Labuteny - a tendenza di 2016

Dàteli una donna un paru di bè calzari, è cunquistà u mondu sanu! Dicià a bella Marilyn Monroe diventa u simbulu di doru di u mondu di i sposi di moda. Infatti, i piuciunu i portanu e donne in scandalizante piacè, dà un sensu di felicità, è più importantemente - dà un sensu unshakable di autoconfianza.


Ricerimenti ricenti, Christian Labuten presenta a so nova cullezione Spring-Summer 2016. E hè esaminatu, com'è sempre, stunanti! L'abbundanza di colti succulenti, stampati interessanti, linii sprissivi, incantatorii stupendine di materiali - tuttu questu era figurata in u labugenu in moda 2016. Per creà a recopilatori, Christian Labuten spiegatò inspiratu da i grand impressionisti. Eppuru, ha statu un artista, i so quadri anu occupatu un locu onorevoli in u Louvre. Intantu, Petru Lippman, un famosu è u talentu di u fotografu francese, hà fattu esse un artista. U riproduciu telebites unichi basati nantu à l'opari di Monet, Van Gogh, Pissarro è Sezan. L'ughjettu accentu principale in ogni stampa hè u calzarii persunali da a nova coleczione di Christian Labuten.



I pitture illustri rami brillanti di fiori reali, frà e quali sò bellissimi sandali, barche cù u nasu in piccu è minuciali, scelta in u culore di a tonalità di u tile. À u primu preghjudiziu, hè difficiule per vede u calzari, ma si vousa veda, ognunu sarà felicitu - hè assai fattu brillantamenti. In generale, a presentazione labutenova sia statu assai uriginale! Pò dassi una volta, ùn solu micca e lione di secularu saranu infranghiate dopu à u partitu di i scarpi di a nova coleczione di Labutene, ma ancu i più prudutti musei mundiale.



In a cullizzioni, u dilettante presentava una quantità di mudelli maravigliose di scarpi, sandali, sapelli di ballet è ancu sandali. U settore hè stata moltu versàtilu - i clàssici, è di l'avant-garde, è una voce di fantasia. Christian Labutene hà creatu piu di tutti i gustosi, senza limitazione di una scarpatura è di rigalu stretta. Sulu stava mantinutu senza cambiu - un sole sole rossu brillanti.

Arcuni elementi décorativi da u cullezione invernale Labuten saldine in una nova primavera-estiu. Per esempiu, i spine è rivetti sò sempre adurnati nantu à i punti di i scarpi è sandali. Inoltre, u dilizoriu hà décoratu quarchi casu cù ricami, perdi, rosati intrecciati, labbra e pedichi. I stampi più cumuni sò suor, fiori, leopardo, zebra, a pelle di serpente è a geometria. Cum'è un materiale per a fabricazione di u labugenu in moda 2016, fù fattu un cuteddu artighjanali interessanti. Ci hè ancu elementi dilicati è vernici, è sprays perli, è ancu i pezzi trasparenti.

In quantu à u culore, l'scelta hè ancu grande. Labuten dispunì u calzarii negra classica, rossa suprarenza, calma beige, elegante marrone, oru luxuroso, u turchese rosse è suculente succetu.

Puderete cun certezza assuluta chì i scarpi di Christian Labuten ùn sò micca solu una tendenza di 2016, hè una tendenza per tutti i tempi.