I media riferiti annantu à a depressioni di Melania Trump, foto

L'elizzioni di u 45 ° Presidente di i Stati Uniti split America in dui campi. Li movimenti di prutezioni contru Trump guderu di più forza dopu a so inaugurazione. Immediatamente in diverse cità maiò, l'indubbenu "e marche di e femine", in quale un parte di dui milioni di parte di u ghjornu hà participatu.

Parechji manifestazioni americani esprimianu a so rishia per vede Trump comu presidente. Partituramente distinguished singer Madonna, superata u presidente cun una matta nantu à l'aria.

L'attacche à a prima dama di l'america a purtaru à a depressione?

À l'onda di rigezione di u novu propietariu di a Casa Bianca, a so mòglia Melania hà avutu ancu. L'ultime nutizie, chì venenu d'oltremare, fa vaghjimu chì a Primu Signore contru stu fundale rende i nervi. Dopu à tutta a cursa presidenziale, hà ripetitu à battè per u curruttu di a curruzzione di a critica chì faciva la testa.

Prima, u so discorsu in supportu di u futuru presidente fù criticatu à u Cungressu di u Partitu Ripubblicanu, accusendu a Melania di u plagiu.

Allora era stata arraggiata à u publicu veddi i so ritratti erotici, fatti ancu mentre travaglia com un mudellu per publicità populari populari.

Durante l'inaugurazione, ancu Donald è u so figliolu Barron, di 10 anni, chì u cunsideru hè cunsideratu inadegwate, Irnicamenti, a figliola di Hillary Clinton Chelsea è anzianu mistresse di u so babbu, Monica Lewinsky, eranu i primi per difenda u zitellu.

Avà, in a stampa, l'aspetta triste è esposta di a Primu Donnia hè esaminatu, chì hè attribuita à a diprissioni chì vinia cun ella. In i redes suciali cumparenu l'hashtags "melanisi di Melania" è "libertà di Melania", sottu e chjamati scelti in particulare selezziunate sò publicati, chì a Primu Dillu ùn hà micca surridendu.