Il luminariu di a stanza di i zitelli

U primu u zitellu hà a so stanza, u megliu, i psiculoghi. È l'adulti anu da esse cura di quì l'omu chì era cusì cunfurmatu. A cunfortione in u criaturu criava mobili curretta bè, a dicurazione di l'utta, i ghjoculi preferiti è, sicuru, l'illuminazione. Se in "adulti" camere, sceltu l'apparizione di l'illuminazione, avemu spessu guidati da i travaglii estetichi, da quì à u zitellu seremu a cura è a sicura à u core di a materia.


L'opzioni più prusperti per a locu di a stanza di i zitelli sò l'est è u sudeste, perchè in a mattina chì u zitellu s'aprì, u sole rinfrisca u cambiamentu brillanti, benefizie in u so sistema nervu. In questu sensu, e camere vintendu à u punenti sò sfavore: creanu un regnu di luminosu antinaturale - in u velu di a matina, è in a sera hè lume è calore.

Per una illuminazione artificiale di un vivero, un lumu tutale generale è una lumera à a cima di u lettu avarà da esse necessariu, è cù l'arrivata di i tempi di a scola, ùn si pò fà senza una lumera lucale per a classe. L'illuminazione propria ùn deve micca creatu luminezza impurtante, unnellu indisponibili di superfici illuminati in u campu di vista, è, à u stessu tempu, devendrà luminosità suffirenzi di l'oggetti circundante (cumprendi i paravane è u soffiu), eliminendu transizzioni sboccati da a lume à l'ombra, dannuu à a luci. occhiu. Questi règuli, cumuni à l'adulti è à i zitelli, spessu ignorati. Ma in u viticulu ùn deveru micca abbandunatu.

U spaziu di i zitelli hè creatu per i ghjoculi, a classi, u restu è u sonnu. L'urdinaria, cum'è mobili, deve mudificà cù l'età di l'ingannatore, per quessa chì u sensu per anticipà in anticipu a pussibilità di mudelli constructivi in ​​u discu di l'illuminazione. U minimu minimu di l'illuminazione per a sala di u pre-maistu hè un lumu di culori è una lumera à a testa di u lettu. Hè bisogna un chandelier cintrali (a so luce hè più favurevuli per l'ochji) - solu senza dissenu voltu è pretentious (imagine chì un zitellu cù l'amici cumincià à ghjucà a bola ...). Avemu bisognu di lamparate cù una distribuzione uniforme di u lume è un lampu - cun un prestitu di culore bona. Vittura aperta o cristalline ùn si misuranu - dannu un glare supplementu, è questu crea una caccia innecessaria in l'ochji. Per quessa, l'ottima scelta di iluminazione hè un grandu tettu chjaru largu in u centru di u tettu cun un lampu matte micca forte chì avia spargugliatu u lume. Una bona opcioni - ligami in ghjuvellenza di halògenesi (soprattuttu parfetti di ceilings suspended), chì dà un pani brillanti, ma micca un cegnu effettue. Ma i lampi fluorescenti ùn sò micca cunsigliati per l'utilizazione perchè causanu fatigue è irritabilità.

Una luz viva luminosa hè mala, ma l'ombra ùn hè micca bonu. Una piccula luci di notte hè necessariu in a cunclusione (preferibile cù luminosu regulare di lumera) per chì u zitellu ùn teme à dorme. Pudete esse una lampara "spugna" nantu à una perna flexible, chì permettenu sguassà a lumera da a faccia di u zitellu.

U zitellu andò à a scola, è assai in a so vita hè cambiante, in particulare, u principia di passà più tempu à a tavula. Hè cume cunniscenu cumandusimu chì a lume devia falà à a manca è in fronte. L'uttenu massimu di a luz di ghjornu pò esse otturatu tramando a tavola per a finestra. Ma moltu spessu un colpu hè di fà i so lettura à a sera, cù a luce di una lumera. Hè bisogna, per suprattuttu, stendate in a cantura di u fronte, sempre cù una sombra, per quessa chì l'ochji sò prutetti di ragi diretti. A lamp nantu à a càppulu flexu hè piacevule (perchè a so pusizzioni pò esse agitu cù a cunfurmità di u crescita di u zitellu), cumu i lampi sò cun un corpu mobiliu, chì pò esse installatu à a vostra discrezione. Per supra u postu di u travagliu di u zitellu, à u latu di u tavulu, hè pussibule aghjettà u lampu parete à i parpelle di bocca. A so lampshade di u materiale opaca dà una strada estrema di lume, centrale nantu à u situ di travagliu.

Ùn aduprate micca un bulttu cù un putente più altru 60 venti. Un curruzzione luminu di lumera, riflessa da a superficia bianca di u carta, pisa l'occhi e sperma a visione . Per evitari periculosi per l'ochji di i transizzioni cù i tempi brillanti illuminati, facia cunsigliu in parallella cù a lighjera di u lighjornu per inclusi a lumera spargugliata tutali.

Se u zitellu piace à leghje a menti, deve esse bisognu di sceglie una lumera convenient - a lampara di parete nantu à u bracket hè ottimali, chì face possibili diretta direttamente di u flussu di u lume.

Ci hè una parolla chì u livellu necessariu di cunsuladore di luce pò esse furnitu da cincà dispusitivi di luci. Un altru modu hè ancu pussibule - per aduprà una luz pendantata per l'illuminazione cuminata, chì pò esse colpi di un longu cordone in parechje seccioni di u tettu, si vulete, dirigendu a luce à a tavola per a classe, à a zona di ghjoculi, à u lettu.

A sicura hè u fattore più impurtante chì devi esse ellu dopu à designà una stanza di i zitelli. Ùn deve esse nunda chì pò cumporte à a disgrazia. A regula principale è assai simplice per a stallazione di iluminazione: i lampadini sò micca accessibuli à u zitellu, per pudè sassignate a so curiosità chì ùn hè stesu una volta per disciugisce u cartuchou, per esaminà l'internu di u lampu. Ùn megliu micca di utilizà lampari di mesa, sò faciuli fà cascà. Invece, puderete colpi un lampu in parete longu o una lampada in u lugba in orizzontale. Fornite cù un longu cordone, pò ancu esse usatu com'è una fonte di luci locale sopra à a tavula, in un cantu per ghjucà o à a coperazione di u zitellu.

I cambiamenti è i sockets sò stati n situ chì sò inaccessibili à i zitelli. Se u zitellu hà ancu l'oppurtunità di righjunghja in i sindustriali, hè megliu cola cù presi plastichi privati. Ci sò tufonzini di a maiò sicurezza, destinatu à usu quandu sò i zitelli. I curighjite speziale sò atticanti à l'intruduzione di sughjetti da i penetrazione di l'objeti stranieri, unlocking the outlet hè pussibule solu per insertà un plug in tuttu. Tutte e so fili deve esse à una altezza o esse oculta in modu sicretu.

L'il luminazione scelta incorrechamente pò sponda spertu a vista o ancu intarratu a psique di u zitellu. Perchè, per penserà quandu u cunsumu luminosu devia esse da i primi anni di u zitellu. Dopu à l'età, i zitelli spettate preferiti di culu, preferanu i fiori sucimenti aperti, forma geomètrica inusual. Pigliani quessa, in particulare da chì a scelta grandi di chandeliers è i lampi per spazii di i zitelli simplificheghja u travagliu. Pudete sempre pensate di qualcosa inusual. Chì u mondu pocu si distenu di lumera, sconces è lampshades di materiale multi-culore cù i caratteri di i cartoni di i zitelli pupulari, cù parechji carri è cunfetti, chì sicondu esse u vostru zitellu.

Ricunnemu spessu di a nostra zitiddina cum'è u tempu più brillanti di a vita, anche si i nostri ziteddi anu avutu una zitiddina brillanti in ogni sensu ...