Igor Petrenko anu vistu figliola d'una annata

L'ultimi dui anni ùn eranu micca faciuli in a vita di l'attore pupulari Igor Petrenko. In principiu di marzu 2013, di colpu, u so cullega falleu nantu à una nova seria nantu à Sherlock Holmes Andrei Panin, cù quale Petrenko addivintau assai amichevuli durante u tempu di travagli in squadra in u settore. So far, e circustanza di a morte di Panin ùn anu micca esse clarificatu.

À u stessu tempu in a vita persunale di Igor Petrenko hè una crisa in relazioni cù a so sposa. A coppiu prova di salvà a famiglia, ma u divorziu ùn hè statu evitata. Dui di i figlioli cumuni - Matvei è Kornei sò restate cù Ekaterina Klimova.

Pocu dopu u divorziu, diventava chjaru chì l'anziani cònje hà rapidamente amministratu di riparà a so vita. Ekaterina Klimova hà maritatu à un ghjovanu attore à Gela Meskhi, chì era statu annunziatu una figliola. Ci hè chì turnà chì Igor torna à diventà un patri. È successe à a fine di l'annu passatu.

Mamma di u charming Sofia-Carolina era una attrista da San Petesburgo, Christina Brodskaya. Per tuttu stu tempu Igor ùn hà mai cuntestau nantu à l'ultime nutizie nantu à a so vita persunale. L'apparenza di Igor Petrenko cù a so sposa civile è a figlia in un di i restaurants induve l'eventu hè statu fattu di l'occasioni di l'estremu di a nova seria "Uncreditable", induve l'attore adupratu unu di i rolli principali, hè stata imprevisu.

A sira sera, Igor passatu vicinu à a so famiglia. A Little Sophia-Carolina hà purtatu in una festa maiò grande: u zitellu ùn babbu è ùn era micca capricciusu, è ancu avèndulu a parenti l'oppurtunità di ballà un ballu lento.