Cumu si cumpurtava di i genitori in i primi misi di a vita di u zitellu?

À quellu chì era natu. T'avete stati aspittendu ch'ellu hè natu per sempre tantu, è avà vi circate à u vostru caristi longu. Ricurdà da quì avà hè diventatu u centru di l'universu per ellu.

À traversu i so genitori, una persona petite aprende u mondu in ghjiru. Malgradu u fattu chì u zitellu hè sempri un picciriddu, ghjè prublema per sviluppà rapidamente. U fattu chì passa a maiò parte di u so tempu in un sognu ùn hè micca scusa di ricusà di cumunicà cun ellu.

Per capiscerà cumu si cumpurtava di i genitori in i primi misi di a vita di u zitellu, deve cunvince à a vostra intuizione è u instincte parenti.

Parechji parenti pianu pensanu chì u zitellu hè sempre assai piccatu è ùn capisce micca nudda, ma invece avà hè bisognu di stabilisce u cuntattu cù u vostru picciottu. Quandu un zitellu ùn dorme cun ellu ùn hè necessariu di ghjucà, sàrisciate à ellu, parlate dolce, perchè ùn ùn li capisce micca, ma capisce l'intonazione di a voce cù quale sò parlate. Pudete fà u zitellu un maschile especial, chì ghjè per ellu un esercitu fisicu. Per via, grazie à a massa, i zitelli sviluppanu l'intellectu, u sistema nervu. Hè necessariu di purtarè u zitellu in i so bracce, stu metudu vi permette di stabilisce un attaccu strettu trà i genitori è u so zitellu - questu hè tuttu chì vi ghjunghje contactu u zitellu in i primi misi di vita.

In i primi misi di a vita di u babbu, i genitori ghjucanu un rolu impurtante, ùn sò micca solu l'alimenta, bagnate, ma ancu l'amore. E amuri per un zitellu di qualsiasi età hè a principale.

Ci hè dettu chì senza a participazione di l'adulti in u sviluppu di u zitellu, nunda interessanti per ellu, nè ancu i ghjovani più brillanti chì tù ghjudicate, perchè ellu ghjudicheghja cun elli è ùn ùn distraisce micca e vostre preoccupiesi di ogni ghjornu. I parechji avemu bisognu à tutti i so affari è insegni à u zitellu, interessa cun ellu, piglià un ghjucatu è indispensà cumu per ghjucà cun ellu, significa ghjucà cum'è u zitellu è poi dopu parechji parenti vedenu cumu si u zitellu stessu, sicondu u so esempiu vivente, ghjucà ancu cù u ghjocu. Utilizendu u ghjucatu cum'è un esempiu, vedemu chì u zitellu copiatesu tutti i nostri azzioni, u mudellu di cumpurtamentu in a soziunità è di noi parechji, secondu di quale a personalità criscinu da u nostru figliolu.

Per educà à i genitori particulares averebbe scurdate di una regula di cumpurtamentu cù i so figlioli.

A regula cchiù mpurtanti, sicondu i psiculugrafie, pò esse espressi in una sola sentenza - maiò in nisuna circustanza, i parenti parenti ùn anu micca irritatu, perchè e consegni di a vostra irritazione pò diventà irreversibile, u primu chì pò suscitarse hè neurosi, allura u zitellu pò diventà capricciosu è chjamatu, Puderia avè un prudimentu di u sonnu.

U sicondu regule pò esse espressi cum'è l'assicuranza: i genitori ùn mai sapariscenu a relazione cù l'aiutu cù l'aiutu di chianciallu à u zitellu - pò scantari è fassi settalli in u so subconscious. U zitellu criscia nervu, ellu teme

scazzetta - questa hè a cunsiquenzi di scandali parenti. In i primi misi di a vita di u zitellu, hè assai impurtante per creà una casa silenciosa è amica, senza critichi, histerezzi, scandali.

A terza regula hè l'amore, u cumprendenza mutuale è u rispettu entre i genitori si tutta questa hè prisente in a vostra famiglia, u zitellu sera bella ancu - ha crescenu in un ambientu harmoniu è diventerà a personalità autunnificata.

I razzi parenti, abitudini è tuttu ciò chì hè un esempiu per l'imitazioni è se u vostru figliolu hà prublemi cù cumpurtamentu, culpenete solu à l'altru, cambienani attitudini versu a vita è di sicuru à u zitellu. Dopu tuttu, i zitelli ùn sò micca solu a nostra gioia, ma dinò una grande rispunsabilità, è a nostra riflessione in u specchiu.

I parechji, da parte di i primi misi dopu da u nascita di u zitellu, devenu cundùcelu per chì u zitellu sperenu cunvinta è cunvinte chì i so parenti susteneranu sempre.