Resto sicuru da l'acqua

L'omu hà, per a maiò parte, perde l'habilità di cumunicazione sicura cun l'acqua. È cù l'iniziu di l'estiu, decemazione di millaie di persone si sparghje una bella tappa motley nantu à i banche di tutti l'azzioni dispunibili. Resto sicuru per l'acqua, avemu da apreghjunghje à stu articulu.

Comu pratica vi mostra, un gran nùmmaru di vittimi hannu spartu in l'acqua è di natà. Vulendu offre à l'attività simplici chì aiutanu à reducerà pèrdite. Li prublemi si cummincianu già annantu à l'acqua, è a più spessu tenenu un caratteru cardiulogicu. A temperatura di l'aria è l'acqua hè abbastanza alta, è una persona senza vita fisica, una densità è l'età di u mediu, salta à u 18 à 20 gradi d'acqua, quandu a temperatura di l'aire hè 35 gradi in l'ombra, rischi rispevule una rifarenza di u cori. Hè improbabbilità di cunsulazione da u fattu chì l'arrestu di u cardiacu serà sparitu, è più prubabili in 2 minuti u ritmu di u core saldà. Per quessa, hè necessariu di entre l'acqua gradualmenti. In particulare se prima di chì tu pigghiarete una certa quantità di l'alcohol è hà avutu tempu di sunbathe.

In quantu à l'alkohol, hè necessariu chì in a cumpagnia di e persone ùn anu esse un servitori sobri chì puderia spiciforiamente determinà da l'attaccamentu di i piedi è di e mani in l'acqua chì a persona hè affucannu. L'alcohol dulls a reazione è in situ situatu critica una persona perde un preziosu tempu è pò esse affucatu. Amicheghja assai, chì saranu in duvere, a so cumpagnia sana survigliarà, è u so funziunaria restarà in un altru tempu.

A cosa pessimu nantu à l'acqua hè affucatu, è ghjè chì i ghjucati piccane ghjucanu per aiutà l'affucannu, sicuru, da u megliu di i motivi, ma quella fughesa finisci cù una tragedia duppia. In l'acqua, bisognu di valutà appruvalà e so capacità, è se ùn si puderà natà bien, in ogni caso, ùn pudere micca smeggiate. È ùn importa micca quantu ùn vogliu micca, megliu chjamà aiutu, gridò, corse, solu ùn site nettu. Un bon nataturi pò pull one out, ma dui ùn pò micca salvatori fisicamente.

Se sente chì ùn avete micca sentitu u fondu sottu à i vostri pedi, e i vostri pierri è e mani sò micca firmatu à esse à voi, avete bisognu di tene u pànicu veloce. Ricurdate per sè stessu chì una persona hè più liviana di l'acqua. E se tu ùn vi sfracicà, l'acqua prendrà micca, pudite rilassate è ghjustu nantu à l'acqua. Pudete in a so back, pudete stella, pudete fà affruntà, cum'è serà più piacevule. Sentite chì site tenutu, da turnate a testa, in aspirazione, è da esse exhalata. Fighjate cun tranquillità, cum'è un cane, rindia à a spiaggia. A maiò parte di e persone murenu per u panicu. A coolness è a calmità aumenta e chances per parechji volte è ùn avete bisognu di ricordu, perchè pò esse un locu sicuru.

Sì a vittima hè stata saldata è inconsciente, respirazione hè superficiala è rara o ùn respira, unu deve liberà a so securità respiratorja. Questu hè smarabatu solu, è l'inghjulione di bocca cumprende micca cumprendi, è i bronchi è tràchee sò stati finalmente ammazzati. Dopu tuttu, in i vectinassi, puderianu esse acqua, sabbia, fangu, tuttu questu ci vole à pulita, è da fà respirare artificiale.

Se una persona ùn respira micca più di 5 minuti, ellu parechje chjude, ma di qualchì manera prima di l'arrivata d'una ambulanza, ùn pò micca impidisce a risuzzione.

Un tema assai amargu è difficiu ghjustu à l'acqua. Ùn vogliu micca spulari u restu da l'acqua, ùn si micca scurdate chì ogni istesu parechji ghjovani sò affucati, è altri parechji altri persone diventate micca invalidati da a so propiu stupidità. Sarrionnanu in l'acqua cum'è suldatu, rumpule e spine è rumpie i so ghinchi, ingieghjanu, rumpuleghja i so colla, salta à i purcelli è in acqua pocu pocu, salta da i ponti è di i precipici. I ponti sò solu l'autoconfianza cun multiplicazione di una vetru di cervecita, è da un valore seconde dura una vita unica è unica. Fighjate davanti à i vostri parenti è l'amichi, pigliate cun tè.

Ma chì si avete sta prublema davanti à l'ochji? Hè necessariu trascurrarà moltu cura à stu sacramentu à una superficie ancu dura è dura, per questu scopu un chianu pisu, una porta sbulicata da e perpende, è davanti à l'arrivu di una ambulanza ùn pò micca esse tornata. Hè necessariu di portà trè da noi, ma u megliu di tutti hè quattru da noi chì sustene a spine. U cura cù cura di u collu, in i casu estremi, un pezzu di plastica o un tablero hè d'utilità, è avete bisognu à mette 2 chjushi in i bandei, micca strettu è cun cura per vende cù u corpu, cusì u muvimentu in a regione cervica hè limitata. A vittima sia ghjittata in un locu prutigatu da u sole. Ùn pudete micca aduprà i vostri labbre, ùn pudete micca bevià, nunda di più pò esse fattu, serebbe aspittà d'esce u teamu di ambulanza.

À a spiaggia, pò esse un cumbattimentu, un omu in debitu esse bisognu à esse risanatu, hà bisognu à un amicu chì hà aghjustatu à u sole, mette à l'ombra in un locu chjucu, purtatu dolci u tè débil, dà una aspirina è, in casu chjamate u medico.

Per assicurà chì u restu di l'acqua hè salvu, ùn avete micca bisognu di u sicurità, perchè u riposu à l'acqua hè salvu per voi è per i vostri amichi. Fate per voi l'acqua sia aghjustata è calda, l'aria curativa, è u soli sia licurosu! Da u fondu di u nostru core desiderate un cuntentu u restu in u cerculu di amare abbastanza è di l'affari di fiducia, è ùn ti micca scurdatu di a sicura.