Cumu fà una cartolina bella per l'annu novu cù i vostri mani, classi maestri cù photo

L'annu novu hè un vacanze fabuloso chì tutti duvemu aspittà è fà i nostri vugliati per u chiming clock. Ci sò parechje cose chì si sò assuciatu à l'annu novu: neve di neve di brisura, un arbre di Natale grande è smelly di Santa, Claus avec Snow Maiden, aranci, champagne. Ci sò altre, pigliemu da stu grande cuncettu di spingera. Prima di questu, ùn pudete decide micca di manera di piacè a so famiglia è l'amichi per queste festa è quale rigalu per presentà? Avemu da aiutà. Facemu i nostri propri mani, utilizendu a nostra struzzione cun una foto, una maravigliosa cartolina originale è voluminosa chì l'arriciu di Natale serà illustratu. Enjoy this wonderful gift for the New Year and you will see joy in the eyes of the people you gave it to.

Per u travagliu avete bisognu:

Istruzione urdinamentu:

  1. Accogliu a nostra cartolina nantu à e perspettivi principali. Pigliemu a cartulina, se hè più grande, tagliate per fassi 30 * 30. Allora aghjunghje a meza. Questa serà a basa per a nostra craft. Avemu da volta à a preparazione di l'elementi per u futuru furferia. Pigliemu coloured paper (pò esse un magazinu, pagine da un libru innecessariu, carta di embacchera), avemu pigliatu cun patroni. Usendu un regnu è un lapis chjavemu rectanguli di a stessa longa (7-10 cm), ma di diversità anche - da 13 cm à 2 cm (12 pezzi).

    Ogni annuariu seguitu hè menu di quellu di u prelituu da 1 cm. Scrivite e forme resultanti. Avà ùn ùn turnarè micca à a cartolina per un bellu pezzu: nantu à a fronte di a cartulina ci cuge cù PVA cola (ponu utilizà u pegà Moment) carta cù un patch di cunvex (15 * 30) in grandària per chì a parte di a parti fronda sia coperta è paria essa voluminosa. Pudete fà cumparà u culore di u futuru arburu è di carta, fantasìstici è creà u vostru stessu unicu stilettu (per esempiu: fir-tree-light green and dark-green, background - yellow or blue, Christmas tree - monofonique, background - colorful, etc.) .

  2. Faremu u nostru Natale Natale. Pigliate i rettangoli in turnu, cuminciamu cun un petit rectangulu (pudete vice versa cun un grande), nantu à un cartafinu o un pappu sintitonicu, vulemu u pezzu cù tutta a lunghizza, à a fini aghjustemu a cola PVA (cola momentu) cù a fini per chì a figura ùn viaghja micca quandu sguassate di u lapis, movi a nostra pratica à a fine di u lapisinu, è sguassà. Allora fate cù tutti i 12 rettangoli.
  3. Dopu chì tutti i nostri pezzi di rectanguli sò pronti à piglià è pegate. Partenza da u più grande (13 cm) è anu da pocu a pocu più chjucu (2 cm). Figura fatta in una strapata.
  4. Sece a nostra riserva di Natale. Fighjate ciò chì hè stata a culori, ma ùn avemu micca ancu dicurata. Pudete aduprà per ella so culore è, sicondu questu, fate u vostru spruce indipindente è unicu. Tuttu depende di voi, a vostra creatività è u desideriu.
  5. Avà accumpagnà u nostru Natale Natale cun una cartolina. Ci hè pegatu nantu à u Cola PVA (culu momentu) à a parti frontale, in quale prima di u papetu hè stata appiicata cù cipresii tridimensinali. Dopu chì u nostru Natale di Natale hè anu attaccatu, è a cola s'assine, andendu in u stadiu finali: u decoru. Per ellu, pudete ancu usà ogni materiale chì ti piace (perle, bugle, arcu, buttone, tannini, etc.). Facemu un gran beau di vidri iridescent (ponu truvà una stella per questa propria è un cone). Per appricà nantu à a cima di u nostru Natale di Natale, piglià uni pochi capi di scocattus duppiatu, passiate in un munzeddu di chjucchi è da quandu l'altura hè uguali à l'arbre agghicà u viticultore di vetru (ponu appiccerà varias cartoni nantu à l'altru, è pateanu u vetru cù a cola).
  6. A cima di l'arbre hè impannuta, a decora più. Agghioru i ghinocchia (avemu pigliatu speciali cù i consigli, per quessa era piacevule per aghjunghje, è ùn anu micca cascà) in un ordine caòticu in u perimetru di a nostra figura. Scrivemu nantu à a nostra parte anversa nostra parenti, è ancu in i vostri boni aspetti per l'annu novu. U toccu finale - guariscenu un bellu arene bassu sottu à i nostri perleculi più vetru.

A nostra cartolina bella è inusual hè prestu! Ora pudete fà cumpiacà a so famiglia è l'amichi! Assicuratevi - saranu cum'è!