Image di una forte donna indipendente in u mondu mudernu

Quandu pocu tempu l'imaghjini di una forte donna indipendente in u mondu mudernu hè propiu! In ogni casu, hè cusì maravigliu per esse u più indipindente, in tuttu ciò chì hè quella di decide per sè stessu è tuttu per tuttu? U seguitate puderà aiutà ciò chì porta à u cuntrollu tutale di a vostra vita.

Ritrattu di una donna forte

Sò una persona assai propina, chjosu di vitalità è forza. Pudete attivà esse i vostri pirsoni è l'intenzione, ùn voi micca avete à esse attu in una rotonda manera, pudete sceglite sempre una strada recta. Hè impurtante per voi per sente è vede chì a vostra vita hè sottu à u vostru cuntrollu. U scantu più grande per voi hè u scantu di vede a debule è diventendu à a diversa altra persona. Perchè vi vuluntà piglià a respunsabilità per a vostra vita, è per a vita di l'altri.

In relazioni amiche, pigliate una postura intruduce: tuttu o nunda. Per quessa chì a vostra famiglia hè assai difficiule, perchè avete a scuntrà i criteri risichi. È ùn tutti ùn ponu esse cercati per voi.

In relazioni cù l'omi, hè ancu naturali per piglià a responsabilità è di guidà cun voi. Per quessa, spessu da i primi ghjorni di data u diventà un capu di a relazione. Avete piacè riunioni, organizza u divertimentu è dittate e vostre vulete. È anu attatu per voi site l'omu forte chì anu pudè edificà a so vita. Dopu tuttu, ùn avete micca bisognu di associà a vostra vita cun un perdatore è un debilitatu.

Ci hè avè l'ànghjuli?

Quandu in voi cusì necessari di guidà, impone à l'altri a so vulintà è cuntrolle a gente? Puderia ancu esse chì i so parenti hà eludatu per certu successi è manifestazioni di forte cume qualità persunale. E accussì puderebbe micca pussutu micca adupratu di debite. Dopu tuttu, si avete dimostratu a vostra vulnerezza è insicurità, u lamentu di i genitori ùn hè micca ghjustu à voi, ma à quarcunu. Spessu successu chì i parenti facenu cunfruntassi à l'altri figlioli. "Perchè u vostru amicu stu studiu" excelente ", è voi ...?", "Eccu u to fratellu participà in l'Olympiadi di matematica, è avete un trè". E si avete un ghjovanu o fratellu, chì hà pardunatu ciò chì ùn dicenu micca adiu, cum'è un anzianu, a crede chì u mondu hè ingiustu è necessariu per palluzzà per un locu sottu u soli hà stallatu à voi. E avete bisognu di pruvucari u dirittu è di palluzzà per a ghjustizia. E chì hè stata guidata da stu travagliu, hè necessariu di prutezzione. E difendu u vostru territoriu, difendu i vostri diritti, avete abituatu avè a valutate qualcosa chì hè un ghjustu chì invoca u vostru propiu. Allora sì stà tutta di prublemi per l'imaghjini di una forte donna indipendente.

Ricurdativi di u conte di fata "A Queen di Neve"? Little Gerda frizzò in un ghjiru chì a Reina di Nevis dà u so fratellu Kai. A zitella ùn era micca spavintata da e difficultazioni chì si ncuntrau u so modu. E, anche u fattu chì era assai duru, ùn hà micca indicatu un grammu di dubbitu è ​​teme. A so fideltà è l'amuri aiutau à fretce un pezzu di ghiacciu in u core di u fratellu ...

Vita ùn hè micca un conte di fata ...

Ma a vita hè diffirenti di u conte di fiancée, chì in spessu pocu persu, invente in a vostra indipindenza è u territoriu, nantu à ciò chì appartene à voi. È l'atti eroici sò necessità in cundizioni militari, è micca in u mondu mudernu è a vita pacífica. Ma cuntinueghja à creà u dramma di a vostra vita, perchè per quellu chì ghjè prublema, è ùn ne capu chì, in u risultatu di a lotta nantu à u campu di battaglia, a relazione, sincerità, intimità è tutte e cose per quale hà cuminciate à sta lotta, sò stati. Dopu tuttu, ùn hè micca nella Reina di neve in vita, ma ùn hè un veru, amatu di voi personne chì senti a vostra pressionazione, cuntrollu, suspetti è suspicità. E perchè ellu avà rinchjendu à voi chì avellu assai, si hè cun voi, è micca cun l'altru? Cumu hè chì ellu avvicinassi i vostri normi, seguite i vostri principianti in un tempu quandu ellu vole esse vicinu à voi è franchezza. Ma ùn l'abbanduneghja l'azzione di palesa i so sentimenti è l'emozioni, i so dubbi è i so teme, ùn l'accetta micca e rete micca cum'è inacceptable è innecessariu, cunzidendu di sti manifestazioni cum'è un signu di debule. Quandu u vi abbandunà, anu riittatu: "Un altru què mancava?". Ma qualsiasi persone vole sempre di sentu necessariu, impurtante è significante. E voi ancu vulutu esse tù stessu. Pocu persone piacenu cummattutu cù a so donna amata, per regula, vulete acquistà l'intelligenza è l'accettazione. È solu un persona débilellu scambià a so libertà per u sustegnu materiale.

Cusì vaghjime chì u più invistitu in i relazioni di forzi, u più spéciale perchè sti rilazioni è più forte è più veru diventa u scantu di perdiri cuntrollu di a situazione. Sottu u putere di questu teme, avete crescenu u cuntrollu è avè contru à più è più resistenza da u sognu. Sensibilizà questa reaczione, a percive com'è una tradenza è rinforza u cuntrollu. È eccu succèvulu mentre u vostru parentescu hè pronto per palluzzà cun voi. È quandu hè stata fatta di a lotta, ellu vi abbandunà solu cù i muleri di venti creati da a vostra imaginazione. Asam andarà in cerca di l'amore invece di guerra.

Ciò l'omu attraeru a donna forte

Vulete meetu una persona chì vi pare mancanti: u listessu forte, atore è energicu. È l'altru scuntallu. Ma, sfurtunatamenti, ùn ùn sperisce u cuntrollu esternu. E se intrì in una relazione di cuncurrenza cun ellu, hè improbabile chì hà da vulete cuntinuà sta rilazioni in un matrimoniu legettu è turnà a so casa in un campu di battaglia.

In un altru casu, pudete attruisce un "acicatu" tipicu. Ùn ghjudicheghja micca per u vostru capu incondundanza, ma perchè ogni rispunsabilità per a raportu, u futuru è ancu per a vostra vita nantu à e so spalle. Hè permessu di seguità à ogni passu, piglià tutte e decisione, è per tutti i vostri sbagliate culpè un pruspettate. "Ùn puderia micca truvà un bon travagliu, perchè ..." - ellu dici, stinnilicatu in u lettu è ghjuvanu una birra. E tutta a so vita, duvete di "arraggià" ellu cun ellu, è forse ancu in ellu stessu. Ma tu avete bisognu?

Regoli di survival in u mondu mudernu

Regula un. Pruvate d'alcjarà perchè vo pigliate a respunsabilità di tuttu ciò chì succidia intornu à voi, ancu s'ellu ùn hè micca direttamente cuncernatu. Se sapete cumu megliu, ùn avete micca fà. Pensate questu!

Regula dui. Pruvate a circà à u mondu pocu diffirenti. Tuttu u mondu hè interconnettuatu, tuttu hè in equilibrio, è ci sò, da parte di voi, altri forze chì tutti "cuntrolli". Questu hè u putere di l'universu. Hè impurtante per voi per capiscia chì tuttu ciò chì passa in u mondu hè digià "prugrammatu" per l'ordine naturale. È ùn avete bisognu di cambià nunda.

A terza regula. Pruvate di rinunzià u cuntrollu di a vita di quarcunu. Chì diferenza faciule per voi, chì tipu di decisione a vostra amata? Questa hè a so sperienza. Rispetate u vostru omu.

Regula quattru. U principiu di "a vita hè una lotta" hè spessu tortu. Tuttu ciò chì avete bisognu, vi sarà per voi. È ùn avete sempre bisognu di cummàtelu. U destinu hè solu, ponu cumpensà tutti per ciò chì appartene. Sì un altru hè interrugatu per u vostru omu, pudere chì questu ùn hè micca a vostra opzione. Perchè u vostru omu serà solu tene. È se fate un sbagliu è cuminciate à vincite ciò chì vo ùn avete bisognu, dachjarete miss tu. Dopu tuttu, nuddu pò diri in dui maneri. E, sceglienu unu, spessu u modu equivocale, perdemu tutti l'altri.

La quinta regola. Pruvate di creà a fiducia in l'altri populi, in quantu di fiducia, è in termine di l'honesty. Ci hè parechje numinori di cunsiglii "di prufessiunale" in u mondu. Certu, forsi l'amicu ùn hà micca sceltu qualchissia prumessu chì devi. Ma ùn deveru micca scritta cum'è un nimicu dopu.

Regula sei. Scambià a vista nantu à u mondu, è puderete capisce chì ùn hà micca micca tonalità negra è bianca, è a ghjente ùn dividite micca in forza è debule. U succede chì a forza di una donna hè ghjusta in a so debilitariu. Ùn aghju micca elettu sottu à l'imaghjini di una forte donna indipendente in u mondu mudernu è ùn esitò micca à dumandà aiutu in situ difficili per voi. Questu vi darà l'oppurtunità di vede a vostra situazione à l'ochji di l'altri populi.