I pianti salvatichi

A Natura hà permessu à l'umanità utilizà i so risorse. Ricertamenti, a ghjente ha abbandunatu di e suministra inagotable, è ricunniscenu sempri u trattamentu è a prevenzioni di i medicini. E nuddu pensa nantu à u male effettuatu à u corpu, drogu. Ricordi di a medicina di a famiglia solu in i casu estremi, quandu pruvatu tuttu è nunda; aiuta. E forsi, se turnate in u tempu, ùn hè micca avutu per dà u corpu. Tanti oportunità è pocu cunniscenza, è questu hè u nostru problema.
A mozza muderna s'hè alluntanata da ricetti folklori, per elli ùn hè micca pertinente è micca à tuttu familiar. A generazione media pò ancu ricurdà una ricetta di a so avanna è aduprà in a pràtica. Hè una pity chì ùn hè mancu à a cullezione d'erbe, perchè avà tuttu hè pussibule cumprà à u mercatu cù l'ammi o in una farmacevule, ma à a so desira stessu. A genti persone per vive. I run à u travagliu, à una riunione di cummerciale, è ancu per visità, tutta a curretta. E à esse in u tempu, anu utilizatu, cumu pensanu un modu più veloci di trattamentu.

Camomile , chì hè una pianta cumuni, è assai utile. Puderete applicà in parechje casate. Hè un effettu antiinflamatori è antisetticu. Aghja aiuta in l'applicazione à a ferita, impedisce ancu a morte di i celi, cù un trasplante di a pelle. In i malatii di u viaghju gastrointestinali, si deve esse pigliatu ind'u ditimentu di dighjunu, sguassate infezzione è curaghjina i zitelli. Rinsing the hair with chamomile soothes the scalp and gives brine to the hair.

Purezza . Parechje persone pensanu chì l'unicu modu di utilizallu hè in u titulu. Ma solu di u trattamentu di e malatie di a pelle, a celidonia hè utilizata per trattà u fianu, a vespetta, a nasofarinesi è a cavità orali, allergii, u cancer, è ancu per u trattamentu di i rizzi è a vetor urinari. Ma ricordate, insintannu caldu chì sta pianta hè assai velu è hè megliu aduprà sottu à u cuntrollu di una persona intelligente.

Poutanu . Sta pianta hè un tesoru veru. U so scopu permette di trattà parechje malatie: bronchite, bronchial asthma, lung cancer, stomach e ulcers duodenali, ardenti, ferite purulente, furore è assai più. A pianta sia, foglie, u troncu si usanu, i caldi è u zucchero sò fatte. U pianice hà ancu un effetti hemostaticu è antisetticu.

L'arbureta di San Giovanni improvesu a circulazione venosa, hà un effettu hemostaticu è antiinflamatoriu. Hè ancu utilizzatu per u trattamentu di l'anemia, hemorrhoides, ipertensione, è di u fieru, rinite è malatie di u respiratorju. Sta pianta hè ancu capacitu per palluzzà cun un diagnosticu cumu complexe cum'è vitiligo. Una grandi plus hè l'effettu pusitivu di San Giuvanni, nantu à u sistema nervoso. Hè un antidipressore naturali chì ùn hà micca pussutu effetti effetti.

Aloe , hè cusì cumunu in a nostra vita, è spessu in case nantu à e vitrullii, cultivà sta pianta, sapemu chì hè curative. Ma ùn sapemu micca di tutte e pruprietà curativi. In generale, l'aloe hè adupratu per trattà u viaghju gastrointestinali, postu chì a pianta cuntene l'enzymes chì aiutanu à purificà l'intestini, à migliurà u metabolismu. Pudete piglià sucietà per u trattamentu di i malati cù a diabete, è ancu di cresce a resistenza di u sistema immune. L'sola contraindicazione per l'usu di sta pianta, a tendenza à i tumuri.

U nostru munnu circundante hè increditu riccu, a natura comparte cun noi tutti i medicini indispinèvuli, chì sò ancu cun qualchi inevitabbilità, salvu di ovvi sopra à l'adulteri à i norme. Pensate à a vostra salute. Sugnu prisintatu per vive, aghjunse e pasticci senza pensà à e cunsequenze. E avete bisognu di un pocu di pacienza, è ùn avete micca solu guarutu, ma dinò di migliurà u vostru corpu.