I tendini di a moda in a primavera è l'estiu di u 2011

Quist'annu, i diseggituri di a moda lestu à i donne di a moda cun una vista fresca, certe volte ancu spusata in e cose. I tendenzi di a moda nantu à a primavera è l'estiu di u 2011 anu surprised cù una varietà di culori, forme è materiali. Solu solu sò l'articuli massali di metallu "a-la gladiator"! Ma nantu à tuttu in modu.

L'extravaganza di u culore

Era fattu! Dopu qualchì tempu, i diseggituri di a moda anu riedu cù pietà di e donne è finalment permette di vèstita mobili distretu. In a primavera è l'estiu di u 2011, avà i mussonii monofonii negra è grisa anu da vede à u quattru modica. Un vestitu nìuru petite hè sustituitu cù chjappiżi saturati. Oghji fluoriscenti di e vistimenti di a donna diventeranu a più modesta, se micca in l'uffiziu, almenu in i carrughji di e cità.

Bright Trench

L'extravaganza di u coloru tocca ancu una tale indisputabili autorità cum'è a fossa beige beige. In l'ultimi cullezzione di diseggiani, l'outerwear biatribuciutu chinu cù sfumezza bianca, rossa è gialla. In questu trinitariu ùn avete micca imminiscenu à imunerà cù a folla à a folla. Perchè cum'è un raghjone di l'autru volontà nantu à e donne senza modessione.

Dà la fringe!

I tendini di a moda per questu annu - per a fringe! In a stagione primavera-estiu 2011, a frangia hè stata firmata in u vostru libru. Quantu si ricurdeghja, l'ultima temporada eranu sandali di moda cun fringe. In questa stagione, sò uniti di capelli - preferibili da suede.

Lace

Couturier Dolce & Gabbana avè cunsigliatu i tendenzi di a moda in a primavera è l'estiu per diversificà cù l'arba spezia. A so cullezzione "Brida Siciliana" fici furore à l'ultimi shows. Avà ogni fashionista autore respectable prova di esse cum'è una sposa, usando Milano è Irish lace Ricichella è Richelieu in vestiti. Tuttavia, si devi esse ricordati chì l'ind'u locu devendate u focu era biancu.

Pastorale

Modu à u tardu sigulu XIX, i pittura idilliche cù paisaghji campagnoli migraru à a nostra brutali età in quasi tutti i posti in u mondu. I prudutti di i blusonchi campani è rustichi vestiti romantici sò studienti per portà un sopfizza di l'aria limpa à i strati di i città bruta. E se prima cume robbi eranu accettabili solu in viaghjatimi fora di a cità, in seguitu in a stagione primavera-estiu 2011 - hè una di i tendenzi più stritti.

Fiori

In a primavera è l'estiu di u 2011, fiori splorati in i ghjungle urbani. Ma micca perforazioni di l'asfaltatu cù colti verdi, è adducighjani vistiti di luci è sarafani. Inspirata da i culori di i fiori, parechji famusi disinfettori di u mondu, cumpresu Christian Dior, offre varianti di sundresses longu cù una gran fioritura. In i ghjorni per ghjornu, questu l'ind'i circate particulari armonii.

Cammisa

A cammisa longa hè cessatu di esse un esclusivu masculinu. À e donne, ùn sonava diversu. A più elegantu, solennele è più curamente! L'ultima tendenza era a cammisa bianca. E pudete andà ghjustu da l'uffiziu à u cleru di ballu - hè appruvatu propiu. E di moda. Ma in l'uffizii di i disinfettori di moda anu da rimpiazzà i camicie di e donne bianche cù beige o di terracotta.

Un petit vestitissimu biancu

Questa stagione, u vestito nìtelu nicu classicu hà datu a un vestitivu biancu. In tonu à ellu è accessori - u listessu colore biancu. Ma i disinfettori partianu di l'imaginazione quandu ellu u calzari. Pò esse un coloru. Ma ancu l'opzione ideali hè un aspettu tutale di tutte neige. In ogni casu, l'immagita image deve cuntribuisce à u cumpurtamentu è a purezza di i pinsamenti!

Wagner

In questa stagione di primavera è stasira, i pantaloni à longu hè cusì modi quantu i stretchi. Pantaloni di colore biancu sò ideali per un'accadimentu liberatu è shopping viaghji (ma micca assai pratichi). Per uffizzioni, aula, istituzione educazione, moda di diseggiani prupone mudelli blu scuri. Ùn àbbia sbagghiu!

Striped

Quale annu a stijuta classic ùn si dà pascia à l'altri figuri geomettichi. Prufessiunale cù a selezzione di cimi è faldidi cù tàvule di alchimia variàvule è parechji culori. Se ùn site micca assai piacevule per attruverà l'attinzioni di l'ochji pridicati, pudete atticà nantu à un armariu monofoniu (grisu o biancu), incù un imbastu in una stufa bianca è bianca. È à u listessu tempu per esse de moda.

Sacs con long manichi

A staciuna tempesta era l'ora stella di boli scarpi nichi belli cù di cuve casta cù manichi longu. I tendenzi di a moda nantu à a primavera è l'estiu di 2011 fate micca cunfirmà a so supranenza nantu à altri mudelli. Tali bagalite sianu idealmenti cunglianu cù capelli, ghjieghi, vestiti longi d'istati, ropa di paese. Ma pudete ancu pruvà.

U caprettu cù largu marchi

Epochali chjudi cù i bagnati quì sottu infurmati conservavanu a so originalità di l'ultima temporada di u 2010. In ogni modu, certi cambiamenti ùn succede micca. In i passighjà di l'Auropa è i Stati Uniti, vitture i capelli di denim cun ammaru largu. In ogni casu, u successu di l'annu d'annu di a stagione - u mudellu di sentu, hè ancu bellu.

Sandali

Avemu adigatu à quelli sandali sò deve còmpiu, ancu cosy. Ma i disinfettori ùn anu micca sparitu li gammi femminili di sta stagione. I più mudiali sò sandali nantu à una falza è a pianta. A so lòggica hè chjara - ancu di vacanze, una donna hè devessu "in top". Assicuratevi chì a piattaforma o una wedge hè stata fatta di legno naturale o corcho - cusì moda.

Puntu di un gattu

Finalmente, i muderni muderni di punti in u stilu di Twiggy deve esse u funziunismu rifinitu di e bè! I mudelli di "ochji di u ghjattu" sò sustituì. Danu una ragazza l'imaghjini di un cat - un divertimentu coquetry. Questu hè micca chjucu chì l'omi anu sognu dipoi da a staciunazione?

Pulelli Metal

I sidici di braccialetti di u liguru ghjuvellu di u ghjuvellu chì, sicondu, anu creatu tristi di i tempi felici In fattu stu annu una quantità di casi di moda cù nomi di u mondu aggressivamente pubblicà anch'elli pulelli massivi di metal. Una volta annantu à un momentu perchè ghjovani prutiggianu i poveri di gladiatori è centurioni durante a battaglia. Tuttavia, vale a pagari un tribute - queste bracelet vi fermu efficace. E i materiali di quellu tempu s'hè addivintatu assai faciule. Un brazzulatu d'arghjentu largu hà adornatu tutti i vestiti monofonii in un stil minimalista è vistimenti chic bohemien.

I tendenzi di a moda nantu à a primavera è l'estiu di u 2011 facemu a nostra vita assai più brillanti è più originali!