Tips da Torah Cumona: cumu insignà à u zitellu cù l'aiutu di u metudu nurmicu

Hè necessariu di sviluppà un zitellu da una età primaria, perchè e qualità basta di una persona sò furmati ancu in l'età in furia. Tra l'elle: l'abilità di apre, curiusità, attentiveness, perseveranza, indipendenza.

Per un zitellu sviluppà bè, hè bisognu di sceglie un bon metu d'insignamentu. Questa pò esse attribuita à u sistema Giappone Kumon, sviluppatu da Toru Kumont in u 1954. Oghje, più di 4 milioni di zitelli in 47 paesi sò impegni à i famosi libri di l'esercitu Kumon. I tarritorii sò studienti per i zitelli da 2 à 17 anni. I centres Kumon sò aperti in tuttu u mondu. I vostri ziteddi chì sò furmatu in elli, in u futuru hà riisciutu è fà una carriera brillanti. Circa trè anni fà, i libretti di Kumon appareru in Russia. Partinu à l'editoriale "Mann, Ivanov è Ferber". Duranti stu tempu, i genitori è i duttori anu evaluatu. Chjappi in Giapponese sò perfettamenti adattati per i zitelli russi: anu avutu uni scritturi uncritiusi, l'organizazione materiali cunvene, e cumpitenzii chì sò chjode cumentati per i zitelli di parechji età, è cunsiglii detallati pè i genitori.

Partiti da irinaarchikidi

Cumu fattu tuttu?

I libri di Kumon hè cunnisciutu in u mondu oghje. Ma sò stati inventati solu 60 anni fà. Era tantu. U studiu di matematica giurnalista Toru Kumon avia vulutu aiutà à u so figliolu Takeshi ampara l'aritmetica. U zitellu era fattu un prublemu: hà ricivutu u deuce. U mo babbu hè stata cun folde speziale per u mo figliolu cù i travaglii. Tutti i ghjorni hà datu u zitellu una stedera. Takeshi era solu praticà. Gradually they became more complicated. Appena u zitellu ùn sò micca diventatu solu un studiente un studiente, ma dinò sottumessu à i so cumpagni di a classa in u sapè di u sughjettu, è da a 6 a classe puderia ancu esatta equi diffirinziali. I matri di i cumpagni di classe Takeshi li dumandò à u so babbu per fà u travagliu cù i so figlioli. Allora u primu centru Kumonu si prisintò. E da l'anni 70, tali centri accuminzaru a apertura no solu in u Giappone, ma in tuttu u mondu.

Tips per i paisani da Torah Cumona

Crià a prima foglia cù l'assignimenti per u so figliolu, Toru Kumon vole veramente aiutà aiutà u zitellu. Hà amparatu, seguite i principii simplicii chì sò pertinenti per questu ghjornu. È assai utile per tutti i genitori. Quì ci sò:
  1. A furmazione ùn deve esse micca difficili è tediosi. Durante e lezioni, u zitellu ùn deve micca stancu, perchè hè assai impurtante per elizzioni di u tempu optimu per a furmazione. Per i pre-maistri, hè di 10-20 minuti à ghjornu. Se u babbu hè stracatu, ùn esiste micca benefiziu da e lezioni. Un o dui esercizii da i libbra di l'exercitariu Kumon sò abbastanza per pruduce u risultatu.

  2. Ogni leçon hè un ghjocu. I zitelli apprendu u mondu in u ghjocu, perchè e tutte e tareu deve esse ghjucatu. In li libretti Kumon tutti i exercici sò ghjoculi. U zitellu sappieghja u numaru, accuminciannu li scritti, sviluppa lògica è pensamentu spaziu, passendu labirintu merili, aprende à cut-cola è à fà crafts toys.
  3. Tutti l'eserzioni sò deve esse custruiutu secondu u metudu da u simple à u cumplessu. Questu hè un principiu impurtante da Torah Cumona. Teaching a child, avete bisognu di prupone unepochezzi più cumplessu. Per passà à più cumplessu, hè pussibile solu quandu u zitellu hà maestru maestru di a cumpetizione previa. Grazie à questu, studiu sarà effettudu è bellu. U zitellu avarà una motivazioni per l'apprendimentu, perchè pò alcuni ogni ghjornu un pocu successu.

  4. Assicuratevi di ludà à i vostri figlioli ancu di i più chjucu. Toru Kumon era sempre sicuru chì l'eloggiu è l'ànima stimulà u scopu di sapè. In l'articuli di uttellu avanzatu, Kumon hà speciale cuncetti - certificati chì ponu esse rimessi à i zitelli appena finiscinu u libru.
  5. Ùn intristuranu in u prucessu: permettenu chì u zitellu sia indipindentente. Parechji parenti ti piaciunu curreve u zitellu, fate l'esercitazioni per ellu. Questu hè un grande sbagliu. Toru Kumon cunsiglieghja i paisani ùn intervenenu micca. À u caprettu sapè chì sia indipindentente è respunsevule, hà da falla l'erruri, vede per ellu stessu è correccule i sbagli. E i genitori ùn devenu micca intervene finu à chì u zitellu ùn ùn dumanda micca.
I libri di Kumon anu criatu di più di una generazione di i zitelli in u mondu. Sò assai cunveni è faciuli d'utilizate, ma in modu di effettue è populari cun i zitelli. Se vulete chì u zitellu sviluppà cù u primu anni, scopre più nantu à i lighjendi notebooks.