Valery Meladze è Albina Dzhanabaeva secremente casate

Lu cantellu vulgari Valeriy Meladze riparò a so mòglia Irina dui anni. Ùn era micca un sicretu per qualsiasi chì l'artista hà fattu un passu decisivu per l'ex solista di u gruppu "VIA-Gra" Albina Dzhanabaeva.
A l'epica di u divorziu, Albina hà avutu un figliolu da Valeria Meladze, è era aspittendu u sicritru figghiu.

Immediatamente dopu chì Valeria è Irina si divorziaru, numerosi admirenti di l'artistu spettavanu chì era maritaru a mamma di i so figlioli. In ogni casu, finu à questu ùn sia micca cunnisciutu se u maritu di Janabaeva è Meladze hà fattu o micca. Dopu dopu dui mesi in Italia si maritò sicretamentu Konstantin Meladze è Vera Brezhneva, a reta di ritornu u pianu chì u fratellu più chjucu di u pruduttori hà secremente casatu cù a so scelta. U fattu chì Janabaeva è Meladze sò maritatu, indirettu cunfirmà e ritratti di u cantante in Instagram. Dopu à u nascita di u figliolu di u fianc'à San Lucas, un annu d'apparechju hè nantu à u mandu di l'arcu di a manu diritta di Albina.

Aieri, u cantante di novu dimustrava prufessore eloquentu di u so novu statutu cù publicà una foto chì ùn si puderà micca aiutà, ma cunzidiràvanu a dicurazione in u dete:

À u listessu tempu, a mòglia di Custantinu Meladze facia nantu à a so pagina una fotografia di u torta di castagneto, di quale l'iniziali di a VA anu scrittu. I Vera Brezhneva descifèvanu immediatamenti a scrittura misteriosa cum'è "Valera è Albina".