Rispunsabilità trà u babbu è u zitellu in un segùn matrimoniu


Alas, oghje mancu a mezza mità di i sposi cunclusini entri, ma a so maiuranza. In regula, i figlioli fermanu di issi sposi, chì più tardi sò stepchildren e steptaughters in l'unioni successivi di i so genitori. U prublema? Micca! Oghje hè ghjuntu vargogna per fà un prublema di questu ...

Prima di assicurà a vostra vita (è a vita di u so figliolu) cù una nova persona, deve preparà a terra per stu successu impurtanti. Mentre ùn anu micca unitu di ogni oblughi, hè necessariu di scuprite assai cose cuncernanti à u vostru cum'è cunghjettu di futuru, è ancu per fà un certu travagliu cù u zitellu. Dopu tuttu, a cunnessione sussegwentementu trà u babbu è u zitellu in u secunnu matrimoniu hè u peghju di a fortizza è a longevità di a vostra nova famiglia.

Pregunte à u futuru spiaggiu e seguenti questione (è u megliu di tutti pruvate à truvà per mezu indirecti):

♦ Sì o piantà à i zitelli in principiu;

♦ s'ellu hè prontu à sacrificà i so abbituzioni è a cunvenzioni per l'aiutu di a felicità è di tranquillità di u zitellu;

♦ s'ellu piace u so figliolu, perch'ellu ùn li piace micca:

♦ S'ellu sarà ghjelosu di voi versu u zitellu;

♦ Sì a so mamma ùn trattassi micca u zitellu in sustinute.

Se cambia qualcosa di qualchì pocu marvagiu, deverà avessà immediatamente: pensate, avete prumessu cun u matrimoniu?

PUT DUE CROCE ...

♦ Hà u vostru maritu be ready for dramatic changes in a so vita: scrivintemu qualcosa chì u regnu di u ghjornu stanu parechji avà, è permette ch'ellu sapia chì cù a so apughjera ùn hà cambiatu nunda, hè questu, hà da esse l'ajustatu in lustru ca tu è u zitellu. In fine, uttene sempre a maiò.

♦ Aviate chì a vostra attenzione ùn hè micca solu per ellu stessu è chì u zitellu ùn deveru micca a vostra attenzione, micca dettiru (ellu ùn sia micca ghjelu).

♦ Avveri chì u zitellu ùn pò micca esse immediatamenti à pudè avè adupratu à un novu membru di a famiglia, ma in primu manifesti l'inveterie è ancu l'ostilità. Spieguite à u vostru maritu chì ùn ci hè nunda di male, è chì i psiculoghi stanu questu quì hè a norma. I figlioli sò più difficiuli di superà a situazione, perchè l'adulte ùn devenu esse a pacienza massima è di fidelizà.

♦ Diciata chì site listessa per accettà u fattu chì no tutti l'omi pòbbenu avè veramente amanu un zitellu nativu, ma pensate chì in ogni casu, tenite observate curtisia, rispettu è demostrà una bona attitudina (dichjaremu cusì com a vostra condition for marriage , pudete ancu fà un accordu scrittu).

PRAZZINU CON I CHILDREN ...

♦ Assicuratevi chì u zitellu hè prestu per cambià a famiglia: ùn hà nunda in contru u vostru matrimoniu in u principiu è contru u vostru sceltu in particulari. Se ùn site micca sicuru d'esse, hè megliu per postponerà u matrimoniu finu à chì e cirtezza chjardu o abbandunarà micca solu.

♦ Sceglite a vostra vita futura cun un novu paiu à u zitellu, pruvate d'avè cun ellu chì tuttu sarà bonu (perchè u nostru babbu hà una famiglia distinta è ellu viaghja bè, perchè a me mamma hà vulutu ancu u so amatu, cum'è l'altri, per chì unione hè sempri più faciule per vive è ci sò più oportunità, etc.).

♦ Indumenta prestazioni specifichi chì arise in a so vita cù l'apparenza di un omu in a casa (u zitellu sia ghjucatu cù u novu pane in u football, vede u sportu nantu à a TV inseme è aprile i tecniche di l'autore di difesa, è a zitella se senterà prutezione affidativa).

♦ Promise li questu puderebbenu cumune cù u so babbu cumu quantu ellu piace, è chì nimu ùn hà forza per piglià un altru appellu. Dopu tuttu, a cunnessione tra u figliolu è u zitellu hè sagru è ùn avete micca ripiglianu fora.

♦ Spiega à u zitellu chì nimu ci deve dumandà da ellu chì ellu vole u novu babbu cum'è u so propiu, ma si sia bellu si l'amici trà e cose hè stabilitu.

♦ Agree in immediata, cum'è ellu chjamà u so patronu (sta farsa chjera, per via, ùn pudete micca dì). Varianti: Dad Lesha, Uncle Lesha, per nome-patronimu, solu per nome. Ùn insistu chì u zitellu chjama u vostru maritu daddy.

♦ Spiega à u zitellu chì hè sempre difficiule per una persona per entra una altra famiglia, perchè deve esse supporta, micca preghjudiziu è pruvucà disputi.

♦ Fighite cusì chì a famiglia di u vostru maritu di u novu ùn hà micca necessariu per piglià cum'è u vostru, in quellu casu, ognunu a fighjia, almenu una corte di curtite è curtesia.

U NESTRU SI SEMPRE IMPORTANT!

Sè avete avvistu chì u vostru cuniugidore futuru ùn hè micca cuntentu cù u fattu chì hè stata attunata da una donna "cun una carica", cunzidira l'opzione di finisce questa rilazioni, ùn importa ciò chì ama questu l'omu. In ultimamente, questa unione ùn porta micca a felicità à qualchissia, perchè un passu acutu passesu, è a vostra rilazioni cù u zitellu - per certu per a vita. Se in u secondu matrimoniu li spoile à traversu a culpa di u vostru amatori, pudete avete l'odià per ellu, chì hè assai peggiu, è l'amore di u zitellu ùn hè improbabile di vultà à voi.

ALTA RELAZIONI

A cumpagnia di a mamma hè di custruisce un rapportu in u triangulu "u babbu di u babbu", per esse tutte di cuscenza pacifica è trattà cù rispettu. Ùn importa micca e per quale mutivu di u primu maritu - hè ora storia. Avemu bisognu di pensà oghje. U bigliettu principali hè una testa simplici: "Tutti sò i pirsuni, tutti pò avè i sbagli è l'errori". È una altra: "Ùn ghjudicheghju micca, perchè ùn sia micca ghjudicatu". Questu sarè salvatu è u zitellu da a cundanna di u patri reali. È à u stessu tempu i modera i ghjilosu di u sicondu maritu. U risultatu, pudete ancu diventà amici è cumunicà cù e famìglie. Forsi questi relazioni altri ùn sò micca anuguli in a nostra sucità, ma, si pensanu à quessa, sò abbastanza naturali è cumu cunvinta. È per i zitelli hè precisamente più bella chì l'inimitazione è i tinsioni constantemente da l'ochji.

FAULTS COMUNI

♦ Ùn cume chì u zitellu è u maritu amarà immediatamente l'altre: u minimu piriu di l'adattazione hè 2 anni, è u massimu - 7 anni.

♦ Ùn cresce chì un omu hà amatu ancu u so fiancu è adoptivu: a famiglia hè amata generale. A cosa principal hè di cunvince u maritu chì ùn deve esse micca indicatu à i zitelli.

♦ Ùn ci scuprarete nantu à u zitellu: i relazioni maritali sò uguale impurtante, è avete averiglianatu chì tuttu u primu hè in modu.

♦ Ùn ciucciu à a cundanna si u novu babbu ùn vi mancu ogni cosa in seguitu (l'unicu chì deve esse stati trettu è a stravaganza eccessiva di u padellu in relazione à u zitellu).

INSTRUCCIU PERU PADRE BEGINNING

♦ Ùn avvisate pè educà attivà a mòglia di u zitellu, soprattuttu s'ellu hè un adulescente (a prima educazione hè un esempiu persunale).

♦ Ùn hè bisognu di ricumhje una volta chì hè quellu chì hè u capu di a famiglia; per questu pudete avete a guadagnà a fiducia di u zitellu (meglii cimientà a vostra attitudina è l'amore per a so mamma è per ellu).

♦ Ùn viaghja micca a punizioni: ùn certamenti ùn pò micca piace u zitellu, è pudete sempre solu di prublemi per altru modu (per spegne, discussioni è cumprendi).

♦ Cuntate cù u zitellu nantu à una basa equitazione, cum'è un adultu, mustrà amparà u vostru rispettu.

♦ Prutezza ghjucatu cù u zitellu, andate à u teatru è à u filmu cù a famiglia sana.

♦ Pigliate cun voi per travaglià cusì ch'ellu senti cusì impurtante chì u so patronu hè fattu, vede chì vo rispetta.

♦ Pruvate attruisce u zitellu à ciò chì interessate in sè stessu.

♦ Indetta a tacca "Ùn vede micca qualchì cosa, ùn aghju intesu qualcosa" per i pranzi di u zitellu, perchè pò decide chì ùn avete micca cura di ellu.

♦ Prestite un pocu di tempu per tollerà l'aggressione è u rifiutu di a parte di u zitellu (soprattuttu s'ellu hè un adulescente), cunfigurazione di mostra è pruvate mette in u locu di u zitellu: i zitelli, cum'è regula, anu u divorziu di i so genitori durante u longu tempu.

EXPERT OPINION:

Elena Nikolaevna VORONTSOVA, medico-psicoterapista

Crià una famiglia hè assai travagliu. A ghjenti, in principiu, hè abbastante difficultu d'assicurà è adatta u so interessi à l'interessi di una altra persona. In u casu di a donna di u primu matrimoniu di a mòglia di e trè (è micca solu u patronu poteranu), i prublemi di cumunicazione tra u babbu è u zitellu in u secunnu unioni sò solu duplicati. U zitellu era ghjocanu di a so mamma à u so babbu, è avà a situazione per ellu hè ancu più complicata, perchè un novu sugettu per a ghjilosità. E si u patri, o esplicitamenti o implícitamente, ma esprimintu u so amori, ùn hè micca cunnisciutu cumu u sposu di a mamma hà da trattà un novu baby. U ziteddu u sintinu è capisce: l'anziani sò in mente cuscienti, è i zitelli sò à un nivellu subconsciousu. L'omu stessu, anche si prupone à spressione, ma in u so core, troppu preoccupji è cumplicate chì di chì ùn pò micca piace u zitellu, seranu un maestru impurtante. Inoltre, ellu in parte in u subconsciousu hè oculta a ghjilosu di u maritu di prima, è u zitellu hè in funzione cum'è un fattore irritante constantemente (cum'è un ricordiu vivu). E, sicuru, a muggheri: hè cunnanna per esse sempre, frà i dui incendi, cumu dicenu, custruiscenu constantemente, aghjustatu è "riparatu" a rilazioni trà u zitellu è u novu maritu. In una parolla, ci sò prufessi abbastanza. Ma tutti sò in a maiò parte di i casi sò stati risulati, se i, sicuru, ricunnosce è avvicinassi bè. A cosa principale hè u desideriu di l'omu di vedende a so amata donna felice, è per quessa u so figliolu.