Grandi prublemi per un studiente minore


A scola primaria hè un periudu prisuntivu in a vita, per u zitellu è per i genitori. À questu tempu, pò esse assai prublemi per un sciccareddu. Quì è allora, ci sò scrapsi di discussione di programmi cumplessi è carichi altiduti, rilazioni cù i maestri è i pari. Ci hè parechji genitori chì, cù a parola "scola", u cori s'imbienta è una ansietta creeps in l'anima. Eccu i genitori di i picculi studiusi, spiciarmenti quelli chì avianu qualchì prufessiunità fisiulogica è prublemi. O puderanu sgradisce durante l'entrenamentu. Vulariu cunsiglià à i genitori tirantonu, calma è sustene a so figliola.

U picciriddu hè spusatu.

Finu à l'età di dui, tutti i zitelli, senza nisun malcomitu, in solitu utilizanu dui e mani. A manu u diritta è a direcia hè preferitu à una età maiò. Spessu cuscini sò i zziunati sò (circa, tutte più di 10). In i tempi Sovietsi, sti ziteddi in a scola avè a so retrainu. Ma ùn hà micca guadagnatu à qualcosa bè. A psichisa di u zitellu hè stata traumatizata, ci hè statu un prugettu in a cumpetizione di leghje, scrittura, di scrive, chicchiennu si puderanu cumparisce. Avà l'attitudine versu e persone hà cambiatu. L'scelta di a manu esposa hè micca u capimaghju di u zitellu, ma i caratteristiche di u travagliu di u so core. Tali nichi sò assai vulnerabbli, straordinaria, a più frecuentement creativa e assai delicatuamente percive u mondu chì l'allughjenu. Trà i famose ci sò ancu assai lacnaddi. Per esempiu, a Reina Regina Inglesa, grande scultori è artisti (Michelangelo, Leonardo da Vinci), artisti famosi.

Quandu entra in a scola, vale avertisce à u maestru per questa peculiarità di u vostru zitellu, chì deve esse tuccatu in parechje à i zitelli à un desk. Hè necessariu per avè micca interferiscenu à l'altru durante a scrittura. Ancu se u vostru nimu si prefere di attuiscenu cù a so manu left, dopu avè sviluppatu u dirittu. Pudete sculpture, puntata, amparà à toccu strumenti musicales. In una parolla, per fà cumparisce esse tipi di travagliu, induve l'accerta accertazioni di e dui mani hè necessaria.

U zitellu hà una indebiltezza visuale.

L'età di ingressu à a scola coincide cù u piriudu di l'inestabilità funziunale di l'organi di a visione. U principiu di a furmazione, à u stessu tempu, hè assuciatu cù un incrementu significativu di u pesu à l'ochji. Circa u cincicentu di i zitelli avete prublemi di visione prima di ghjucà in scola è ponu valdi. Anu ancu in rischiatu di sviluppà mioopia. I parechji ùn deveru micca quì. Maestri avissini, cù u mèdicu medicu di a scola, ellu scelte u sughjettu ottimali, cunziddiu u gradu di indimentamentu viscuvu è u crescita di u zitellu.

U zitellu hè malatu cù diapitalu mellitus.

A scola hà una nova impressione, aumentu e carichi psicologichi è fisichi. Cù trattamentu propiu è di dieta, i scoli ritendu u bon fattu. In ogni casu, hè bisognu di evità una grande carica fìsica o neuropsyquica. Sicondu a cundizione di u zitellu, u mèdicu ponu attribuisce le classe d'aducazzioni fisica à u gruppu preparatori. A formazione sportiva è a participazione in cuncorsi sò pruibiti. U zitellu sannellu anu sempre avutu cun ellu un tipu di "passaportu diabeticu", in u quale u sanu, nome, indirizzu, diagnosi, dosi è u tempu di l'amministrazione di l'insulina sò signalati. Se u zitellu torna malatu è pèrdite a cuscenza, un tali documentu vi aiutà à ottene l'aiutu puntuale. Pudete mandate u vostru zitellu una pulivaluta especialità è chjamata in quale per gravarà u nome, nome, indirizzu è di diagnosi.

U picciriddu è temperaturmente lento.

Parechji parenti sò preoccupati chì questu puderanu fallu. Circa a mità di i zitelli per qualchissia ùn anu impronta à u passu chì l'adulti bisognu di elli. È ogni tenthume hè ovvatu più lento chì u restu. Ci hè parechje razze per questa. Questa hè a malatia è a maturità funzionale di u sistema nervu, e funzioni di u temperament è a reazione protettiva. Ùn hè sbagliatu per cunzidiri stu cumpurtamentu di u zitellu cum stubbornness, disubbidenza. Dopu tuttu, si ellu avia u tempu, ellu duverà u travagliu. Tali nichi ùn ponu esse risati, questu i più impida. Difficultu per un figliu lugianu, sicuru, duverà. Serà più difficiuli per ellu à realizà e missione in lezioni, quandu quì ci sò limiti di tempu. Un tali figliolu s'adatta ancu. Ma i figlioli lodi anu u so vantaghju: funziona e cumpitenzi cù più cura, diligence è pensativamente.

Travagliu cù un sciccareddu in casa, è finu à aduprà tuttu finiscenu in u locu. In i zitelli cun prevalenza di i prucessi inzergativi, i capacità acquistate cù un demucraticu circa un mesi. Ma sò assai stati rimbursati è ùn difendenu micca in cundizioni avversi.

U zitellu hè assai attivu.

I scoli di scoli, particularmente i primi-graders, ponu mantene a so attenzione per più di 15-20 minuti. Allora accumincianu a girastu, fate soru, ghjucanu. L'ansietà di l'muturali hè una reazione protettiva nurmale di u corpu di u zitellu, chì ùn li ùn permettenu micca di purtà à a fatigue. In generale, a fatigue di un chjucheghju pò esse ditatu à deteriorà a caligrafia, aumentanu a quantità di errori, "stupid errors", ralentisce u ritmu di parlà. E senza mancanza, inattention, letargu, scuru, irritabilità.

Spessu in l'età di scola di pre-scola è junioru, assai angoscienza pruvucarà un sindromu di l'attivazione di u mutivu. I zitelli cù e so manifestazione sò largamente mobile, inquiet, ungovernatu è pugnacious. Questa disturbu hè più cumuni in i carusi, chì i mariti in u gravidenza anu patutu di e malatie. Comu regula, da l'età di 12, sta "tempesta di motore" sorda, è u zitellu hè diventatu più equilibratu. I paisani cù una preghjunanza di i prucessi di e excitazioni spessu sottumessu i so parenti in u sviluppu di funzioni di u parolle è in accussioni cù l'uggetti.

Cumu aiutà à a "mamma di mammà" adatta à a scola.

Tanti zitelli iri a l'scola per a prima volta cun grande interesse è vuluntà di rializà l'assignimenti d'insignamentu. Piglittisci a vista di a parolla di u maestru è rializeghja i so dumande. Ma in u futuru, i zitelli in scoli sò faccianu difficultà. Hè struciatu cù una scelta entre "want" e "must", "interessante" è "uninteresting", "able" è "non vulete". A vita di u studiente di primu anni fa scopre grande dumanda nantu à a vulintà di u zitellu. Hè necessariu aghjunghje u tempu, per avè u tempu à a scola prima di chjamà, per cumprà assai règuli, per esse capaci di cuntrollà u cumpurtamentu. Hè a cumpitenza di l'autore-cuntrollu chì aiuta à u zitellu per adattà veloce è fàvule à a scola.

U piriu di adattazione pò durà da u mesi à l'annu, cusì i paisani anu bisognu di pacienza. Aiuta u to figliolu, sustegnu, carizzi, ferru. Ricurdativi di a vostra zitiddina, dicenu à u vostru figliolu o figliola nantu à i so passi piacevuli. A principal hè di permettà chì u zitellu sanu chì, se hè difficiule per ellu, intende è l'aiutà. A prumessa chì cù tutte e prublemi averebbe cupiatu.

Ogni zitellu cresce l'eloggiu di i genitori, ancu in i cosi chjucchi. Cumprà a so gioia cun ellu. L'articuli si mette nantu à u locu più preeminenti, notebooks di e boni marchi amenu i parenti è l'amichi. Chì u zitellu sà chì sia orgogliu da ellu, chì i so successi di scola sò assai impurtanti per voi. In u tempu, vedi chì tuttu vene ritornu à u normale. A scola pruvucà e so emozioni lessu negativi, ùn ci hè interessu, è da u desideriu di amparà.

Hè desirabili, cù l'accordu cù u maestru, per creà una situazione chì u zitellu puderia esse amparatu ciò ch'ellu era capaci di. L'appruvazioni di i cumpagni di i classi è i duttori creanu un sensu di valurizà per un zitellu. È in u tempu, una attitudine pusitiva se spende à l'apprendimentu.

Cosa da fà chì u maestru ùn piace micca u zitellu.

I paisani sò sempre felici si u zitellu in a scola primaria hà un maestru di classe - una persona interessanti, benevolente è pacienti. Hè assai impurtante chì u primu travagliu maestru nun solu cù i studienti, ma ancu cù zitelli specifiche. Dopu tuttu, ogni ghjornu hà e so propri caratteristiche, quellu chì hà bisognu di u so attruzzamentu individuale. I sarpi a ghjustu trova difficiuli di adattà per un novu modu di rilazzioni. Ci difesi difficili di cuncilià cun u fattu chì in a scola sò un di parechji. Accustomatu à l'attitudine creatu da a casa, elli ancu a stessa attitudina per elli da u maestru. E burlate in expectazione, decidenu chì "u maestru ùn piace micca à mè, ùn ùn trattate micca bè. Ma à i figlioli di scola sò stati evaluati, prima di tutti, per e so qualità di cummerciale è successi. E spessu una vista objettiva di u maestru vede e difetti di u zitellu, chì i genitori ùn anu avutu. In questa situazione, i genitori poni esse cunsigliatu per stabilisce u cuntattu cù u maestru, state à u so puntu di vista. Cù u zitellu hai bisognu di parlà amichevole, spieghendu qualcosa chì u maestru vole veramente ellu, pruvà aiutà à truvà u cumprintà.

Chì avìanu deveru i so genitori si offentanu una classa di u zitellu?

Nun mai chjarà i saluti di u zitellu. Ricurdativi chì, cù gran prublemi, un petit colegiale puderanu avè grandi prublemi in a relazione di a famiglia. Un ziteddu prughjuntu, di modu naturali, hè aspèri u sustegnu di a so persona nativa. Ùn pressu micca, pruvate capisce ciò chì successe. Circà per cumprà l'esperimenti è i lacrimi di u zitellu, vi cuntribuiscenu à a creazione di una rilazioni fiducia è bona da entre voi. In generale, in i zitelli di a scola elementale anu un regulatore di cumportamentu assai mpurtanti - selfestimu. Cumu l'attitudine di u zitellu sviluppà, a so cumunicazione cù l'autri depende, a reaczione à i successi è i fallimenti, u più sviluppu di a personalità. Duranti stu pirìudu, l'autoestimu di u zitellu hè largamente determinatu da cumu l'avutri a valutà. Dopu avè sapè chì u zitellu hè ferita, prima di tuttu, scopre u zitellu. Tentà sente à a fine, senza interruce. Allora pruvate à calmà u scuventu. Spiegà à Ghjesù chì tuttu pò esse cambiatu, e persone crescenu, sò diventati, più toleranti. Pruvà cumprende cun u zitellu perchè sta o questa persona hà fattu questu, insegenu a regula: "Traite à l'altri cumu vulete chì l'altri trattanu".

Sicondu u famusu pienu psicologu francesu J. Piaget, da l'età di sete, u zitellu hè capaz di cooperà cù l'altri populi. Pudete esse guidata micca solu da i so brami, di opinioni, ma ancu per capiscenu u puntu di vista di una altra persona. Di solitu duranti stu piriodu, u zitellu hè digià d'analisà a situazione, prima di cumercià.

Pruvate per spiegà l'altru, chì l'altri u sperenu i listessi sentenzi cum'è fà. U zitellu ùn vi micca in una isula disabbitata. Per u sviluppu, hà bisognu di cumunicà cù l'altri figlioli. Avete bisognu di pudè compari a vostra forza è capacità cù i risultati di l'altri. Avemu bisogna piglià l'iniziativa, neguzià, truvate un modu da a situazione pratesa, attu. Aghjunghjite u vostru zitellu fate truvà una lingua cumuni cù i pari, organizanu camini cumuni, ghjirandulati è ghjoculi.

U primu grader refusa di leghje.

A volte un poviru prestazione pò esse da u fattu chì u zitellu hè identificatu in a scola prima. Circa 25% di i zitelli ùn sò micca à u livellu di i scoli. Ùn anu micca cambiatu da u kindergarten à l'scola: ùn anu micca intesu qualcosa, avianu un fattu di manera malia. L'attempu di fà a lettura sò spessu perceive da u zitellu "in bayonette". A cosa principale in questa situazione ùn hè micca per impurtà una marca nantu à u zitellu. Se vulete dàghju di studiu qualcosa, ricurdate chì l'aiutu di l'apprendimentu devi essa significatu emozionalmente per ellu. Quand'ellu ghjunghjite u ghjocu, u zitellu aspetta per ellu o surprisa di un adultu. U cuntenutu di u libru sughjate è si captivanu u zitellu. Hè impurtante di furnisce u ghjocu à u prucessu d'aprenu, un certu momentu kompetittivu. Pruvate ancu di leghje u zitellu in altru, affinchendu à i moments più interessanti. Lighjate à voi stessu - vedene u vostru entusiasmu, ancu hà graduatu interessate in leghje.

U zitellu ùn vole micca di travagliu.

Ùn hè spessu micca un tempu pè i genitori di pusà vicinu à un colpu. Sì, e vògliu ch'ellu hà amparatu à travaglià indipindente. Prima di introduverà à a scola, parechji parenti anu cunfidendu chì ùn sianu mai messu cun ellu mentre preparava lezziò. Ma a volte a situazione si sviluppeghja in tale manera chì ùn anu micca avutu più àutru. È assai in u currenti di scola hè furnita per travaglià in casa. E da chì un zitellu ùn pò mancu cusì un voluminu di nova nfurmazione solu, a presenza avvignata di un adultu hè implicita com'è una materia di sicuru. Questu hè realtà! Ùn aghju avete micca u nostru figliolu cù u rèmpiu chì hè più stupidu chì l'altri, chì u restu di i zitelli cope cun tuttu.

Hè assai impurtante chì u zitellu stà cunfidendu i so capacità. Ùn ciucciu micca, ùn vi scurdate di favurèghjanu ancu per u più premere. Pettite davanti à u caprettu questu scopi ch'eddu ponu capisce. Fegate micca di fallu davanti à difficultà, per crede in a so forza è a capacità. U vostru còmpiu hè di guidà u vostru zitellu à avè ottu stu scopu. Un aiutu hè solu quandu u zitellu ùn pudere micca affruntà à a so tarea è si dumanda per aiutà.

Ricordu sempre: ciò chì u zitellu hà fattu cù a vostra aiuta ghjornu, dumani ellu pò fà sè stessu. L'indipendenza di u zitellu pò esse sviluppati solu nantu à a basa di e tarei masterizati. Quelli chì sò facilità eseguitu è ​​causanu un sensu di u successu. Aghjunghjite u vostru zitellu per piglià a fiducia in i so propiu capacità, è hà prestu prestu da diventà indipindente in preparazione di travagliu.

Averaghju pimienta un zitellu per lezioni in unlearned?

Pi punisce o no è cumu fà facile - tutti decide di ellu stessu. Ma vogliu a ghjustificà chì spessu i sanzioni murali pò esse più duru ca u puniziu fisicu. Ancu se punizzioni un zitellu, mai umiljanu! U punizioni ùn devi esse percivule da u zitellu cum'è un triunfu di a vostra forza nantu à a so debule. In casu di dubbitu, punisce o micca - ùn punisce micca. E, più impurtanti, u castidimentu ùn deve mai micca a malatia di a salute fisica o mentale di u zitellu. Ricurdativi chì un studiente parechje assai prublemi: grande è chjuca. È solu chì u vostru sustegnu sincertu è a participazione aiutanu à adattà in u novu munnu di a scola studiente.