I prudutti pesci è dilicati

Ùn importa micca quantu pisanu, hè impurtante chì prufessiunità di trazzi chì abbandunate nantu à a sabbia. Ci sò ghjente persone, mobile, ùn pare mancu caminari, ma flutter, perchì e so pidiche ùn sò discretu è eleganti. À u listessu tempu, sti cei aiuti anu pudendu pèndite cum'è un hipopòtamo ben nutricatu. E ci sò caratteri prupurziunati, refinati - ancu à u listinu.


E li trazzii, quasi si passau u tank. Perchè qualchissia persone fassi vivenu è altri sò duri? Chì per quellu chì hè u bonu l'urigine di l'impurtanza? Cumu libbirà di u cumplicatu di l'alegria innate, perchè e sempre u tipu pesanti è lumi di persone sempre.

È in u mo ambient, è in u vostru ambiente, ci sò parechje persone è ligne. À u primu, pare, ùn ci sò micca difficultà, ùn anu micca arbeianu in quellu chì sò cù i so prublemi, cuntenani a vita, è più impurtanti - tutti l'aghjunghianu. E ci sò individuosi chì ùn sò micca sempre u scambiu, ma di sicuru chì tuttu ciò chì passa per elli hè perceivedu cum'è un burden. Ùn sò micca pessimisti è optimisti, ma, cum'è l'aghju intesu, e persone chì sentenu a vita di manera differente: qualchissia cum'è un rigalu di Diu, cum'è una fonte di piacè, àutri cum'è teste, è ancu di un debitu. Aghju chjamatu quelli persone "Mozart è Salieri" o "farfalli è elefanti". Cumu hè a mo classificazione consistent with the scientific? E quantu, da u puntu di vista di a psiculugia, hè più correctu per vive - cum'è una fioretta o un elefante?


Fortunatamente, finu à a psyche umana preoccupatu, a scienza ùn ùn cunnisciutu un standard rigidu per i tipuli pesanti è faciuli. A facilità o difesa di una persona dipende di trè fatturi: i prupitati di u so caratteru, u tipu di temperament è a filusufia di a vita. Hè impussibile di què tipu di carattere è l'imaghjini di a vista di u mondu hè correctu. Ogni modu d'interaczione cù u mondu hè veru, perchè currisponde à a natura di una persona particulare, à a so caractère psicofisiologica. Allora ùn aspetta micca da i psiculoghi di una risposta inzucanta per a quistione. Ma i filòsufi divisa in dui campi. Qualchdi crede chì a vita hè faciule, l'altri sò difficiuli. Per esempiu, l'antichi filòsufi grechi dicianu:

"Ddiu sò facilmente passati". Hè significa chì e persone faciule successe, è arrivanu à l'Olimpi. Friedrich Nietzsche, à u cuntrariu, hà dettu: "Solu quelli chì portanu u caossu, pudendu di nascita una stilla di ballu" - in u so avete, solu una persona difficili pò creà una cosa di pena. Eccu dui visioni filosofichi di a vita.

E da u criticu di risultati vividi - chì filosofia hè più produtiva?

Mozart - l'omu più liguru era! E a so musica hè a stessa - luminosa, elegante. È ricurdate di e travaglii di Schnittke - trà noi à parlà, ùn tutti ùn devenu cumu una musica cumplicanti, cumplicata. Ma dui sò geniuses. Ogni grandetti poeti Yesenin è Pasternak. Sapemu chì Boris Leonidovich, copiatu i so testi cinquanta volte, hè statu turmentatu da ogni parolla. Cum'è Leo Tolstoi, per via. Iéenin hà scrittu facilmente, rapidamente, quasi senza dravi. I fundatori fundatori di a psicoluggìa soviètica, Alexander Luria è Alexei Leontiev, sò ancu un esempiu eloctent. Iò ancu truvatu, avè l'uppurtunità di assiste à e so lectures à l'Università Statale di Mosca è hè stata maravigliata da quantu sò distinti è à l'altru ghjubatori. Luria era una persona spettaculante, alegre, intruduce l'idee. Leontief, tutti quelli chì l'sapia, era carattarizatu à pocu tempu: un omu pesante. Tutti sò granni scientistichi. In ogni casu, sicondu a percepzioni di u mondu è in relazione à a vita - assulutamente polar. Per ognuna di sti individhii era naturali per vive cum'è questa, è micca altrimenti. Dopu tuttu, ci hè a creatività per vultà, è ci hè a creatività di u flussu. Quelli chì avemu bisognu à quellà tuttu u tempu per inspirà, u prubabile, a ghjente hè moltu. Quelli chì sò stati fundatrici senza tensenza esterna apparenti pò esse chjamati pulmonomi umani. Circundantemente parlante, una qualchì schiera cum'è bulldozer, l'altri vanu cum'è e libellini, hè tutte e pesce di e persone.


A persona suspira , accumincia a attravirsà u so settimane, dilla ch'ellu hè inhumanly busy, chì a vita hè dura è ùn ci hè nè ghjustizia in u mondu - è a cumunicazione cun ellu ghjente in manichi. Avete principiatu è carvi: U mo Diu, chì prughjettu prughjettu prughjettu mi dispunìbule, quale un plan rispunsevule, quanti elli in u nostru modu ...

Sapete chì in a medicina ùn ci hè tali direzzione - homeopatia. Allora, l'autori americanu Philip Bailey in u so libru, chì hè chjamatu "Psiculugia omeopatica", scrivetsi chì in a civilizazione moderna, ci hè un nùmmu di numarosi persone cum'è Nuksvomika: pesante, stuck in prublemi di e persone chì prefete cuntà tuttu in anticipu è terriblement nervoso, se qualcosa va maltu. Hè più prubabili ca l'altri a soffrenu di malati crunulogi cardiovascular è gastrointestinali. È cum'è Philip Bailey observe, ùn hè micca putente di rimbursà u tipu di un omu, cum'è a so natura. Allora vi, bè ragiunatu: e persone pesante in a cumunicazione ùn sò micca faciuli, oppressenu e, a veces, irritate. Ma ùn ci hè un indiscutibule più: ponu esse realizatu u travagliu di u travagliu longu, mentre chì a praticità odià l'odià.


Ci sò tanti tipi di motivazione. Per esempiu, a motivazione di u prucedimentu è a motivazione di u risultatu. Or motivazione per u timore è a motivazione per a gioia. Eccu unempiu simplice, cunnisciutu cumminatu. Se un omu facilitu travaglia com un camionista, diventa a strada, diventa una piccula cosa: ghjunse un cane graziu in a gasolinera, è quì hè un cafè diliziosu in una cafe di strada. Sì u cunduceru hè un omu pesante, ùn ùn ne capisce micca tutte sse cose, per ellu u principale hè per arrivà à u tempu. A so motivazione ùn hè micca piacè, ma invece, satisfaczione cù u fattu chì tuttu hè prestu accade à u pianu. In quantu à a motivazione cù a gioia, hè certamente inferente in e persone: sò pronti per fà ciò ch'elli agguranu, perchè u piacè di u prucessu stessu. Ma a motivazione per u teme hè necessariu per u viscuvaru, pesante: sò stimulati da u desideriu per esse micca u disgrazia. Si avviamo à u archetipu di Mozart, pudemu seguità chì Mozart ùn anu avutu turmintatu annantu à u sughjettu: "Cumu pudendu scrive una simfonia, cumu pudite finisce?" Hà amparatu l'aligria di a creatività quandu a melodia era vintu, cum'è ella.

Eccu! Segni - "cum'è sè stessu". Oghje ch'e avendu: u valore di u risultatu hè determinatu (o, almenu, correlati positivamenti) cù "callosi sagnanti" per i tipi di pesi è dispusivi. E se una persona faci tuttu in caccia, hè bella è piacevule? Ciò chì i so risultati sò menu significati ca i risultati di quelli chì stinchevanu à suduri?


E capisci ciò chì hè l'ordine psicologicu? U primu, una persona à quale tuttu hè datu facilmente, in alta, inevitabbile pruvucarà invechji da i colletti pesanti. Ùn avete pensate chì, in forma figurativa, u "elefante" puderà vede cusì cumu chì a "bugia" ghjucò u ghjocu, chì hè assai più difficiu per ellu, l'elefante? U sicondu, e persone pesanu spessu necessanu ostaculi - da pudè esse dichjaratu: "Ghjera difficiulmente difficili, ma l'avemu fattu!" - cusì aumenta a so impurtanza.

Dificulta, scrivintendu schedules, chaos - un tipu di motivazione, una crescita per una persona pesante. E si avianu u caònu, creanu cusì. Quandu l'aghju explicatu à Vasily chì i so subordinati anu bisognu "sanguinanti", cum'è elli si esprimianu, a rennuta di prughjetti, hà aghjatu a testa: ellu stessu hè una persona faciliata, ùn ùn hè micca bisognu di dificultadi supplementari.


Tutti duvemu avè da esse trattatu in policlini è i sughjetti, tutti duvemu ci sò stati injections. Ricurdativi chì diversa sò l'infernici manipulatori. Un hè un surrisu, chistera - è facilmente facilite una inezione, ùn anu sentutu quantu rapidu hà fattu. Un altru frowns, mene a so testa: "Uh, chì vaddi dolci ... hè difficiule d'avè!" E si troppu straining, preoccuvate - in fattu, cumu cun vini cusì delicate per qualcosa bè chì sperenu? Aghju maiò rispettu per i sughjetti è i duttori, è in u stessu tempu capiscenu chì e persone pesanti in a medicina sò un stress addizzjonali per i malattii. Puderanu, salizzendu questu, accidinamente causanu un traumu murale irreparable à una persona. Hè per questa manera, l'espressione hè "lumera" è "pesante". Di sicuru, sti difinizzioni ùn sò micca scientifici. Ma ogni avemu catturà i mumenti da quandu avemu aduprà cù e persone "pesante" - sè stà medico o un perrugliu. E avemu deliberatamente di evitari sti cuntatti.


Quantu mi ricordu , secondu a Freud, u piacè prende after tension. Eccu, u piacè è una ricumpensa chì devi esse guadagnatu. E in altru modu hè impussibile? Ùn hè questu u "cumuni" sovietu di gioia immerra chì una persona si senti indignu di qualcosa?

I ragiuni ponu esse pirsiculi psicologichi (selfestimu pocu, inadecuate d'autore accettazione), è custituziunale (tipu di corpu è tipu di sistema nervu), hormonal è socioculturale. Mark Burno, un psichiatricu Russu beni cunnisciutu, scrivi: i paes brisifanti sò psicologichi pisanti, i surdati sò lumi. Ùn averia bisognu di circà à i cattanei, italiani, grechi per capiscenu: u significatu di a vita ùn hè micca in patitu, u significatu di a vita hè di a vita? Cum'è psicologu, puderaghju cummentà annantu à a cunclusione fatta di Freud: per un certu tipu di piacè, u piacè di a quantità in l'ufficiu di u sforzu spentu per ottene un risultatu. Ma questu hè micca u regnu per tutti. Questa hè l'ideulugia di a razza.


A riversibilità hè a capacità di una persona per trasfirià a motivazione di una attività da un prucedimentu à u risultatu è vice versa. Una persona riversibile pò esse di ricustruisce i so piani, riviseghjà i so scheduli è ùn ne mai vanu. Eseguite un tema in a vita, ellu si trova un cuntenutu differenti, un significatu diffesu. U rigidu, chì hè, rigidu, inflexibile, beats in una direzzione, cum'è l'inventurore di u mutore eternu. O, avendu ghjunghjenu u ghjocu setticu, si sentenu sensu è voce in a vita, perchè in a so opinion ùn hè nunda più di fà.

Eccu una pregunta interessante. Se ci hè solu un "elefante" in u paru o in a famiglia, è a seconda "bugia"? Chì?


A prova prumove: se un omu hè pesante è a so sposa hè lumera, a donna pò esse adattà. Cum'è una donna di cunsechju hè stata annunziata in una risposta à u mio assicurà chì una donna pò finta à essa stati baccati à cinque anni: "Sì, fingidu di trè volte quattru!" Allora, in casu di stu casu, a funzione di una donna hè di calà, "strutturà" un omu amatu, per liberà a tensione. Ma se un omu hè una persona faciliata, è una donna hè pisanti, u paru si mette in un gruppu risicu. U fattu hè chì in l'ideulugia di a famiglia, a donna hà u primu rolu. È a "bugia" masculina hè spessu semplice semplice incapaç de sustene a tensione creata da una donna pesante è rigida. Ella, à u turnu, pari essa frivola, frivola, irresponsibile ...

Aghjunghje à fighjà. I pupuluzzi sunu discussioni di a suluzione à u prublema, è i travaglianti sò u prublema stessu. Aghju amici chì sò assai piacevuli per spiegà perchè ùn anu micca successu, perchè ùn saria micca fattu quarchi cosa - invece di discussione cumu pò esse implementatu.

Averia ciò chì vi parlu. Qualchidunu discutenu i difficultà è l'impussibilità di risolve, mentre chì altri cercanu modi è opportunità, certamenti? Ricurdativi, à u principiu di a discussione, avemu indicatu a filusufia di a vita?


Ai admissendu fiertà: in a natura, i dui sò nicissati. Inutili, un tipu spezie hè stata extinta. Ma, parlendu di i prufessiunarii, pudete utilizà una tecnica chjamata "hyperbolisation". In altri palori, si ipertrufia di i segni di i dui tipici, in un polu - faciule - avemu un psiko psico-inestabile, chì ùn importa micca di tuttu. Ricurdativi, cum'è Bogrutru, hà fattu scoppu Stolypine: "Quale hè a diferenza, manghjaraghju parechji documenti o a mo vita finiscinu quì." E se si troppu grultu cun un tipu seculu, pigliate un estremu - un sadicu o un masochist, chì u significatu serà di cummattiri, suffrì, creanu difficultà, sopr'à i so, stràccia l'aorta è rumpie l'osse - à l'altri o à sè stessu. Cum'è psicologu, mi pari chì l'estremu in spaziu hè periculoso. In quantu à a facilità, è per l'omu pesante, u principale hè di truvà a "sizzioni d'oru", l'armunia, chì ci permettenu di usà e nostri lati forti è debbiti, cum'è un alice di l'uperu.


Protozùsanu sìmulu à questu. Per e farfantarini:

1) preparanu un pianu chjaru di almenu una settima, sapendu bè chì a vita si cambiassi, ma puderemu fà tuttu ciò per i punti di u pianu, ma cù dilressione;

2) ùn abbia da esse infurmati à l'altri populi nantu à u tempu di riunioni, chì hè piacevule per noi, micca per elli;

3) cambià per cambiassi l'ambienti di sughjornu è di l'ambiente, per scappà di u paisaghju è circunstante;

4) Accuminciamu un gattu, avemu da capìstanu.

Per i "elefanti":

1) Sviluppà un amministratore di tempu per l'annu cù e date specifichi è posti di sughjettu;

2) avemu avutu qualchì altru persone per avè una certa cantità di imprecisione, perchè sò dèbuli, è sò forti;

3) da u tempu à u tempu avemu lettu una scelta d'anecdote, chì sò cunsiderate ridicule per qualchi mutivu è pruvate d'alcone ciò chì hè divertitu per elli;

4) cuminciamu un cane è furmà. A fine, in April - hè ora di pensà à a facilità di esse!