Ksenia Sobchak a furia di caccià a foto di i zitelli per Instagram

L'imbusche Xenia Sobchak fu accumpagnatu da ricordi furiati di foglie chì quandu a stilla di televisione chjamava figlioli di u vicinu "picculi gadies". Sta frasa per un pezzu tempu addivintò u trumpatu principali di Xenia Sobchak in manu di i so maligni.

Duoppu trè anni, Ksenia Sobchak era a prima volta una mamma. Tra li migghiara di felicità è un boni vugliini in a pagina Sobchak in l'instagram, ci era ancu cunsultate nantu à i "gadies". Partu di a comunità Internet basale ùn vole micca di crede chì u scandalous TV presenter cambiò dramaticamente a so attitudina versu i zitelli.

Chì sò in Xenia Sobchak e Vladimir Lenin in common? Amore per i zitelli!

Di sicuru, l'ex-presentatore di "Doma-2" hà cambiatu assai ricentimenti. Cum'è qualsiasi donna, Ksusha cambiò u so matrimoniu è a maternità.

Di sicuru, Sobchak ùn era micca ermitariu. À u cuntrariu, vole à seguita di l'ultime nutizie è hà digià annunziatu parechje avvenimenti. Ma u ritmu locu di a vita Xenia hà cambiatu.

In ogni casu, u persunale di Sobchak hà statu ancu uguali - si prefere l'umore suttu è banter à publicità abballada in l'instagram. Una jornu, Xenia accolti una piccula microblog da u successu eventu, nantu à quale era stampata cù i zitelli. Chì si hè chjucu accade entre i picciotti è u Ksenia Sobchak ùn hè chjesa, ma a giurizzione da u ritrattu, u ghjurnalista era piace à parlà cù i zitelli.

In ogni casu, questu Xenia ùn pudia micca contru à i cumandamenti snide. Forsi, per questu, vulia provocà una nova onda di indignazione in u so indirizzu. Sobchak hà scrittu:
Foto "Lenin avia assai piace à i zitelli" :)))))
I fancianti di Xenia hà risposti risoltu à u novu post, apprezzendu l'umore peculiar di l'stella. À u listessu tempu, in u Sobchak Instagram sobri posti annantu à i "gadies", anu cuminciatu à prisentanu novamente. Per ùn avè micca pruvucari un novu scandalu in i microblogging, Xenia hà piazzatu per sguassà u post.