U dirittu di crià un zitellu da u babbu

Di sicuru, per a so mamma, u so figliolu hè u listinu. Ciò chì ùn mancu impedisce ella, ancu cun furtezza, ma cunvernece li trappuli l'uni à l'altri: "A figliola di Verina hà digià falata, ma simu arriccendusimi" "A mo bocca hè china di denti, è l'inguernu di Masha solu incheru". Mamma spessu prudutti di a publicità (scelta di diaperi in una fiore) è parechje volte in un ghjornu vistinu u zitellu (chì era u più lavu in u sardbali).

Hè per quessa chì sò più irritate quandu l'ultimi destroys the stereotype di u "zitellu ideale". L'omu, u babbu, mira à questi "trifles" per mezu di i so dite. U dirittu di crià un zitellu da u babbu hè ancu significativu. Hè simpricimenti capite chì:

a) ùn importa micca nudda modu di u diaper hè purtatu, u principale hè chì rializaranu e so funzioni;

b) hè inùtule per disguise un zitellu à pocu, sarà bruciatu, perchè in questu pianu di a vita ùn si pò micca esse evitata.

U papa hè cunsideratu parechji affari "glubbali": per esempiu, cumu passà a so sperienza à u zitellu, affinch'ellu si face successu. Hè assai cuscenti chì ùn pò micca esse perfettu, è ùn ùn pruvà à cumpetenu cù altri babbi chì u primu santu hà pusatu nantu à a pignatta.


Cunsiglii di Dad

Indetta indipindenza di vista è in a materia di rilazioni cù u zitellu. Ùn ùn pruvate à aghjurnà a stile di a mamma di cumunicazione. Avete bisognu di sapè ciò chì facenu cù u zitellu quandu sò sola. È ùn hè micca ghjallinore per aiutà à a so mòglia in u primu chinu di u zitellu. Pruvà cumprende tuttu ciò di voi stessu. Chjamate aiutu solu s'ellu pensate chì tù ùn pudere micca fà cù a situazione.

Daddy hè più spessu associatu cù u zitellu cù u ghjocu, è a mo mamma - cù i casi (ùn puderebbe esse brutta, avete bisognu di lavare mani). Aiuta a to muggheri in a materia difficultu di u dirittu di crià un zitellu com'è u babbu è pruvà à turnà una parte di i ghjoculi in furmazione: "lavamu a nostra faccia com'è pussini" o "in un caminu chì custruamu un casteddu di sile, è tutti i custrutturi usanu guanti, cumpariscenu cumu l'appiru". Toccate, tuttu hè più faciule à maestru.


Curiosità è osservazione

I ghjoculi è a cumunicazioni cù u patri stimulanu a creatività. Dad dice pocu, ma à nantu à e cose fundamentale - i bughjetti nìuri, l'ortesi polari è ancu cumu per fate una casata nantu à l'armerine di a cucina. Per prisentà stu rolu, a mamma ghjè solu problematica, a so cumpagnia hè di insignà u zitellu cumu fà. L'omi, a natura, devenu cresce in constantità, avete inventà qualcosa Hè particularmente impurtante per sviluppà a curiosità in i zitelli, perchè i picciotti sò iniziali più céntrica per pruvà una nova. A causa di l'aghjustà in e nazioni di e zitellini à a casa, à questu chì hè immediata immediatamenti, u papa aduprate per espansione l'orizzonti di a figliola, per acquistà cun ellu chì allora più ciò chì hè cunnisciutu di ella.


Cunsiglii di Dad

Ùn bisogna micca chì a creatività hè un avessu. L'inventività hè bona quandu avete bisognu di truvà un modu da a crisa. In casi ordine, a ricerca per e multiplicità possi ponu complicà seriu u prucessu di scelta è di decisione. Per a personalità imprecisa di u zitellu, un cambiamentu constantu di l'azzioni è di l'impressione hè una gravità troppu seria. Pudete daveru i miccanismi di a difesa psicologica.

Cusì, pruvate a mantene a ritmu di vita chì hè familiar à u zitellu. Stà cun u zitellu per un periudu di tempu senza una mamma, ùn valenu micca pè nutallu immediatamente di sushi, una bistecca cù sangue, per prumove i visitanti à unti non-familiale (fate chì sò i vostri cunti), de sùbitu insegnanu à scrive ketchup è u mayonnaise nantu à a tavula ...


Per cancià da un capellucciu à una casa di cubbi, dad necessite un tempu. I femini sò cummossi emuttu nantu à a cunversazione. L'omu, per esaltà l'estressi dopu à u travagliu, deve esse solu - cliccà nantu à u teledirimentu o u buttone di u buttone di l'equipatore (stagione di scatuli aiuta à scaricamentu a testa). Cusì pruvate à vene à un cumprumissu cù a vostra muggheri - avete bisognu di 20 minuti di restu dopu travagliu per stà suli cù sè stessu, pudete trattà cù u zitellu, liberendu a vostra mamma.

L'autorità di Papin aiuta à i zitelli per fà u successu in una manera raghjunata. U ghjocu di parola impartisce u pensamentu analìticu è sviluppeghja e persunità di muture per u pianu chì, com'è cunnisciutu, stimulu ancu i prucessi di u fundamentu:


"Buttoni"

Pigliate una buttiglia transparente cun un cappice cicatrise è 10 buttoni. Pensate di parlà chì accumincianu cù a lettera A. Per ogni parola, dispunia u buttone in l'buttiglia. Quandu cullate tuttu, cercache u bottiglia cun una tapa (in questu ghjocu chì sviluppeghja u discorsu è i so sapori).


"Piramide"

Ricercianu a piramide, dì chì e parolle chì cumincianu cù a letter B. Un annu hè una parolla. Lettere, sicuru, pò mudificà.


Cunsiglii di Dad

A cuntrastari a dulcezza materna, u rolu di u babbu hè u cuntrollu. Ma amparate à esse cunsistenti in e vostre banca è i permessi. I papi piace à dì chì ùn anu micca "cumprumegà" i principii, ma infatti sò spessu insignate una attenza senza ingranziamentu in i cosi à pocu à pocu (u babbu chì i ghjoculi sò stati nantu à a tapitula di trè ghjorni, deven qualchì "in seguita, questu minutu poverò!"). In questu casu, i papa sò assai fideli à a violazione di e regoli basi (beni, rude à a me avanna, bè, stole a machina - chì sensi, chì ùn avete micca questu!). In questu, vo disorientate u zitellu. Se per a stessa azzjoni, u Papà reacziona diferentamente ogni volta, u zitellu hè più difficiuli di sapè cumu fà cumportanu bè.


Innuvazioni è risichi

Una magica famosa nantu à u duminiu. Mentre i matri sò sempri vighjementu u zitellu, ripetendu à ogni passu, "Attente!" E "Fu, hè indecente!", I Papi intrenedientemente "ghjuvanninu" u zitellu di u vignetu, insegni à caminari nantu à un logu, scopre i novi territorii.


Cunsiglii di Dad

Hè assai impurtante ùn esse purtatu. Oghje, u piccu di a attività ghjucatu di u babbu hè quellu chì quandu i ziteddi anu bisognu à esse di dorme (ùn hè micca cusì faciu fà fà più tardi). Ricurdà chì à l'età di 2 à 4 anni, i zitelli pèrdite u cuntrollu di i so sentimenti, cum'è l'amore, l'odiu, u timore. Ùn si ponu micca chjaramente chjaru distingue tra u veru è l'irreal. Se u patrone ghjè un oliu, u zitellu à questu puntu è in fatti si cunsidereghja un ominu. Questu hè un'esperia forte per un pieno. Per quessa, i partiti violentivi sò duverebbe boniatoghji è belli, ancu se u zitellu pide più. Hè assai impurtante chì ùn anu micca pettinatoghju per a perseguite o a lotta, ma quì sottu in l'acrobessi.


U cuntrollu è autore cuntrollu

Dad pò cumparisce per u zitellu a cunfini di ciò chì pò è pò esse micca, basatu in una situazione specifica. Sicura chì hè male per sputà (ma puderete chjappà parechji volte), ma ùn si ponu micca sputea categurichi à l'anziani - avarà u più chjucu cunsiquenzi, cum'è viola e ligami soani. U patri enseigne à u zitellu per cuntrollu stessu è micca "let it down" relazioni cù altre persone.


U metudu di "lu trafficu"

Mentali, dividinu in trè pratiche a valutazione di u cumpurtamentu umanu è seguitate è clarificatu. Tuttu hè permessu: ghjucate in ogni locu, subite à i vostri parenti in a matina à lettu, fate l'acqua ... - pudete aduprà tuttu, ma cù a cundizione: ghjucate ghjoculi solu in a vostra stanza, invitarete invitati, avcedenu i genitori, pigliate da a cazola solu perle plastiche ... .

Strictly not: run across the road, drawing on the walls, call out, muffle.


Giochi cù pai

Situazione fisica:

1. Dopu aduprà u zitellu nantu à u ballu cù u zanicu, mantene e so geddi è imprudendu prestu, è da volta. Stu saggiu hè per u sviluppu di manichi è spaddi. Quandu u zitellu pò fà sapè fà sapè à questu esercitu, pudete mantene da ellu per e so gemme, è ellu vai in manu. Hè desideratu chì u corpu di u zitellu hè parallelu à u pianu.

Un corpu, un cordone per stabiliscia in a forma di un círculo hè una "casa", ci hè quì d'alcuni. Hanu bisognu à fà in diversi camere. Allora accuminta u ghjocu di catch-up. Purpose: u zitellu corre à a "casa", induve ellu hà prutezzione. Allora pudete swap roles con migliori. In a strada "casi" pò esse stampati cile (chiazza) cù chista, nantu à a sabbia, nantu à a neve.

Di sicuru, i pai sò ancu preoccupati, ma spressenianu i so sentimenti più ricunnisciuti. Cridenu chì solu per esse l'experimentazioni cù sè stessu pudete amparà à esse indipendenti.


Strada di casa

Riturnà da un caminu, dumandate à u zitellu per purtà a casa. Dàtene l'oppurtunità di marchjà induve pensendu adattatu, di qualchì tempu per dumandà dumandendu e chjarificazioni: "E avemu avutu un biaccolo vicinu à a casa, è quì ci sò garapuli". Suggeriste una idea per ellu è voi una imaghjina: per esempiu, sò capitane di una nave d'acqua chì cercanu un modu di casa.

Dad spissu refuse children in very simple and harmless things (playing with other kids, scelte a robba), per capiscenu com'è caprice. Ai aiutanu à cambià u puntu di vista in questu casu averebbe mamma.