I ghjucatori di educazione in i zitelli di 1 annu à 3 anni

I ghjucassi di i zitelli educattivi da 1 annu à 3 anni sò assai diversi. In a vita di u zitellu (in particulare in ghjoculi) anu un rolu enormu. I Giochi sò cumpraturi è sughjetti di i ghjucatori di i zitelli, per piacè è amuse u zitellu, pruvenenu à avè una certa attitudni versu l'altri. U più u ghjocu u ghjocu, e più emozioni chì rializenu u zitellu. Se u vostru picciutteddu hè assai mobiliu, hè megliu cumprà cum'è ghjoculi di rossi calvi (per esempiu, di corpu). Sicondu i sperimenti, aiutaranu l'aiutu più tranquillu.

Per u sviluppu di u zitellu hè necessariu di compra una varietà di ghjoculi. Queste nesting dolls, setti per ghjucà in u sardbali, piramidi, tagu, cime, pilami, etc. Tutti l'aiutanu aiutanu à expandà l'idea di i zitelli nantu à a forma, funzioni, grandezza di l'oggetti.

Giochi per i zitelli da l'annu

Allora, u to figliolu hè un annu. Hè cuminciatu a caminariassi digià, pò ancu piglià l'articuli è chì deve bisognu. Un piacè satisfece i dumande è l'assignimenti di l'adulti (pigliate a cullette à a cucina, dà a doll). È hà fattu tuttu cun grande entusiasmu, responsabilità è entusiasmu. In ogni casu, u zitellu ùn guarda micca bellu cunfidenza annu, hè più faciule per ellu, perchè u sensu di equilibriu è coordinazione di i movimenti hè pocu sviluppatu. Per questu ghjucadore sò ghjucati.

Tali ghjoculi ponu esse un oggettu o un animali chì, duranti u muvimentu, cumincià à "vultate à a vita". Per esempiu, una lebbra ghjucassi à un tamburinu; una farfalla astuta, etc. Quandu u so babbu cumencia à ghjuculate un ghjucatu, u mecanismu vene in ghjucatu. Tali ghjoculi pò esse di dui tipi: traseira è davanti. U cuddaru davant'à elli. I sidimenti di e cugini di rughjone sò più difficili è più adattati per un zitellu di un annu è anzianu. Hè bisognu à piglià pè a corda o a voglia è à cullà cun ellu. Allora u zitellu saperà una nova attività cumplessa. I rotolate incuragene à u zitellu à cammellu, chì in u futuru face automàticu. Tali ghjuculi sò stati stabiliti, u mecanicu di u so travagliu degnu.

Giochi per 2 anni

À questa età, i zitelli partenanu à copià u cumpurtamentu di l'adulti, apprendemu à manighjà l'articuli di casa (cups, spetu, pincidi, pettini, etc.). Questu hè precisu de certeciute chì sò difficiuli per u zitellu chì dà. In ogni casu, ci sò ghjoculi chì vi aiutanu à e sviluppà a capacità di trattà adequadament. Quandu ghjocu cun elli, entrena a manu, è cun quellu locu, pensendu, memoria, attenzioni. Sti pò esse ghjoculi cum'è spatuli per cavallu, sovochki; un pappu d'alimentarii pè alimentà i pupi; parechji strumenti, etc. Mentre fessighjanu cù ghjoculi tali, i zitelli appieghjanu cumu utilizatu cusì cose (nantu à appuntamentu).

Dominerà questi oggetti sviluppa u muvimentu di e mani, dilate l'orizzonte di u zitellu. L'Adulti bisognu per aiutà u zitellu in organizzà i ghjoculi. Se qualcosa ùn hè micca chjaru à u zitellu, fighjitu, aiutà, animu.

Giochi per i zitelli 3 anni

In trè anni, l'attività di ghjucà di u ghjocu sia creativa. Avà ùn si presta ùn solu à a prupietà di i materiale di u ghjocu, ma cumenciu ripruduce avvene di vita in u ghjocu stessu (aghjunghjenu a carattere per dorme, nutreghu, cogliu sopra, etc.). U jocu hè chjamatu prucessu (u so significatu à u prucessu di l'azzioni). In ogni modu, una unzioni di un zitellu pò andà senza ligna à una ligne à l'altru: hà stabilitu u bonu, è immediatamente principia à alimentà è pusendu torna, ecc. Malgradu a natura caòtiche di e azzione, u ghjocu hè impurtante, hè necessariu per u sviluppu di stu ghjocu creatore.

U ghjocu ùn hè ghjuntu da ellu stessu, cusì avete bisognu di l'aiutu di i zitelli più antichi o di i genitori chì insignanu à u zitellu i fundamenti di una lezioni impurtante. Perchè, perchè u ghjocu per esse cumpletu, creatore è sviluppatu, vi tocca participà direttamente in questu.

Per urdinà u ghjocu, avete bisognu ghjucale realisticu: un cunghjettu, colpu, pupi, ecc. Ma ùn cunnucceranu chì i jucàghi duverà in moderazione per chì u zitellu pò cuncentra, cusì elettu u più necessariu è ùn scurdate chì u ghjocu Sia realista o ricunnoscevule per u zitellu.