I prupitati Terapiuti di cicoria

A fitoterapia hè un metudu di trattamentu di parechje malatii ricanusciuti da tempi antichi. Un annu dopu annu, a pupulazione di i medii preparati da i rigali di a natura si sviluppa, perchè e corsi attu più affascinatu, quasi ùn porta micca e cumplicature è avè in a so cumpusizioni una gran numera di vitamini è altri nutrienti chì aiutanu à avè un effettu pusitivu annantu à u corpu. In questa pubblicazione, cunsiderà e proprietà di u cicculata.

Descrizzione.

Chicoria hè una pianta herbáceva, perenne, di a famiglia di Compositae. A Chicory in a so struttura hè una forte forte u ziziu annu, a so alte ghjunghjenu i 1, 2 metri è una raghja longa. Foglie situati vicinu à a ràdica, anu a forma di lancata, pinnate è regula. Cumpressatu in inflorescenza, i fiori sò dipinti in u culore di culore celdu è anu petali linguale. I fiori sò situati in i sinuses. U ferendu in u piriu da ghjugnu à settembre, è a migliurà di frutti - achene hè in u lugliu - settembre. Prima di a prima fiuritura, a chicaria per parechji anni consiste solu di fogli.

A Chicory si sviluppa in a zona media di a Federazione Russa, u Caucasus di u Nordu, Siberia occidentali è l'Urali in spazii sole secchi.

Per preparà a medicina, quasi tutte a pianta hè utilizzata, in particulari, i razzi medichi di cicoria, inflorescenza, i tips, è ancu u zuccu è i frutti.

Composizione.

E razzi chicurieni cuntenenu glucoside, una di quali hè chicoryin, chì hà un effetti calmanti, cholereticu, antiinflamatori è diureticu.

L'inulina di Polysaccharide hè un stimulante naturali per u sviluppu è u sviluppu di a microflora intestinali nurmale - hè un prebiòticu. Inghjùllanu in a cumpusizioni di i pectini - gelling substancias intercellulari riguardanti polisaccharidi, sò stati apprezzati per a so attività antimicrobiana è antitiche.

Ci hè ancu alcune un pocu di prutezione vegetale, zuccaru simplicanti, tannini, chì firmanu a diarrea, a vitamina B. A parte di sopra sopra da a chicera hè ricca in inulina.

Prupetti medichi.

A Chicory hè capacitu per nurmalizà u metabolismu, sguassate e tossini è i produtti metabolici da u corpu, cumprese l'excedente di colesterol. Impussibule improvesa l'appetite, stimula i glanduli digestivi, accelera a sfranzioni di l'stagnazioni in u ductile bile è a vilorini, restaurate a microflora naturali di l'intestinali, calma, normalizate u ritmu di u coriu, chì fa, fà u corpu battutu più veloce o, inversamente, più pianu. Viaghja cum'è diuretore, anti-allergii, antiinflamatori, astringenti, antitumori è antipirite.

Aplicazione di cicoria in u trattamentu.

Sta pianta medica hè stata aduprata da un pezzu tantu di trattà parechje malatie, postu chì i pruprietarii medicinali di a cicoria sò numerosi. Oghje hè usatu per e malatie com'è:

Contraindications.

A Chicory hè contraindicata in l'usu di l'intoleranza ndividuale à i piante, ulcera peptica di u stomacu è duodenu.

Rice di preparazione di medicini da cicoria.

A parte di sopra sopra à i sopra sopra à a chicaria si deve esse cugliu durante u tulipanu è seccu à l'ùmmira in l'aria fresca. I razzi sò mpurtanti per sguassate solu in u castagnu, dopu chì lavora à fretu l'acqua fredda, tagliate in pezzi chjuchi è siccati in un forno in una temperatura minimu.

Da ciciri ci ponu preparà preparalli medicinali in e manere seguenti.

una cullizzioni di raghje finamente chopped è e chicoria d'una foglia di vittura d'acqua fogera, da chì avete da culterite per un paru d'ora. Allora l'infuzione hè filtrata è pigliata nantu à un terzu di u vetru, trè volte à ghjornu per mezu di una ora prima di pranzi;

quattru zuppi di raccoli finamente chiminati è chicurie nantu à dui tazzi d'acqua di fogghiu, dopu assicurà un paru d'ora è appiicatu nanzi, cum'è lotione parechji volte di ghjornu;

e cime di a pianta à longu cù i fiori ci vole à strucià in un macinatu di carne, strince u zuccu è piglià una cullizzioni di tespenti un ghjornu, aghjuntu à u latte;

A Chicory hè una veru farmacia naturali. In ogni casu, per una applicazione più chjesa di ciciri, hè megliu cunsultà un duttore.