Se a rilazioni ùn si pò aghjunte

Ùn ùn viaghjeranu un rapportu cù un omu - spessu si pò intende di i labbra di i ghjovani ghjovani è in chini bastani, veru è insicurate. Hè apparentimenti elli stessu, ùn pò micca esse precisamente per elli stessu capiscenu què tipu d'omi chì necessite dunque per esse, per scuntintete e bisogni fisiulogichi chì era com'è tutti l'altri, cum'è amichi o di creà una famiglia. Quale è quale sò l'uggetti persequitonu da tutti.

Ogni persona hè attrattiva in u so modu. È solu una piccula parti di l'attrachjonu hè abbastanza per cridarle attenzione, ma micca abbastanza per capiscenu sanu u mondu internu di l'individuu. Dopu tuttu, u più preziosa per una relazione familiale hè u so caratteru, a so mente è i so valori. Nta l'ùrtimi anni, not many tanti pirsuni pensanu à u side morale di i relazioni - cum'è a basa di una famiglia sana è prusperità. Ùn ferma solu di vede. È hè assai impurtante per ricurdà chì ùn hè micca una solenza patologica, avete bisognu d'esse à voi è capisce perchè ùn sò micca rapporti cù l'omi? Vi cunsiderà parechji di elli:

  1. Se a rilazioni ùn si pò aghjunghje, tandu troppu valori a vostra rilazioni cù un omu, idealizate. Disolvi in ​​u vostru cumpagnu, sacrificate. Comu u risultatu, un omu perdi rapidamenti interessu in voi.
  2. Intunate, in inizialu scrive u locu difettu di i raporti, i vostri penseri è i fraiechi: ùn hè micca per mè, ùn sò micca bè cumu per ellu, ùn aghju pussibule ancu pierdiche, ùn sò micca stilu. Cumu esse riffittivi affirmazioni di a negativa, andarè sempre in l'ombra.
  3. Forsi si cumportanu troppu ristretta, ùn permettenu micca u vostru munnu internu. Puderete per ellu chì site indifferentu. Un estereotipu di cumpurtamentu ripulsivu hè creatu.
  4. Inconsciente copiene di i so genitori. Quandu ellu stessu senza sapienti, avè amparatu i principii di cumunicazione cù un omu cum'è a to mamma è hà fattu, circundatu di l'omi è cù u so babbu.
  5. Hè facilitu è ​​sicuru per sente cun quelli chì ùn vi micca interessatu. Forsi si sò teme chì a rilazioni ùn duverà micca longa o rumpia rapidamente.
  6. Una donna hà t'hà amicatu u so putinziu, dignità è talentu. Amparà i vostri talents da l'omi, in u scopu, ampararaghju di sè stessu è com'è u risultatu pudete pèrdite.
  7. A donna hà da obey to un omu. Questu significa esse cuntenutu cù una parte più chjuca di l'amori è l'attenzioni di ciò chì meritanu.
  8. Ancu l'omi anu teme di e belli donna - se un omu internamente ùn hè micca sicuru d'ellu stessu: questu, mi piace ùn hè micca per mè. E pensi che avete ritenutu. E tu erate assai apprezzati, è hè questu quì eranu ghjustu scantati.
  9. L'errore più grande di una donna hè quandu avemu rispondenu cù l'amori è a tendernità à una ghjustificata malezza attitudina per elli. Circamu cusì cù a calidez di quelli chì insulanu i nostri sentimenti per mostrarli chì e femini amanu cum'è veramente sò, senza una mascara.
  10. Quale voglia vole un omu per rializzà i so desideri, seguite solu e so decide - è assumete a responsabilità tutta per ella. In u risultatu, fate u conte di fata nantu à "U Peschero è u Pezzu" è a vecchia, chì hè seduta cun un cale ...

Ricurdativi, una persona ùn hè micca nata per a solitude. Qualchidunu rapportu pò è deve esse amparatu. Ùn àbbia paura di vede chì voi parechji omi, chì ti vulete e voi hè dumandatu. Fate un premi bonu per l'omi. Cridenti è pensate chì l'omi volenu chì ti piace è fate un romance cun voi, amici. È ùn importa, hè veramente cusì. Se pensate chì parechji omi u vogghiu amassi - chì, in pocu tempu, avete una folla di fanne. È prestu prestu a frasa: "Ùn aghjunghje micca l'omi" - ùn hè micca eseguitu per voi.