U Gran Fast of Christians - i principii di u viaghju

Quandu dura u post

U Grande Post hè chjamatu u Grande per l'impurtanza di u so stabilimentu. Hè dedicatu à a storia di quaranta ghjorni di u Salvadore, chì si svilò in u desertu dopu u so battèsimu. Hè custrutta da duie parte: u Santu Pentecostu - u tempu chì l'Ortodoxa andà à truvà à Ghjesù, è a Santa Pasqua - a settimani quandu u Signore si veni à scuntrà i fratelli. Vai per u Golgotà, l'ultimu Cena, suffrì, di falata à l'infernu, à Pasqua per sopra l'ultimi limiti chì separa cristiani da Diu. I principeri principesi di sdegnu di sè stessu sò cunsulazione corpusiliore è observazione di u menzu magre , u penurtimu sinceru, è l'assolutu di libertà da passioni. A Chiesa di Cristu insegna nna l'Ortodoxu chì u viaghju hè un mezzu di purificazione l'ànima di i pinsamenti pecurdi è l'esclavitud à u peccatu, l'aliquamentu di u male, un tempu di trasfurmazioni spirituali è a preparazione per u fruttu fertili d'Amore - a Resurrección di u Signore.

I fundazioni è i principii di a Quaresma

  1. Preghiera incessante. E preghje in a cura, avisso da esse più tempo chì in i ghjorni ordinali, seguitanu rigurosu a regula di preghiera: leghje e pricati per ghjornu in a matina, è aghjunghjenu a prichera di u monacu Efrem, u Sirianu è u Psalter. Curie recommandé recommending prayer with quasi temptations: for despondency, cravatta, irritazione, risposta cun l'orazione di Ghjesù.
  2. Visitu u tèmpiu. Quandu Questa è l'unicu in quale adurà hè un guardianu speciali. Ci saranu preghje pricate è ancu "Signore, anu a pietà", hè chantu à un altru chant. I crmendi anu visitatu u canon di Andrew di Creta, Mariinho Stoyanie, l'Akathist di a Mamma di Diu, a liturgia di i Presenctificate Gifts, i servizii di a Santa Setmana.

    Quale simule post
  3. Repentance. Fasting hè necessariu per i cristiani, è micca per u Signore, per quessa, senza pentimentu, si pò truvà l'autumità umilità è riceve cumunione cù misteri divins. Ùn hè bisognu à nimu chì l'Eglise offri liganti a lettura di u canon di Andrei di Creta duie volte per i Catorce ghjorni, micca per nunda nudda u sabbatu di u viaghju à a vigilia di tutte l'annu: "U Regentatu hè apertu da e porte, Giving-Life".
  4. Abstinenza da eterna alimentaria. U significatu di u viaghju hè l'obedientzia à a Chiesa, acquistendu l'indipendenza di a carne, rinforzendu u travagliu di preghje. Chì pudete manghjà in u postu hè scrittu in a chjesa Chjesa.

    U Gran Ramatu di Cristiani
  5. Raising your heart in u spiritu di a misericòrdia è l'amore di Diu. "Guàrdati di voi, dighjunu: ùn site micca scavatu à Ghjesù in i vostri penziuli è i vostri dolore? Ùn aghju vogliu invevule, còllera, resinzione à i vostri vicini? Ùn avete micca vanu cura terrenu?

A Chjesa Ortodoxa condemna fermamenti quelli chì viulinu u principiu di u viaghju, ma ùn impone normi stritti à a venerazione di l'anziani, i zitelli è i malati. L'essenza vera di a Great Quaresma hè u renaissance spirituale, u morte di i desideriu peccatu, a cunsulidazioni di l'ànima in l'annegà.