I travaglii di morta è di maternelle

U latte maternale hè un fattore impurtante in u sviluppu sanu di u zitellu. In u periodu di l'anziani, ogni donna hè ancu sottumessi à affrissivi, cum'è l'altri. Hè u listessu sintomi: frebba, a tezza, u nostru nasu, i maloforte è a debule severa. Molti donne analizate l'ocurrenza di un friddu un mutivu graviu per u cessamentu urgente di i zitelli. Ma questu ùn hè micca bisognu à fà.


Ammaistimentu cù i friddi

A maiò parte spessu a donna riceve u virus in traversu a seccione respiratorii superiore. L'organi di respirazione sò travagliu cù una crescita di carica, perchè per a pruduzzione generale di latti precise oxigenu. Per quessa, u risicu di cuntrazzione di ARI in una mamma d'infermiera hè assai alta. Da u mumentu chì u virus perikoluu entra nantu à u corpu prima di i primi simpteri, parechji trè ghjorni.

Ci hè tanti malatii induve ùn ci hè bisognu di rifiutu di nutriscia u zitellu. In u latte di a mamma contene un gran numaru d'anticorpi, chì ponu esse una prutezione affidativa di u zitellu per u zitellu. Se à questa stage u zitellu hè trasferitu à l'alimenta artificiale, pudete, à cuntrariu, dannu a salute è causanu l'iniziu di a malatia.

Per via di elevazione alta, ùn rinfundanu micca u zitellu in u pettu. Tutte studii amparanu chì questu ùn hè micca bisognu à fà. Anchi cun una temperatura alta cù u latte materna, ùn ci hè cambiatu u gustu è a qualità. Ùn hè diventatu sour, ùn curdeu o diventà amara.

I medichi sò permessi per alluttà, ancu cù pneumonia, bronchitis e angina. Ma in questi casi, hè bisognu di purtalla un bandage protettive. Qualchidunu spressuli u latte è fervente nantu à u focu. Questu ùn deve esse fattu, perchè ogni persunità utili è mediali sò persa.

Eppucate senza succorsu pè e donne incù forme aperte è periculosi di tuberculosi, trastorni mentali seri, è ancu cù pesti o viru. Mentre riffrunu, ùn ci hè nisuna contraindicazione.

A malatia catarralla media dura dapoi 10 ghjorni. Ma ùn spiranza chì tuttu passi per ellu stessu. Hè assai impurtante per aduprà trattamentu per quessa micca eserciti cumplicati.

Solu un mèdicu pò prescriva un trattamentu medicu per i friddi. I medicazione seleziunata selezziata serà cumpatibili cù l'ambrati è micca daveru u zitellu à tuttu.

Dosi petiti di u sustegnu attivu di e drogu caderanu in u latti. Per quessa, u zitellu puderanu alcuna parte effetti. Mamma ùn deve osservà rigulari a dosage prescrittu è ùn l'aumentanu micca da ella. Prima di l'usu, avete deve cura studià e struzzioni. Hè ancu necessariu di vigilà dinò a cundizione di u zitellu. Per ancu parechji modi, ci hè necessariu cunsultà cun un especialista.

Medici di cunsumu di cunsumazione sò da esse calculati cusì cusì chì à l'ora di l'alimenta in moloksesoderzhalos sò pocu sustanzi attivi. Per esempiu, pò esse fatta in fronte.

A maiò spessu per a reducione a temperatura regulada percetamol à a norma. Hè cunsideratu u più sicuru per u zitellu è a mamma. A riduzzione di a temperatura sola deve esse aduprata à un ritmu abbastanza o cun pochetore di toleranza. L'altitudine temperatura hè una retazione protettiva naturale di u corpu, in quali i viruses si multiplicate assai più lentamente. A tez è u friddu sò prescribed symptomatically. In più di i mediate sintomatichi è antipireretti, a grippu pò prescriva droghe antivirali, basatu annantu à l'interferonu. Assignà à un duttore è in a maiò parte di casi sò micca tutte sicurezza à u zitellu.

Hè assai impurtante durante stu periodu per vìviri assai è punisci perghjulamenti l'habitació. U tempu di friddi di a donna pò notte una diminuzione di a produzione latta. Ùn simu micca affare, hè questu da a deshidratazione di u corpu. Duranti a malatia, hè necessariu tanta spessu ch'ella hè pussibule metterà u zitellu à u pene è manghja un té multimore o d'arba. Prima di pudè adupirà e cose più d'erbe, avete bisognu di studià currettamente l'effetti. Per esempiu, sage o mint sottumessu assai u prucessu di a tacchizzata, è ùn sò micca recommandé à bevande à donni in nursing.

Molti mariani sò assai preoccupatu di piglià i medicazione. Per quessa, hè permessu di utilizà diversi rimedii folklori, ma solu dopu cuncorda cù u duttore.

Sì avete aghjunghje un friddu, pudete metà a mustarda in li vostri ponti o respira una patata sopra sopra à un uniforme. A gattinaria sarà lavande cù l'aiutu di u timu. Bonu per l'aiutu di fruttu l'aiutu di a caccia, a durazione di quale hè di circa 15 minuti. À u primu sigmentu di un friddu avanzatu, ferma sustene u corpu cù l'acqua da una sera di un lettuce, ova crua, u melatu è a mantra.

Naturmente, cù un friddu bisognu di vìviri assai. Perchè u tè da linden o raspberry hè assai adattatu. Pudete aghjunghje una piccula fetta di limonu è di meli, dopu a ripertazione, u latti di u pezzu serà sparatu in u listessu cantu cum'è prima di a malatia.


Trattamentu antibiotici cù l'ambrati

Sì a malatia hè causata da una infizzioni bactriana (a gargia, otitis o pulmonía), da chì l'antibiotici certamenti sò prescritti. Ma ancu cun l'accuppettenza di sti drogu, ci hè l'oppurtunità di cuntinuà l'alimenta.

L'antibijutichi deve esse pigliatu cun cura, perchè ci hè un gran rischiu di dannu à a mo mamma è à u zitellu. Quandu l'ambrata hè tuttagliu contr'à u tetracycline è sulfonamidi. Sti prublemi antibacteriale pò avè avè perffèmule u bè, causendu un ritornu in u sviluppu è u crescenu. Affettu nazziunali di i denti, facennu di amarizza è debbule.

Macrolidi sò un vastu gruppu di antibiotici chì sò cunsiderate menu riesciii è possibbilmente utilizati per una donna d'affari. Ma sò stati cun prudenza in tutti i casi di necessità estremu.

A più segura è più inutilità hè cunsiderata cum'è cefalosporina, u so cuntenutu in molokenezchitelnoe. A sola riazzioni di u zitellu à ellu hè l'ocurrenza di allergii o una piccula rash. Hè ancu possibbili per utilizà e penicillini, chì sò ancu permessi per a zitelli, ma u zitellu pudete tastà diarrea, rash e babelli.

Ùn ci hè nunda di una trattamentu autore. I antibiotici sò prescritti solu per un medico. In a maiò parte di i casi, ci pò esse una disbarcteriosi temporale, ma questu hè menu riesciuta chì una transizione totali di l'alimenta artful.

Operazione cù l'ameglie

Case maiuriale di a mamma, devandulei una operazione. Una ghjovana hà sempre dettu sempre à i medici chì l'amma. Per un bellu pezzu, ci hè stata creu chì l'anesthesi hè incompatibile cù l'allisciante è pò esse assai periculosa. Ma pocu tempu ha statu pruvatu chì a maiò parte di e drogues utilizati in anesthesi ùn accettate micca ingressu u lettu è sò guarantiti. Dunque, quì à a so mamma rimette u cuntenienze dopu l'anesthesia, hè pussibule di rinvià l'alimentazione.

Ancu s'è avete bisognu di rializà trattamentu cumplessu cù l'utilizazione di droghe fermani, pudete pruvate à mantene a tacchizzazione per espresi, è u zitellu in questu tempu hè scantatu da u pettu.