Ilya Lagutenko, signali d'amuri

Quandu una nova vita hè stata addivintata, i genitori accumincianu quarchi cosa di ricurdari a so zitiddina. Ilya Lagutenko è Anna Zhukova anu una figliola à a fini di l'annu passatu. Li dumandemu di parlà di questu avvene maravigliosu è ricurdativi di a so zitiddina. Ilya Lagutenko - signos d'amuri - u tema di u nostru articulu di oggi.

Ilya, dicenu un pocu nantu à a vostra zitiddina. Chì sò i vostri primi ricordi? Scopre i vostri ghjoculi?


Ilya Lagutenko: Pensu chì cantu canzoni. A me avanna ùn hè mai tiratore di l'avanguardia di corse, cantava assai canzoni da a so zitella è di ghjuventu rivoluzione - da "Ssu Destacamentu di u Bancu" à "Sopok Manchuria". In quantu à i ghjucassi, in a nostra zitella soviètica, u so cuncettu era assai limitattu: l'autòrichi eranu, è a ghjudizie di ghjuventù era già una felicità trascendente micca in fattu di pussidimentu, ma in fatti l'oppurtunità di vedà è tocanu à tuttu! Tanti cosi chì so sunnatini è visti cù l'amici o in imaghjini, mi pensavanu à a mio cume. U mo mondu era i caratteri chi aghju fattu pinzutu. Ancu anu aghju parechje parechje di questi di pupi, induve i pupi eranu pinti cù cartichi fantastichi fantastichi, di astronautes à i musichi rock. Avà hè chjamatu a parola intelligente "installazione".

Avete veramente amparà u vostru avfio?


Sì, u mo babbu , sfurtunatamenti, hè statu uccisu quandu era solu un infante. A famiglia di a mo mamma era di Vladivostok. Aghju fattu u primu prima volu, da Mosca à Vladivostok. Era un figliolu travagliu stupidu di circa cinque anni. Dopu qualch'ellu qualchissia luminu viittau. Aghju sempre ricurdatu di stu momentu, cum'è a Voice da a cima dicenu: "Ilyusha, circate: tutte e ghjente chì vi dumande è cura per voi - mamma, avè, missiavu. Ùn sò micca faciuli in questa vita, è ùn avete micca, per piacè, fate un zitellu senza cumpressu, cumprendre, apprezzate è rispettu a so attenzione è l'amore ". Dopu quì avemu a pace è l'armunia in a famiglia.

I vostri sensazioni: a paternità in vint'anni differe di a paternità in quaranta?

Fate l'impurtanza di u mumentu ùn hà micca cambiatu in tuttu, solu solu sò circunstanze distintu. Sò più rispunsevule per me stessu è pò esse acquistatu u lussu di a pianificazione di famiglia, in ogni modu sicondu pò esse. È hè più piacevule per aghjurnà i piani di vita in a situazione di a famiglia, è micca vicere.


Chì duverà Igor?

U mo studiu studii à l'università. Ellu stessu scelta a ssa professione futura. Malgradu u fattu chì hà spesu assai tempu cun mè in viaghjadore, a so decisione ùn hè micca di cunnessione a so vita cun manifestazione cù l'affari, ma per andà appena u so modu, è u rispettu per quellu assai. I sunniesu di esse un coach sportiu, prubabilmente cum'è Guus Hidding.

Cumu averete è a vostra nova donna sò rilazioni cù questu ora?

Tutti amu relazioni maravigliose: sò tutti i ghjente adulti, è questu hè una grande famiglia. Avemu sempre spent much time in a strada, è a ragiunata di chistu, sicuru, hè ciò ch'e aghju fattu. È mentre a visita ùn hè micca sempre una pesti terribili, ma una ghjenuvisa vita, avete bisogna truvà solu solu, cumu fà ciò chì vulete è à u listessu tempu cun i vostri amare. Aghju micca avutu truvatu una ricetta, quì à a fine di u gravidenza di Ani era una materia assai difficili.


Avete tempu per cumunicà cù Anya?

I tecnologi novi cum'è Skype, SMS è e-mail facenu a cumunicazione pussibuli literale à 24 ore à ghjornu in ogni puntu geugraficu di u pianeta. Quarchi cosa, pare chì u publicu è telegrami di l'ùltimu seculu permette parechje crostazioni più romantica di l'ora. Ma questu tempu si trova cù u mondu di davanti à noi, è se vulete - ùn vulete micca, avete a mantene.

E perchè ùn decide micca di dà nascita in Russia?

Parechje, avemu dettu chì "questi vitai" sò solu per a circustanza. Inoltre, Ani hà avutu i so funziunalità à travaglià in l'agenzia, da ellu ùn pudia allora.


Eppuru cuntene à u nascita di a vostra muggheri?

Sì, sicuru. Era assai mpurtanti per mè, ùn aghju micca miss this day. È sintia assai ritmi di tutti i so amici è i duttori nantu à quelli chì parechji omi rievitevani diffesamenti à questu. Eppuru, sapete tutte sti pezzi, prubbabbilmente com'è un bomberu chì duve decente di persone di u focu in u 32 chianu, si fala di u nàscita di a so moglia ... O cum'è un maritu amante in un momentu cruciale per quarchi raghjone voli cresce in u kioscu è per cumprà tutti l'impiigati di u ospiti per un scogliu ... O cum'è in a tradizione russa: a donna in l'ospitalu - u mo maritu è ​​i amichi in una festa di beviata durante 3 simuli (ridi) ... Ùn vuleva cuntrollà. Pruvate à relieve à a me moglia in stu mumentu.


Scrivevanu chì andavanu in licenza maternità ...

Aghju fattu per mè. Malgradu i crisi attuale, decisu di rinunzià almenu un paru di mesi da ogni discorsu per esse cù a me moglia è a figlia in i primi ghjorni è simane. Spicciamenti mentri ch'ella sughjurnò chì nè a l'àia, nè a nanna à u nostru locu ùn eranu micca quì, perch'elli si sianu mannati. E si sapi cumu cumincià à vive nantu à un schedariu, novu novu è scunnisciutu per voi, è avete capitu chì i vostri viaghji, cuncerti in notte è altri chì parevanu agocianti turnanu quasi in un locu in compazione cù l'alimentazione di ogni dui ore, cù esperimenti, perchè di colpu, un ziteddu ùn respira micca cusì cusì, ùn hè micca cusì cusì, scena tantu, ùn vulia micca dorme ... In generale, un mondu novu chì duvere u cumandante ùn hè più.

Anna Zhukova:


Anna, sì cansa? Cumu si stava dorme in a notte?

Sò stancu, sicuru. Avemu u pruteggiamo u nostru babbu è ùn pruvà micca nant'à u fioru di notte senza precisa. Ma quì ellu à u duminiu è dice chì mi vede fine, è per mè i so parolle carentili hè megliu cà qualsiasi mane. Eppo, quandu avete principiatu à turnà in i vostri cosi dopu à a gravidanza, chì sò stati sola in u spaziale per l'ultimi mesi, invece chjaramente in u locu. E avutu chì à i cuncerti di Mumiy Troll per una ora di ballà à i vostri canzelli prediletti tutti a fatigue di un mesi chì una manu tira! Puderaghju chì i canzoni di Ilyusha sò carati per una energia positiva di qualche cioè ...

Avemu in stu prublemu un prugettu speziale: "I ghjoculi è i ghjuculi". Cumu pudete cumprà per a to figliola?

Ci hè sempre ghjovana per esse particularmente interessata in i ghjucarii, ma a mo mamma prufila sempre e so canzone à Mumiy Troll è me cunvince chì a voce di Papa si lascima ancu in i canzoni più energetti. A strada, uni pochi anni fà avemu ricordatu musicali per u cartulare "Neznayka è Barrabas", allà a più di e canzoni instrumentali ci anu ancu canti, per esempiu, "Come back to me, Petali". Questa musica ùn hè mai statu pubblicatu cum'è un discu segatu, ma avà aghju pute à a so figliola, è hà da esse risposte è ancu cantà. Mi facia pinsà di sparte cù e altre parenti. Pensu chì in u 2000. avemu publicatu un disegniu induve i principali di i caratteri sò mummi-troll, - quì hè un ghjocu per voi!


Chì ghjucati ùn avà nowu? Avete avutu micca qualcosa?

A mio sorella hanu datu un bravu ore, chì avà accumpagna in ogni locu.

Appena, Albina, cum'è a so face risirvata. Pò esse caputu chì aghju avutu tanti figliole di capricci per rializzallu, ma finu à mè ùn sò solu à l'scelta di l'amici. Tutti anu un gustu: avemu in casa un minimu di circus-ryusha di rosa è parechje criatura insolita - un zoo in tuttu, è piace chì sò all kind and smiling.

Anna, dicenu un pocu nantu à a vostra zitiddina. Chì avete ti piace?

Avemu avutu una grande famiglia - duvemu quattru fratelli è sisterdi. Sò l'anticu, cusì i mo "pupi" sò i mo fratelli è i soru. Mamma e Dad - atleti, eranu constantemente in eternu competizioni, perchè, cumu dicenu, spessu a casa sana era nantu à mè. Avemu avutu divertitu cù i quattru da noi. Vulemu in San Petesburgo in un vechju uvice anticu è spessu scopre u scogliu. Amateu d'amparà in a stufa finu à chì a me sughjina rita caduta da a pipe! Avemu statu assai graziosu, è da tandu, i genitori ci deve assai pruduttivi di peluche. Cusì a nostra figliola nascita in l'annu di u Raticu, cusì hè un signu felice.

Cumu si senti quandu avete bisognu à principià per aprindà una lingua straniera?

Se ci hè una pussibilità, a cosa prima, megliu: avemu tutti i poliglotti in a nostra famiglia. Sapemu chianu è in inglese, è u mo figliolu. A mo sughjera parlate dece lingui, cumprendi u Khmer! In generale, in pratica, u cunnuscenza di lingue facenu più più apertu à u mondu è a cumprenda elementarii di l'altri populi. È u cumprendenza mutuale, in u mo scusa, hè a basa di tuttu, cumprese relazioni trà e persone.


Pensate à u futuru di a figliola?

Forsi diceraghju banale, ma crede ch'è serà solu cuntentu. Hè abbastanza.

Avà a mòglia ùn hè micca travagliatu?

Mentre chì Anya dedica solu à u zitellu. Ùn avemu nudda assicua di dà Albina un babbone. Mi pare cusì chì oghji u più impurtante per i paisani hè di esse cù una molla, per cumprà i so primi passi in stu mondu.

Avà u zitellu si andà in ogni locu cun voi? Induve voi chì site?

Mentre s'arrizzò in i suburbani, forsi micca abbastanza vicinu à a civilizazione, ma aghju u primu locu u frescu è a pace. Circa u fuss è e persone - u zitellu hè bè. Eppuru è i genitori hanu assai tempu per l'ultimi anni, per quessa chì u equilibriu di u putere in a natura aia sempre. Allora ci apre a vita nantu à i cuntrasti. In u nostru articulu di u tema di Ilya Lagutenko - signu d'amuri avete amparatu assai di u famusu cantante è a so famiglia.