Dopu à a morte di Jeanne Friske, a so famiglia hà intesu di carità

A morte di Zhanna Friske hè statu un gran colpu à a so famiglia. Sfortunatamente, e persone più vicinu di u cantanti ùn pudia micca truvà una lingua cumuni. Vladimir Friske da dispirazioni hà statu culpable di morte di a figliola di u so maritu civile Dmitry Shepelev. I cumezzioni publichevanu pruvucatu publicamente un cunflittu chì ùn pò micca esse rimbursati finu à quì.

In u risultatu, u zitellu figliu di a cantante vi cù u so babbu, è l'unicu parente di Jeanne, chì hè issa permessu di vede cù Platonu, hè a mamma di a mamma. L'altru ghjornu, i ghjurnalisti amparate cù a surella di l'attrice Natalia, è hà dettu l'ultime nutizie. A donna hà dichjaratu chì a famiglia ùn pò micca cunciliata cù a morte di Jeanne.

Ora a famiglia di a cantante hè intrudua in carità. Allora, i parenti di a stella hà participatu in a custruzzione di u tempiu. Qualchì tempu avianu cuminciatu à aiutà u centru di u cancer in Moscou:
... avemu digià inviatu in a custruzzione di a chiesa di i Morti di Santa Mèrica, in i perifomi, cumpratu brique. So far, solu a fundamentu hè prestu. È quand'elli anu visitatu a fossa di Jeanne, avè acquistatu di una infermiera da u centru di cancer in u sudu di Mosca. Ora l'apparenza, dumandemu ciò chì avemu bisognu, cumprà è trasportu. In questu ospitale, avemu u beddu di Zhanna, un pillow for breathing, a scaffiana.