Artisgianali di u plasticu

Plasticine - stu fattu hè tuttu u materialu cunnisciutu da a zitiddina, da a quale avemu moldatu tuttu ciò chì vene in mente. Originale plasticine hè stata fatta di una polpa fina di pezza assai fina, chì aghjunghjenu grassu di l'animali, cera, è ancu altri cumpunenti chì ùn permettenu micca l'argilla di solidificà. Avà in plastiline hè aghjuntu polivinilo di clorur, gomma, polietileniu di pesu moleculare. L'usu di arcilla in u sviluppu di u zitellu hè assai impurtante. Questu vi permette di sviluppà l'imaginazione, a furmazione è a capacità di u mutore, a capacità di pensà lòggicu è creanu mudelli tridimensionani.

Quale arcane per sceglie

Avà nantu à u mercatu, ci sò assai dispusizione di plastica, chì anu parechji pruprietà, secondu a tecnulugia usata da i fabricatori. A qualità di e articuli di plastisula dipende direttamente nantu à u materiale. Una bona plastica hè stata: elàstica, hè bonu per andà per un impulso in mani o nantu à una tavula, pò esse rializatu ogni forma. U pruduttu di plastisina ùn deve tene a so forma è ùn si sò micca disintegratu in elementi. Inoltre, a plastisina ùn deve mancu: cuntene di tannaccii dannuci è cumpunenti, u cicatrisce di i paroli affullati, si sdegnu è stà à i vostri mani, ma deve esse bè lavatu cù saponu è acqua. Per i zitelli più antichi, chì interessanu micca solu di fà un ghjucatu cù i so propria, ma ancu in u priservatu, hè pussibule di fabricà una plasticine speziale, chì si spalle.

Articuli

Da a plastisina pudete fà l'articuli di i zitelli: l'animali, i persone, scogliate e ancu cartoni.

Giraffa

Pigliate a plasticine amaru è rumpule a bola da ella. Allora u ballu hè stesu per quessa chì un torsu cù un perellu longu sia ghjuntu. Pigliemu una piccula bola, da a quale facemu un capu. Agghioru una forma di u ovu à a bola, è a fini estrema hè fatta più longa è più longa - hè una testa cù un musculu. Pigliemu a plastilina aranciu è marrone, rotate boli, scalcià è pegà à u corpu - queste saranu manciei nantu à a ghjiraffa. In u listessu modu facenu l'armati di giraffa, l'ochji è, se ne necessariu, lingua. Per i patti chjappini 4 picculi salchicchi di plastica, aghjustemu pugnoli marroni per elli. I peri sò attaccati à u corpu. Ci ponu aghjustà a cuda cun un sbraccianu, corna e espressate dui tote per u spout.

Erugge

Da a plastilina marrone chì ricuvaranu l'ovu. Da a banda estrema, facemu un allungamentu in a forma di un panu. Facemu un picculu globu negru nantu à questu. Questu serà u punta di u canali. Facemu un corta cù u cuteddu - a bocca. Per l'ore rijastu petite bassini è flatten. Agghjunghje l'ochji è una cuda petite in forma di un logu ovalu. Imbiancà anu bisognu à tene. Per questu, pudemu scogerà una salsiccia fina è tagliate da a listessa longhi di brusochki. In una banda, facemu i bracciale brusquedus, è aghjunghje u latinu ottusu à u troncu. À longu ùn fughjenu micca, l'ague ponu esse fatte da petra petra cunce da u mare.

Cockerel

Per fà un zuccu di plastica di questu generale, avete bisognu à scrive un troncu in a forma di u ovu da una plastica gialla. Allora da culori rusulinu di scacchi rotulanu è facenu cun aiutà un rocca di pelle. Da u laranje pudemu pudè stallu un pianu, addentatu un poco, dà a forma di un pico. Per l'ale, facemu dui salsiczidi idèntici è l'appiccicate, avemu un ovalu allargatu. Per i pedi, facemu a stessa cosa, solu da a plastica d'orange. Nant'à e so patrie è l'ale di incisioni chicchi. Tutte e parte sò attaccati à u corpu. Facemu una cuda cum'è questa. Pigliemu 3-4 culori di plastilina è rotolate pochili fini, aghjustate da una banda è aghjunghje à u troncu. Da u biancu è u biancu, femu l'ochji di u cavallu. Tuttu u cavallu hè prestu.

Lumaca

Per u troncu, pigghje a plastisina di u culore chì ti piace è rende da a salsiccia. Formulemu u corpu di a cecchienne - allungatu, ligagnate. Da u listessu colore fate una testa - fate u roll u ballu. Ùn fate micca l'ochji è l'antenna. Rotik chjude una navi da u ghjocu. Per a cunchiglia piglià un culore differenti di plastilina è rintra un longu, pocu grossu di salsiccia. Poi rinsegna in una spirala di circulu è fracciona à u corpu. Fixemu a testa. U babbalu hè prestu.

L'occupazione di plasticine hè assai cumbugliu. U vostru figliolu si stallà è creà parechje ghjornu, è invece, pudete fà a cummercializazione.