Chì ùn pò micca esse fattu durante a gravidenza?

Dapoi u tempu anticu, ogni tipu di superstizzioni è omensu sò ghjunti in a nostra vita, assai di quale sò difficiuli di dà à una spiegazione raghjone. "Ùn serà micca peggiu", vi dicemu, è seguitamu cuntalli.

Allora cusì più tranquillu, ùn hè micca? E la tranquillità hè particularmente necessaria per una donna incinta. In una situazione interessante, a donna hè diventata più d'ipochondriac è, tentativu, u megliu possibbili per pruteggiri è a futura picciridda, hè pronta à seguità tutti "non", chì offre signos folki è superstitions. E ci sò assai. Pò u so pudè è ùn deve esse micca fatta durante a gravidanza, basatu nantu à superstitions antichi è persone per a gente.

A futura madre ùn pò micca sciu, cose, puntata , u zitellu pò esse natu cù moles. Per accessorii, una donna pò spiegassi: pò spicchera una agulla o tagliate cù un tisei, chì face u so meditatu, chì infatti negativament à u zitellu.

A futura mamma ùn pò esse à pusà nantu à a porta. Hè struitu chì u limite hè a ligna trà a casa è straniera. Inoltre, assicuratevi in ​​un scavu per una futura mamma ùn prumetti di qualcosa bè. Questu signu hè supplementatu da una speranza à scansarià un ghjianu o una scupa. Pudete mette in a dispia di u brownie chì stà vicinu. E si penserete, andà appressu à l'obstacle, pudete in factu tropezzate è cascarà, chì hè summamente peligroso per a vita di u zitellu.

A futura madre ùn pò manghjà frutti bianchi - u zitellu sarà natu rossu, ùn pò micca manghjà pezzo - sarà nimu mutu. Quì tuttu hè simplice, buntani è frutti di mare sò allergii forti, l'usu di quale in quantità limitate pò causà dinesimu in u zitellu. Hè u rubertu.

A futura madre ùn detechjerà e so mani chì u cordone umbilicale ùn lascià u zitellu in u corpu. I ginekologi dispelite stu mitu. Invece di qualcosa di nutà chì da u mezu di u gravidenza ùn hè micca cunsigliatu per esceghjenu a robba è ponu ghjustu, cum'è chì u fluidu amnatuu pò spuntà è u partitu prematuru cumincià.

U futuru mum ùn pò micca cut hair. Sicondu a credenza populari, questu quì si troppa cun nascita prematura, aborto o u nascita di un zitellu mortu, postu chì in l'antichi è chì era creatu chì a forza di a vita durissima in u capeddu. U capiddi mai hè statu cignatu, solu duranti epidemiati terribili (pesta, colera).

Una futura madre ùn pò micca situà nantu à a so pere. U zitellu sìanu borgu, cù a patria. I ginocologi ùn anu micca urganizatu una impurtante sembra. In ogni casu, ùn hà nunda di fà cù u club. In questa position, u pruvucariu di sangu s'agera, chì ponu pruvucà varicesu.

A futura mamma ùn pò micca esse misurata à terribili, terribili e terribili. U zitellu nascerà figliolu. E questu segnu ùn hè micca mancato di sensu cumunu, cumu hè statu longu pruvucatu chì un zitellu, essendu in u corpu di a mamma, hè capacitu per sente tutti i so emozioni. Hè dunque, ferma ricumpienta chì i matri prospettivi spessu si divirtissinu cun bona musica (a musica classica hè più appruvata), imaghjini estetici è paisaghjoli, è spiranu emozioni pusitivi. Tuttu chistu avarà un boni effettu nantu à u caratteru di u futuru babbu.

A futura madre ùn pò micca discurditi di una gravidanza "prima di u tempu" pò esse ghiacciata. Statistiche data dici chì in i primi stadiu di u risicu di l'abortimentu hè più altu chì in termi più tardi. È questu fenomenu in i tempi antichi hè spiegatu da l'intirmedia di e forze scuru. È cusì, per parlà à voce altamente, avìanu scuntutu finu à chì u panicu di a mamma futura puderia vistu.

A futura mamma ùn pò mancu manghjà secremente. Hè struitu chì u zitellu sia timido. Ùn hè pocu cumuni in u periodu di gravidenza, u gustu di preferenza di una cambiante à a donna, in quantu di a cumpusizioni di a dieta, è in quantu d'alcuni di u vulume. A donna hè a vargogna di questu è "s'ellu fure" cun un pezzu cusitu. Questu averebbe da esse evitata, perchè cù a nutrizione i nutrienti "precipitadamente" sò digeruti assai peggiu.

Una mamma futura pò esse fotografiatu. Hè cresce chì u fruttu finisci di sviluppà.

Un futuru madre ùn pò micca cumprà e cose per un novu. U zitellu sarà natu mutu. Stu signu hè assuciatu cù l'alta mortalità di i culmi novi in ​​i tempi antichi. Avà sta superstizioni perdià a so rilevanza è e mòmuli cun piacè di piace u so vestitu per i so migghiori futuri. Agree, a ghjovana mamma hè improbabile di brusgiarà aligria immediatament dopu l'abbandunà u hospitalu per esse salute da a buttrega in cerca di e cose per i so migghiori.

Una mamma futura ùn pò parlà u nome di un criaturu futuru. Credu chì e forze impuranu ponu dannà u zitellu.

A futura mamma ùn pò mancu apprezzà i misgi. U zitellu hà da parechji nemici. I misgi sò carrières di toxoplasmosis, è quandu si in u pattu cù un animali, una donna incinta ponu piglià, è à traversa a placenta infecte u so zitellu. A toxoplasite hè una malatìa chì avè à u sistema nervu. Per ùn esse per esse l'ochju è u vostru babbu cun u periculu, hè megliu per evitari cuntatti cù i misgi. Se una futura madre hà un amareddu cusì, ùn serà micca sferivante per verificà a petite da u veterinari per a presenza di un agentu.

A futura mamma ùn pò micca disputa è ghjurà. U zitellu sia u male. Hè ben cunnisciutu chì una donna pregunnità ùn deve esse situazione stressanti. L'irritazioni è u sustegnu cuntribuisce à a pressione di u sangue, chì affettanu negativamente a salute di u to babbu.

A futura mamma ùn pò mancu passà annantu à i frutti chì crescenu in a terra à u miscarriage.

A futura madre ùn pò micca subirme à traversu a finestra, è urganizà dinò u travagliu: i nascitosi difficili sò pussibule.

A futura mamma ùn pò micca purtà una cuna vacca. U significatu chì u zitellu ùn hè micca un postu ind'è ella.

È questu ùn hè micca a lista finali di "projeczioni di u populu". Ci hè signalamenti assurtamenti senza prudenza. Per esempiu: tuttu u gravidenza ùn pò micca toccu u so fàccia - a fàccia di u zitellu averebbe marcelli naturali. In questu casu, i carchi di tutti ci anu da esse coperto cù marche naturali.

Allura quantu si tratta à i signori di i signuri e superstitions, per crede in quellu chì pò, è ùn pò esse micca fatta durante a gravidanza? Ogni decide di modu indipendenti. Dopu tuttu, i signali porta saviezza naziunale, è ci hè un certu granu racione in elli. Ma mi pari chì, per una donna embarassada, hè più appruvatu per ùn seguità senza sensu ogni tipu di supersticionesi, ma cumu cunforme tutti l'urdinamentu è i raccordji di u vostru duttore.