Trattamentu di u panaritiu cun rimedii folkiati

Panaritium hè una malatìa di a falange di u dittu o di a zona di unghjetta, cumanda da infezzione purulenta dulce è edema. I sintomi di l'iniziu di a malatia sò inghjulazione, rossi, è lacrime di dolore in a falange di u ditu. A quantità di metudi pruvenuti di trattamentu, a panazione cù rimedii tradiziunali in a medicina alternativa, ma tutti seranu più efficae se appliice issi metudi in parallella cù u trattamentu prescribed by un especialista. Dopu tuttu, in u primu locu, avete cunsigliatu un duttore. Sta publicazione vi diciarà chì u panicu hè trattatu cun rimedii folkiati.

In casu di infierma severa, ùn hè micca cunsigliatu per involucre à l'autureggiamentu, questu pudendu riesce averebbe gravi.

Sìculi di a malatia.

Quandu a panarizazione hè spessu osservata un elevatu di a temperatura, chì porta à una deteriorazione di benessere in generale. Inflammazione è inflamazioni poianu affettanu di parechji misi di a manu, accumpagnati da u dulore agutu. In a pelle di u rollu d'unghje furmulintatu focu purulent, hè fatica rapidu, capacità indibidita à travaglià. A funzione di u dettu hè rotte, per quandu, si movenu, anu aghju assai dolore. Se simu sintomi sò, hè cunsigliu di cunsultà u cirujanu immediatamenti.

E cause di u panariciu.

L'emergenza di panarizzazione hè stata primuramente per culpa di ferite minuri è danni à a pelle di u dettu. Tali feriti include una iniezione d'un ossi di pesce, splinters, cuts, deburring with impure tools and so on. Ci hè parechji tipi di panicu: l'ossu, articular, a pelle, sottucutati, liminnatichi è tendini.

U trattamentu di a panaritis in formazioni purulenti di i circhigi sò generalmente realizati per apertura di l'abscessi purulenti è di scuraghjenu. Dopu questu, i feriti sò trattati, disinfettati è i medicatorii è pusizioni prescritti. Cù ossu, sottucutanu o ughjettu panaritium, tali operazioni sò realizati cù l'usu di l'anesthesia lucali.

Cù un zaccu di l'abscissu o quandu l'abscissu hà rottatu, ùn pò micca pruvà di distruggià di u purificazione purulente propre è esprimintu. In quessi casi, hè cunsigliu chì i parti militanti di i dete sò spessu chjusi per parechji seconde in una suluzione di furacilina, manganese o à l'acidu boricu. Doppu l'acellu, un tampuni strughje in una solu suluzione si deve appiecà à a ferita (dilute una culloca di soda à migità d'un vetru d'acqua).

L'impiccativu di un purciddore di l'abscissu pò purtà à grandi cunsiquenzi. Quandu u pusone vene in i tessuti, ci hè una probabilidad alta di osteomielitis d'uge, chì ponu conduci à gangrene di u dettu è u so amputation.

Panaritium: trattamentu cù medicina alternativa.

Banchi caldi.

Quandu s'inprimisci inchjoghjendu hè cunsigliatu parechje volte à u ghjornu per fà cambiamenti di centesimi di sera for fingers in una solu suluzione di potassiu. A solu solu deve esse "non forte" - rosa. Per di ei bassa, serà ancu efficace à utilizà una tintura di eucalyptus o calendula (1 colti di cota per vittura d'acqua).

Cipudioni.

I soldati in u latte o cibolla di terre cut in dui è u purtonu à a foglia di a inflamazioni, rimpiazzamentu cù un embiu. Questu avete aiutu per aghjurnà u prucessu di madurazioni di l'abscissu. Change this bandage ogni quattru ore.

All, sapori.

Per riduce a inflamazioni è migliurà a pruduzzioni di pus sera aiuta ancu à u mush da l'agliu sicura, cù l'aghjunghje, in i piezzu ugguali, di sapellu frenu. Change the bandage ogni 5 ore.

Beets.

Quandu u prucessu infjammatori prumovi, pudete pruvate micca di prevene l'apparenza di un saccu purulente cun l'aiutu di compressioni di vunisimu. Kashitsa da beets freschi hè appiicata sottu u bandage dopu à i bagnu cù u permanganatu di potassu.

Patate.

Ùn simu pocu effittivu sò ancu compressi da patata fresca raffinata. Hanu aiutu aiutà à reduzzione di a inflammazioni. Change the bandage ogni trè ore.

Aloe.

Serà bonu per utilizà l'aloe in u panicu. Hè cunsigliatu di sceglite u fondu di fondu, "cumminuted". Comu cumincianu, a punta è e spine lunate sò sbulicati, aduprate a foglia è chjappata è appiicata à u ditme malatu da a carne. Quattru ora compressa cù l'aiole à aiuta per riduce u prucessu infjammatori.

U pane biancu.

A notte, hè cunsigliu per fà un cumpressu da a pezzu di u pani biancu bruschiccia in u latti. Applica u fogghiu à u dito chjusu da un dittu panariticu, perch'ellu chjappà.

Liri bianchi.

Per a rimolta di edema, i petali bianchi sò ricunnisciuti, appieghjatu à u focu dulore. Preliminariamente, sti petali bisognu di un stretchinu. L'additivu hè dumandatu à dumandassi duie ore, dopu a quale si deve esse cambiatu.

Oru Castor.

Applied for a couple of hours gauze dressing, soaked in a petroleum castor slightly warmed, contribuirà à accellerà u prughjettu di pus. L'oliu Castor rinfrescu hè megliu, circundendu di un pezzu in acqua calenta.

Ule Rose.

Cù inflamazioni di a pelle (acne, panaritium, furore), aduprà efficace l'oliu rose in i feriti. Fate questu ogni ora.

Chicory.

Cum'è cù u panaritium, è cù l'furunculiu, i foglie di a cicoria ci sarà salvata. Foglii freschi anu scherziu in u farinaghju è appricate à l'abscissu per duie ore.

Ligumi, Manzanilla.

A sumente di u linu aiutà ancu bè cù furunculate è panaritium. In un vintu di latte à furmagliu hè aghjuntu linu di lattice preziosa è una cullizzioni di fiori di camomile. Tuttu chistu avissi a essiri boiled e si permettenu stand a durmila quattrucentu minuti, poi sutta. A massa resultanti à a camomilla è di e pezze di lino hè stata dispunibule nantu à un fendu è applica à l'area affettata per trè ore.

Lattice in froth.

In u fornu, u latti grassu hè furnitu finu à una furmazione di marmu spumante. Serà indispensabile per sguassà pus di l'abscesses. Penka hè appiicata à u locu di u panaritimu sottu u bandage, da a sera è di tutte a notte. U risultatu ponu esse espertu da u ghjornu dopu.

Resina di pino.

U balsambu miraculu per i furunculus è a panaritsia sò dinò di pinu frescu o cedaru. Bint hè imbruttatu in l'oliu d'oliu, u tar è impostu nantu à ella è applica à a notte in i locu affettatu.

Si tratta di modu regularmente, da u momentu di a inflamazioni, sicuru, a medicina tradiziunale pò esse assai efficace in casu di malatia panaritica. Ma, se a maladressi prugressiva, accumpagnata da una putenza, u dolore, a frebba è a pèrdita di capacità di travaglià, in ogni casu ùn pò esse l'automaticazione, perchè pò esse riescivi cunsiquenzi grave. A megliu suluzione in questa situazione serà da cuntattà u surgeon.