Cumu cunduceru matchmaking?

I sposi di a nostra generazione sò difficili di capiscenu ciò chì i matchmaking hè è cumu per fà cum dirimente. Dopu tuttu, sicondu i mo daveru, i ghjovani crèditi chì a matchmaking ùn hè micca necessariu, ma hè un desideriu mutuale di l'amatori è una applicazione à l'aghjuntu. Da l'esternu, stu cumpurtamentu ùn hè troppu in discrive à i parenti di a sposa è di u sposu. Alas, l'educazione diplomatica, à a fine, porta u fruttu in a forma di l'obedientzia.

Arcuni famìglie utilizanu un modu modellu di casamentu, chjamate i genitori di u sposu venenu visitate i genitori di a futura filaria è avè acquistatu. Induva chì avà tutte e cumpetenze in u prucessu di casamentu? Seranu tradiziunali tradiziunali perdurà?

Sempre cusì frescu in u ricordu di a storia di i nostri alminze chì si maritàvanu. Quì in Ucrania u prucessu di casu era sempre cun canzone è dances. I matchmakers eranu stati vistimenti è aligri, cuminciannu cuntentu è chjamati. Sò cantaru canzuni laudatorii nantu à u sposu novu, à a so forza, a so cumpagnie è a bellezza, perchè solu a decisione di i genitori di a sposa addenda à u destinu di a coppula in amore. Se u sposu ùn piace micca i genitori di a sposa, pusonu una zucchinata davanti à u so llenu.

Quandu un ghjovanu hà esprimiu un desideriu di sposa, una reunione era tenuta in a so casa, chì u babbu è a mamma è i padrasti eranu prisenti. U figliolu annunziò nantu à a so vuccata avveznata è li dumandò u consentimentu. Sì a zitella piaceru i so parenti, dopu i divinità si andà à vultà à a sposa. Rite per u matrimoniu di a sposa eranu assai interessanti è felice. I matchmakers accuminciaru a cunvegazione di u distinu, quantu à scantari l'"paese d'oru", cuminciò cuncessione nantu à i sentimenti di u sposu è chì puderia offerte a materia bride. Se a dialogu dimustrò chì i genitori di a sposa sò pusitivi, a proposizione di a manu è di u core averebbe fattu. Probabilmente tutte e cose sò una sezione famosa cù i matchmaking: "Avete bè, è avemu un mircanti". Eppuru, se u sposu li piacia i genitori di a sposa, i matchmakers appuntavanu a data di u matrimoniu è a sposa di a sposa.

E donne anu vistutu sò sempre stasera di una zitella per u matrimoniu è i so parenti. À u sposu, i genitori di u sposu mostranu una sposa, e so virtù èranu astutu, è i difetti eranu stati cucezione. Solu u sposu è i genitori vittiru prisentatu a dote di a sposa, i frutti di u travagliu di a ghjovana. Sì i paisani di u sposu si sò cunforme cù i dama di donna, e dumande si eranu nantu à a casu avanti. Comu regula, prima di u matrimoniu, i genitori di i dui marge sò esse amici, perchè in un futuru vicinu saranu parenti.

In Russia, i matchmakers di longu tempu sò matchmakers chì ùn eranu micca parentati di u sposu. A prucedimentu vinia sempre in una atmosfera amica, i matchmakers ùn stà micca longu, perchè avìanu dettu avè infurmatu à i genitori di u sposu. Ci hè questu casi chì a sposa è u sposu vivi in ​​diverse cità è paesi. Era difficult and exhausting to get there. E da ghjente, i genitori di a sposa ghjunsenu direttamente à a casuzza di a sposa per acquistà è risolanu tutti i prublemi micca per e terri mani.

Chì cumpagna chì per l'oghje u prucedimentu di casamentu ùn hè micca cusì impurtante. Parechji omi abbastanza longa decide di coppu a so donna amata. Hè universale accetta à vive in un matrimoniu civili, sti ghjovani cunvivenza sò motivati ​​da a necessità di sapè cum'ella hè a mezzo è in a vita di l'annu. In ogni casu, a vita di u ghjornu coppiu a coppiu assai spessu, perchè u passatu cù una persona amatu per 24 ori ghjorni un ghjornu cuntribuisci à a manifestazione di no solamente qualità positiva, cum'è diligenza, capacità culinaria, ma ancu negativu, per esempiu, hà abituati, untidiness, etc. Ma s'ellu un omu mudernu sempre decide di affruntà cù un matrimoniu à una donna, ùn ùn conta micca bisognu di dumandà a permissione di i genitori di qualse parte. L'offerta di a manu è u cori sona sola à a sposa, è l'annu, in regula, hè donatu in u stessu momentu. Quandu i genitori scopre nantu à e casali avà, sò solu esse felice per i so figlioli è aspittà per i vostri grandi neiani.