I prublemi psicologichi di trattà cun HIV positive

Quandu una persona hè diagnosticata da a prima volta chì hè VI Positiu, a prima retazioni hè sempre denial è mistrust. Una persona hà deve fà una longa volta di ricusà u so statu à l'umilità cun ellu.

A fine, stu diagnosticu ùn hè micca cusì terribili: positivatu per HIV ùn significa micca chì una persona hè malatu cù u SIDA. Una persona HIV-positiva pò esse matri è avè i figlioli sani. Dunque, u prublema principali per HIV positiu hè sempri a relazione cù l'altri.

In relazioni cù e persone HIV, i prublemi psicologichi ponu diventà in dui categorii. In a prima categuria duie prublemi di l'autoestima di una persona, a so attitudina in sè stessu è a so nova pusizioni. À u primu, a ghjente si truvà in una situazione assai difficili. Ùn hè micca cunnisciutu à chì turnà per aiutu è sustegnu, ùn cunnosci micca cumu i so parenti è i amici faranu reazione. Duranti stu pirìudu, qualchissia diagnusticatu cù HIV hè depressu. Probabilmente, quarcunu di i parenti cunniscianu issa u diagnosticu. In questu casu, hà bisognu di sustegnu, affirmate chì a rilazioni ùn hà micca cambiatu, è a persone hè sempre amatu è caru.

I prublemi in relazioni cù e persone vicinu arise nantu à basa di prublemi internu. Per una banda, una persona pò esse irritabili o depressu. I prublemi psicologichi di tratta di VIH posittivi si tratta cù l'attinzioni suffirenziu in u stadiu iniziale di a riabilitazioni, quandu una persona ùn hà micca avutu solu l'idea di a so nova pusizione. À questu tempu, pò esse diventatu periculosi per ellu stessu è à l'altri. Possibili pensioni per suicidiu, per a vendetta di u culpritu allegatu. In questa situazione, avete sempre cunsultate un psicologu. Forsi, a cumunicazione cù e persone chì anu da supranvii prublemi psicologichi di u piriu iniziale è seranu sappiutu di sparta l'esperienza aiutanu.

L'attitudine di e persone chì ùn sò micca vicinu è micca veramente amori sò l'altra parte di a question. Quì, quandu hè impussibile per via, u dicenu "Amicu hè cunnisciutu in u prublemu" hè propiu. Di sicuru, u diagnosi - troppu altu di prezzu, per sapè l'attitudina verità di voi altri. Puderia esse cumpresu, per esempiu, per fà un certu attu chì ùn hè micca inherente in l'expectazione di l'altri. Cusì vaghjime chì dopu un u matrimoniu o u divorziu, un mudellu di postu di travagliu cù una persona resta più cà quelli persone chì ùn cundannanu micca a so opinion personali è ùn pruvate d'imponà a so propria. Ci ponu esse disprezzate chì certi di noi ci stà à sente a so attraente attesta à l'ochji di l'altri chì ùn anu micca avvistutu cumu si diventanu otages à l'opinioni. Forsi anu una plus di diagnosi in questu - ellu lasciarà solu quelli chì vi trattanu bè.

Persuna VIH positiva hà da truvà un novu postu in vita. L'essenza di risolve i prublemi psicologichi hè di accettà a pusizione di unu. In accettà u valore di a vita umana è l'individualità di l'omu. Pò esse chì una persona finu à questu mumentu ùn si capisci perchè ellu vive, perchè ellu hà impegni à questu o questu cosa. A malatia hè sfida, è sta criata ùn pò micca abbannunata.

Assicuratevi avete bisognu di cambià u vostru locu di travagliu, forsi ancu di movimentu. Ma ùn amparenu micca. Pudete, sicuru, scappau da e persone, ma ùn pudete micca scappatu di sè stessu è u prublema. L'altri pò esse più cruel in tratta di HIV positivi, ma sta crueltat hè spessu dictazione per a ignuranza. Parechje persone chì anu diagnusticatu in u travagliu di l'Illuminismu. Ùn avìanu scuntutu di parlà in television, in ghjurnali, in Internet è publicamente dichjaranu u so prublema. Cumu si vintu, ùn tutti ùn hanu riaccabbatu negativamente à stu finominu. Cu sensibilizà creazione in a socieità, u cumprinzamentu è criscenu Dopu tuttu, u prublema principali di riijettu di l'altri hè chì a malatia hè cunsiderata cumminca di cumpurtamentu dissolutu, di viulazione sessuale, addiction di droga. Quannu l'altri l'intende chì l'appressu à l'impurtanza era una persona ordinaria, cum'è elli, u rejetimentu face a simpatia.

I prublemi psicologichi in rilazioni cù i VI posittivi si sorgienu micca solu per l'attitudine negativa à sta maladie in a società. Pudete passà più di una vita cambiando l'opinione di l'altri, forsi, nè ancu in cungozione à un tema such acute. Ma pudete avè principiatu prima cun primura. U Closing in u so prublema è a dipressione sò cunsequenze di teme. L'omu hè teme di struisce umiliazione è cunnanna. Questu vede torna una manifesta chì una persona hè dipindia di l'attitudini di l'altri pòpuli versu ellu. Hè pussibule di trattà cun questu sfida seriu solu per capiscia l'autosuffizzione di a parsunalità. Quandu avete a ricurdari a vostra attitudina in tanti cosi è parte cun assai illusions. Unu hè solu di ricurdà chì ancu u più impurtante diagnosticu ùn hè micca a fine di a vita. Hè pussibule chì a vita sola duna l'uppurtunità di veda i so novi alleati.