I ghjurnati critichi per a donna

Ogni donna sapi chì menstruazione hè, perchè hè un prucessu naturali di u corpu. Per parechji donne, a ignuranza spessu conduce à l'excitazione annantu à e sfacciate è, à u cuntrariu, prublemi seri sò cunsiderate a norma. Pigliate ciò chì passa in u corpu in ghjorni crìati in una donna.

Chì ghjè à u corpu durante i ghjorni crìtichi

À u so core hè un procliu unicu di a pubertà. Accumincia per a prima volta in menes in ghjovani ghjovani è hè a prima volta in u prucessu di pubertà. Duranti stu pirìudu, l'hormone di u cori afectanu l'ovari. In u prucessu di un tali efectu annantu à l'ovari, u signale hormonal "fa un" di l'oocie maturu, è in u corpu femminili chjese da 100 à 150 mila. À u listessu tempu in u corpu hè u prucessu di preparà a mucosa è u spessione di l'annuncia aumenta assai. U cunchju di l'utru hè prestitu, prestu per l'adopzione di embriione.

Doppu duie simane dopu, da l'iniziu iniziu di a maturazione di l'ominu, l'ovulazione sarà (alta in l'utru di u ovu dolu). Si ùn ci micca cunnessu quì cun l'esperma è ùn hè fecundatu, l'oghje ghjornu. Questu chì u "bed" preparatu per a vita futura ùn hè micca hè necessariu è u corpu rifiutanu un parò di l'utru. Stu prucessu in una donna sana chì deve esse occurutu mensualmente, prima di l'iniziu di a menopausa.

Cumu pò esse ghjorni crìtici

I ghjorni crìtici accuminzanu à l'età di 11 à 15 anni - depanda da i caratteristiche individuali di i zitelli è di i traitchi hereditarii. Se u prucessu di menstruazione ùn hà micca iniziatu davanti à l'età di 17, poi bisognu à vultà un spezialista, perchè hè una viulenza serosa in u sviluppu di a chjesa. A durazione di u ciclu menstruali hè normale da 21 à 35 ghjorni. Se ci sò deviazzioni serii di u cicitu necessariu, ci vole una cunsultazione cun un ginianu, chì a funzione di i ovari pò esse sfrore. Continuu u periodu menstruali 3-7 ghjorni. Scena privileva assai in u primu 2 ghjorni, a purtata hè micca insignificante. In l'eventu chì una donna hà una spirala "intrauterine", i prudenti puderanu chjaru di più. Se i ghjorni crìtici passanu più di sette ghjorni, u urientu avè bisognu di cunsultà un duttore per esame.

Un prucessu naturale cum'è ghjornu crìticu pò esse cù parechji sintomi. Ma i sintomi sò bè ​​cumprèvuli, postu chì l'hormone di u cereu fessi tuttu u corpu. Di solitu esse sì simbulìzii cum'è e inziccanza è u dolore di u pessimu, chì tirau u dolore in l'abdomeni più inghjustu, stinzanza, debule. Ci sò qualchissia più di respira, a pressione risalti, u risicamentu di u coriu. E ancu e donne chjudienu di u dulore in a regione lummi, pisciutza in i peri, urinazione frequenta. Parechje avemu avutu questu, è questu hè un signu di sindromu pre-menstruali. Inoltre, certi donne ùn anu osservatu nisuna cambiassi in u corpu à tutti. Tutti issi simprici dipendenu di e carattaristichi di l'organisimu di ogni donna. Ma in l'eventuali chì unu di i sintomi hè cusì forte chì ùn hè micca impositu à risurrezzione da u pastellu, questu hè una occasione di circà l'aiutu di un spicializatu.

Ciò chì ùn teme micca quandu menstruate

Parechji donne elevenu u panicu chì anu purtatu pruduzzione abundante duranti i ghjorni crìtici è anu un oliu spiciale sfusu. Ùn hè vallenale à teme à una donna, un odore specificu hè a norma, è u sangue chì perde in questu prucessu hà a pruprietà di ricuperà rapidamente.

Inoltre, i porsi di molti ghjuvelli sorgienu per u fattu chì e sécrétions janu cù tagghi emboli. Ma ùn ci hè bisognu à u panicu, stu fenominu hè duvuta à u fattu chì l'enzimi ùn pò micca suluzione cù l'abbundanza di excretu è i muglieri di sangue sò sburtu. U coaggiu di sangue sò u sangue chì accumene è doblega in a vagina. Inoltre, i coaggiu cù a menstruazione pò esse in donne chì anu una espirala in i so corpi.

Duranti i ghjorni crìtici, assai donne anu cambiatu i cambiamenti in u so situ emotiu. Di solitu eserianu annitabili, più emuzionale. Questu hè dovutu à i sintomi eccezziunati ch'è accumpagnate stu prucessu. In particulare in questu pianu ùn aghju vulsutu fà e cose seri, ma se ùn ci hè sceltu, u cumportamentu culpisce cusì. Inoltre, in i primi tempi di a menstruazione, una donna ùn dorme ben à a notte, cum'è a quantità di urinazione aumenta. A mancanza di dorme ancu una cundizione d'una donna. Cusì, a cunsiglii di u persunale più vicinu - avè attentu à una donna in questi umdi.