Abbigliamento di moda, Winter 2015-2016 - foto di scarpi e scarpi di donna in moda, Autunno-invernu 2015-2016

A moda per sciarpa venenu da noi da a China antica è hà più di 2 mila anni. Stu accessu stylulu hà avutu un scopu puramente praticu: era troppu suldati da i suldati chinesi, difendu di u fretu è u clima. Per un bellu pezzu, u curu era parti di l'uniforme esclusivamente militari di assai armati in u mondu. È solu in u Rinascimentu diventò un attributu di un uttinutu secular. Dopu ddu puntu, a bufanda hè un accessori unicu, chì permette ancu l'indimentità più avurante per esse trasfurmata in un stile cusì.

A temporada 2015-2016 da aduprà è invernu serà riccu in parechji elementi, cum'è panne. I colziali di i caseri di moda di modu sò chini di stoles, biancheria, sciarpe di colori brillanti è varietori di textu.

I patevole più stylish di a strada d'oghje-inverno 2015-2016

Avemu usatu per l'idea chì un bufoi di inviu deve esse caliu, perchè u so funzione principali hè di calà in i ghjàllichi sfarenti. Quist'annu, assai disinucenti anu rivedutu i so vede nantu à l'opzioni classici è presenta mudelli d'invisi di diversi materiali: lana, chiffon, fur, satin, seda.

Di sicuru, in l'inguernu in u primu locu nantu à a popularità sò stati scarpi di mela. In a nova tempesta, disinfettori offerta à scelta di versioni caliu di a puntata ferita. Anu devia esse voluminoso è longu, per esse in armunia cù i capalo. Una moda di l'imaghjini in u screnu casuale aiutà à fà crià tissuti: una bufanda longa è longa.

Stuli bumi brillanti sò ancu frà l'additivi trendi di a strada d'oghje-invierno 2015-2016. Cù a so lustrarità è i culura cusciosa, ricorda nantu à i tempi d'estate esterni. Stylist recommandé wearing such models on top of coats classic, sguardi cù un cinturione. In questa stagione, ci seranu puru bufali è scarfs. In modu tipicu, i diseggiani di a moda cunsiglianu à guardà questi mudelli cù prestiti di colore è bombers.

Molti disinfettori, seguitu à i tendini principali di a storia d'oghje è invernu 2015-2016, prisentanu in e so cullezzione un pezzu di stufa pocu raru chì s'assumiglia à collelli di luce è u mantellu.

Abbigliamento di moda, Autunno-invernu 2015-2016: culore veri è tendenzi

Se parlemu di a paleta di colore di moda, quandu più faciule è più fino di u bufali materiale, u più ghjustu deve esse. Questa tendenza serà apprizzata per i bufalini di e donne di u male è à a primavera di u 2016. Juicy colori è colore di i patroni di stoles d'inventi ricurdanu à pareos è bianchuli di l'istati. L'scala di basa principale hè rapprisintata da cunti verdi, blu, rozi, pezzi, blu è gialli. Bufalaccii meleciati sò più risturiti in u culore, chì includenu culori naturali senzeli: nìvuru, biancu, grisgiu, beige. In a tendenza sò ancu motivi fugliali, mudelli geomtrici, una striscia di varietà anch'elli, una cage in Escocia e stampi d'animali.

A maiò parte stylists crede chì questa stagione di a donna di a moda ci vole aderisce à a natura in a imatge. Per quessa, in l'invernu di 2016, pudete aduprà una fascia per fà un cumbattimentu nantu à e so spalle, o rigalu in ghjiru à u collu. Ma, a virità, nimu è micca impedisce d'utilizà nudelli "artfulti" è modi pocu di liggeru una bufanda chì permettenu à vede bè e di manera brillanti. Cumu pudete fà un cuddelu biancu, vi scuprareti videndu u video sottu.