I prudutti tradiziunali

In u nostru articulu "I ricordi folkiali per i cura di a manu di a manu" vi cunsigliarè cumu nantu à a cura di e to mani. Furtunate puderanu lettu destinatu, i medichi seranu dite di prublemi di salute, è i cosmetologi ti dicenete sese cura di a pelle di e to mani è quantu ti piace à voi stessu. Cum'è sapete, e mani sò i primi per dà l'età di una donna. È per evitari l'apparizione di spots d'età è l'aspettu di e cogliu nantu à e mani è l'anzianu prematuru, avete bisognu à prutezzione di e mani da l'effetti dannuzii di u sole è cura di e to mani.

A pelcula seca cù l'età vince da u fattu chì u corpu disminuisci u livellu di l'hormone, questu hè applicatu à l'estrogenu. Ogni matinata, bisognu à appicienta crema di crema nantu à e vostre mani. Una volta à settimana, cù l'aiutu di una faccia rossi fuzzula, debite deve pulisce i celeri morti da a to pelle. In u risultatu, i sustanzius utile sò megliu assorbitu è ​​intrecciate in i capelli più purti di a pelle di e mani. Prima di annunzià, vi tocca appiccicate un filtre di solversu chì pruteghja a pelle di ragi preghje. Se mancante spiegli senza culore o chjuche spuntate nantu à e vostre mani, puderete ridivà di elli si posanu e so mani una crema spiciale cù a vitamina A. Ma se torna a trascurità di i credi protettori, i spots puderanu parechje.

Pruvate per esaminà e vostre mani più strettu:
- À a dritta di i raspià a pelle fù pallida, secca, fina?
- Hè rough and thick on the palms?
- T'hà rimucciatu e tunee.
- Avete avè spazzi incolore o pigmentati?

Se almenu duie dumande chì rispose "sì", andavanu bisognu di piglià urigenti.

Perchè e to manu vede?
A pelle nantu à e mani ùn manca sopienti sottucutati, i vini parvene distintamenti, cù u tempu avà ghjustu. Dopu à 30 anni, a pelle hè secca, cum'è u livellu di l'hormone in u corpu disminuisce. Dopu à quaranta anni, pigghiaru i mancu di pigmentazioni, è e mani femminili anu più. Tuttu perchè guasgi tutti quelli di noi cusì tutti i ghjorni, cura di i fiori, sguassate, erase, lavianu. Hè a verità chì averemu da sparte di usà una crema chì pruteghja i nostri mani da u ventu, u soli, i chimichi in casa. Per via di questa attitudine, a pelle di e mani vene 5 o 10 anni più vechje di l'età di l'anzianu.

Regoli semprici
Chì avete bisognu à fà, perchè ùn avete micca esse vargugnate di mostrarà e vostre mani, avete bisognu di seguità rigioni simplici per questu.
1. A pulizia, lavanderia è l'altre travagliu di a famiglia sarà solu in guanti di gomma. Dopu tuttu, l'inimitari principali di a nostra pelle sò chimicu di a famiglia, perchè a usemu di ghjornu.
2. Lavora a manu cù l'acqua à a temperatura di l'ambienti. Da l'acqua calda, a pelle s'assegni, da l'acqua fredda a pelle rende ri rigida è abbuccata. Dopu ci anu usatu macchè in manu cù una crema.
3. Ogni matinata appricamu una crema hidratanti chì cuntene sustanzi esfolianti (acidic lattic, salicylic, glycolic) per caccià i celesti morti da a superficia di a pelle.
4. In u ghjornu di ghjornu pudete utilizà una crema nutritiva cù biotin, proteini di latti, fruttu di granu, vitamina A, E, D.
5. Prima di vultà in dorme, sempre tenete da fà u massaggio da mano. Pogeremu annantu à a spalle di i dui e mani un capu finu di crema, è in i muvimenti circulari, i purteranu à l'altri. Allora sapiamu tutti i dete, cum'è s'ellu si putemu nantu guanti, è poi masaxe u nostri mani è e mani. Restani di a crema ùn serebbe eliminata, ma solu un pocu più crema è ponu nantu gui u guanti ciufani, in cima di mittens poni nantu à 15-20 minuti.
6. Per alimentate è moisturiserà e to mani, aduprate una crema di noite chì cuntene un ingredientu chì stimulatesi a produzzione di colaginu, fattu a meza ora prima di valla.
7. Una volta di simana facemu un trattamentu SPA basatu in casa: lavate a nostra manu, fate un prugne fugliale per 15 o 20 minuti, posanu a manu è u sali in a tina, extracti di l'olii essenziali, d'erbe, è appicie aduprà una crema incresciante di notte.

Sceglite a crema
Se a crema contene una gran quantità di glicerina, farà a pilata fina è suppli, immediata di a prima appricazzioni, assorbita immediata è inserisci in e cilestu epidermali. In più di a glicerina, a crema debe deveni cumpunenti alluttanti è rifurmanti di bisabolol, allantoin, panthenol, olii naturali è cumpunenti naturali fatty. A so crema si deve appiicatu nantu à e mani parechji volte di ghjornu. E 2 o 3 volte à settimana avvinmii e mani in manu cù mascaras nutriti è freschante.

Nourishing e cleansing mask di mà
Mettite a purée o purée à banana cun a mità cullera di oliu d'oliu o un latte di latte. Ogni ghjornu, aghjustemu a volta di a manu cù pumati virdi rossi, zucchero o zuccheru. Sì avete altru queste ricette, puderete tene u pelle di e to mani.

A cura di i mani includi - purificazione, nutrimentu, ricuperazione è prutezzione. Cù l'aiutu di u sapuniu, limità a pilucca di e mani. Ma s'ellu si a pelle di e mani hè altamente contaminata, a ghjente l'uttula ideali hè di trascurà e so mani in a bagnera (una colazione di u 6% acìticu per u vetru di acqua calda). In casa, puderete fugliate delicatu cù a farina d'avena è a rubrica per a pelle sensitiva. 1 o 2 volte à settimana simu applicate un scogliu nantu à i lati di u palme, femu u nostru pugno di u dettu, è da chì femu da massaggi, allughjatu. Rinviate e nostre mani cù acqua calda.

A pelle di e mani hè assai propensu à intemperia. Mani spessu facenu cambiamenti di temperatura, soffrenu abrazzioni è tagliu, da l'effetti di i detergenti. A ricetta più cumuni è un bagnu cù l'addiventazione di u sali di u mare - un vetru d'acqua, una colazione di salinu. Un bon affettu hè u bagnu cù u brou di patata. Sì i vostri mani sò irritati, danucatu, pudete utilizà un bagnu cù mamma è madrastra, sagnante, chamomile - per mezu di un litru d'acqua 1 o 2 cucchi vegetali di l'erba secca.

Dopu piglià un bagnu o appricchendu una mascara, a pelle di e mani hè secca, cù un capelli cù una bagnu spugna è una crema. Per a pelle seca, pudete adudu l'oliu di currant, Calendula. Per unghie è e mani, hè bisognu di utilizà una crema cù a prutezzione di suttura è u zucchero di limonu. Tali prudutti prupietenu l'olii vegetali, chì rapprisentanu un alimentu ideali per i celluli di a pelle.

In i salone, u maschamentu hè cumminatu cù l'olii. Sta prucedura serà ripetuta in casa. Traspirà a pelle di e mani cù castor o oliu d'oliu, avemu da mette in guanti di cuttuni. Perchè l'oliu hè assubituitu da tuttu, pudete lascià tutta a notte, o pudete lavà di l'acqua calde dopu à 30 o 40 minuti.

Avà sapemu quale sò i mezi tradiziunali per u cura di a pelle. Avemu bisognu à a cura di a pelle di e mani ogni ghjornu, fannu sfreggiate maschi, spiagge, lubricate mani cù una crema di parechje volte di ghjornu, l'usu di guanti di gomma. Per questi cunsiglii, pudete mette e mani. I vostri mani meritanu i megliu.