Tendenzi di moda di a staghjoni invernali di vaghjimu di u 2009 - 2010

Staciuni cambiassi, è cun elli u clima! Ma in qualchi tempu, tutti e donne sò e vogliu attruverà è di moda. I so designatori dite a nostra visione di ogni stagione. Danu a so idee, avemu bisognu di usà correctamente, ma, in nisun casu, sarà fanàticu di a moda, ma solu aghjunghjene idee freschi à u nostru pruduttore.
In a stagione di uvernu di l'invernu 2009, sicuru, anu ancu parechji elementi, da quale ti vògliu.

A moda, a zitella chì seguita i novità, chì sà ciò chì è cù ciò chì combine. Hè impugnumunu di ùn avè notu, attrae l'attenzione à a so persona, esce da a ghjente. Tuttu hè cupartu da un toccu di chic intelligent è un retro pocu. Perli, pilami è i penni sò l'accessori essenzali.

Uni di i culori, u re hè fattu nìuru, è cum'è a so righjina - biancu. È solu l'inclusi picca di blu, grisa, argentu, burgundy, purple è alo-red, apparentanu cum'è pagine in u settore regulatore.

Succedì, sta stagione, a crisa, pudete vede è in i catwalksi. Per quessa, a tendenza principali hè minimalismu è monogamia. In u cut, ci hè nunda nimu superfluu, solu pruduttivi è tene di qualità. Ùn vi scurdate di aghjunghje l'accessori, cum'è un cincu nìvuru largu, l'usa in un capatoghju, vestiti è sweaters.

Sculture in moltu stagiunatu, a so robba s'assemiglia l'origami, cumpostu da un tela semplice è una carta di carta.

U stilu di l'outback in inglese pò esse tracciatu in i cullezzione di assai disinfettori. Questu pò esse vistutu da a cage, mantelli - plaids è, sicuru, una tweed chì hè in ogni locu. Tutte e cose sò fatti cù l'intentu ch'elli servecianu più di un annu, è seguitanu interessanti in i staghjoni sussegwenti.

Nant'à e piste, l'elementu sportiu splende, per esempiu, tutte ste sneakers famosi, sò allibuli à duveranu spessu è praticamenti cù tutte e robba. Cunsiglii è comodità - u motta di a staghjunali hè invernu d'invernu 2009.

Cumpagnia, ricumandemu chì ùn avemu micca negligentate di deve. À e strade, avemu vistu a prevalenza di fur. Serà aghjuntu casi quandu in ogni locu. Questu ferà pussibule micca micca di cunghjelà è, à u listessu tempu, guarda u partitu esteticu di e cose. L'acheterie è i maniche scurdati da un pezzu u tempu serebbe da l'ombra. E ancu e faldere di stravaganza straordinariu si ncontranu più è più spessu.

Avete una avana chì li piace à punta? Immedizamente li dumandate à vende leggings. Hè solu un scaccia da a stagione. Se ùn avete micca avè a meia, fate una pantipughjava stretta. Tuttu chistu nun è solutu belli è di moda, ma dinò di caldu.

Perchè ùn vulianu micca cose cum'è pani? Sta dumanda era dumannata quasi tutti i diseggiani, cuminciannu colti di a staghula 2009-2010. Inspirati da questa disgrazia, aghjunghjenu piume per quasi tuttu u vistimentu. Quelli nuttati, sacchetti è pilli di ciumi sò un rigalu per tutti e donne di a moda.

Atlas, velu è velveteen - regule u ballu! Da questi materiali, sta stagione pò vedà qualcosa.

Usuale per noi, i guanti, ùn sò micca di moda, e so variazioni sò parechji, decide ciò chì fate tene. Longu o brevi, brillanti o micca, severi o ligeramenti ribelli.

I dittii "buttone maglianzelli", avè guadagnatu impetu, scumpressate, ancu longu, righjunghjendu i ligna.

In generale, l'evoluzione di a moda di u tempu di l'invernu di u vaghjimu di u 2009-2010 dice: tutta a cosa saria pratica, misteriosa, sensuale cù elementi d'expressivitat è originalità.

I disinfettori finalmente ci dettu l'occasione di relazione cunsulazione è bellezza, è purtonu dui cuncetti à un denominatore cumuni. Ùn pudemu sola glubbali è racogli i frutti sunnite nantu à i legislaturi di a moda. Senza d'invià micca quellu chì ùn importa micca una cosa di moda, prima di tuttu ciò chì deve esse pertinente !!!