Famiglia di archive Vlad Topalov

Aviu avutu un costumu di cuntà perditi. E più longa, a più spessu scopre à a cunclusione: a mo vita hè un cero assolùtu. Zero. Uvrettu ... Avemu venerà annunzià à i nostri lecturi l'archiviu di famiglia di Vlad Topalov.

U me migliu cù l'droga succedia solu. Ùn sò micca messu nantu à elli. Nimu hà dumandonu micca: "Veni, pruvate, ti piace!" Quandu quandu quì à Smash !! A fama hè vinutu, tutti vulevanu viriemu cun Lazarev in a so cumpagnia. E in assai drogherie di nightclubs, cum'è dichdiaranu, sò in a carta. Quandu sò stata culpita quinze, Seryozhka era duie anni è medità anziana, è forsi, perchè - più prudente. Hè resistitu a tentazione, ùn aghju micca.


Aghju visitatu à u club fatta, pensatu à scapparà in a meza ora d'una casa, sughjò. Allora a testa di ecstasy s'hè apartu. Aghju pigliatu in u mo palmu, è hà pruvatu à cunvince mè: "Ùn hè micca una droga, nunda ùn succede una volta". Infine traghiatu, è era coperto cun un risque di energia chì aghju passatu tutta a notte.


E poi allughjò. Aghju lentu è fieru ghjustu à u fondu. Hè stante in còllera, irritable. Ùn pudete scopre per ogni ragione. Raccolta cù e persone malandetta à u livellu chjucu. A Immunità cariu à cero. U friddu di Banal hè statu per un mesi. À dirittu duranti u parramentu, cumencia à tèrmulu cum'è un vechju.

Una sola notte m'incuravvi cù un terrible dolor. Cu ogni minuti avianu peoru. Paria chì - a fine. Allora diventa cusì tantu terribili. Aghju chjamatu ambulanza. Arrivatu surprisingly rapidly. U duttore m'hà amparatu, hà cumprinnutu tuttu è movi a so testa:

"Eccu i rinu, aghju andà à l'uspidale".

- Avete un cuncertu d'oghje, ùn aghju micca!

"Se a fossa di u fiocche ùn fate micca cuncertu". Ùn ci hè nunda in tuttu.


In l'uspitalu, pompau cù l'anestèsichi, ghjunti in un sognu. Quand'ellu fù ghjuntu, a mamma era vicinu à ella nantu à a sedia.

E so ùacchi chini di lacrimi.

- Vlad, hè per i drogues? Per piacè, per piacè, lasciate. Pudete avè mortu oghje. E quantu di mè, papà?

Aghju curatu a manu nantu à a so gaddina mutu:

- Ùn pienu, ùn aghju ...

A sò intesu sughjettu di mè: "Sì, hè natu cun una cullette d'oru in a so bocca!" Quì significa chì u mo babbu hè un grande affari, u patrone di u so propiu licitu. Iè, è un mùsicu in u passatu. Allura, dicenu, possu sempre contà un sustegnu sustegnu finanzatuu. E in generale, u furtunatu.

In l'archiviu di famiglia di Vlad Topalov, ogni cosa hè ancu incorreite. Sì, ellu hè veramente, felice, ma ci era parechji ghjorni chì a sulitudinia è un sensu di uselessness à e populi più vicinu copre a so testa. Ma u nostru pardamentu ci hè datu per sente a felicità più forte.


Questu prufessiunale, prubabilmente, hè a vita ...

I me genitori amparate à a bus stop. Mamma, studiente di l'archiviu Storicu Institutu, hè stata oculta da a chjappia. U mo babbu s'hè passatu è uffrì a so mantellu. Pudete dì, gràzia à questa chiuvità, sò natu.

Eranu una bella paria, ma assai diffirenti: paese - militare, dura, assai recullata. Hà travagliatu in a Direzzione principali di Personnel di u Ministeriu di l'Internu. Mamma - una natura creativa, dispiratu in varii idee "avanzati".

Vivu in una picca "kopeck piece" vicinu à l'estazione di metro "Novoslobodskaya". À a sera, parechji affari parenti eranu stuffed nel. Dad, perchè u so ghjovanu sanu hè assuciatu à a musica - si graduabile di a scola di musica, è in i anni d'studiati tocca à a musica rock in "The Fourth Dimension" hè cunnisciutu di parechje musicista è artisti famusi. Invece a diffarenza di età, era amici cù Alexander Lazarev è Svetlana Nemoliaeva.

Anu sempre ellu com'è un esempiu à u so figliolu. Shurik Lazarev hè solu sette anni più ghjovanu chì u mo babbu. E fècenu cum'è amici. Quandu sò natu, Shurik hè diventatu u mo padrinu. È micca furmale: era assai interessatu in ciò chì succevià in a me vita, trattatu assai cose, parlatu, hà insignatu a moità-ragiuni. Avemu sempre cumunicà.

In trè anni I, u zitellu sole è amatu, anu u primu scontru seriu. Un ghjornu un pezzu brutturallu fù intruduttu in casa.

"Questu hè a to surella," disse a mo mamma. - Eccu, chì bellezza.

Ùn aghju micca a mo sughjura:

"Ma unni hè a bellezza?" A so faccia hè arrugata!


Avà Mom spentò un ghjornu sanu chì cambia in ghjornu à sta cambieghja sempre. Eppuru ci era ghjelu, pensu à parechje manere cumu di scaricamentu. À u primu volia mette in lavamai - fù aghju pigliatu quandu era purtatu Alinka à u bagnu. U tentativu di tirallu in u spiccatu di i sporta ancu falluta - i me genitori eranu in l'alerta. Mi paria ancu chì a mo sughjura avia stoltu da mè u so amori. Aghju persu l'attenzione, l'aghju pigliatu da tutti i mezzi chì dispunibule: capriciosi, riotusu, cummattutu. "U numaru di corona" hè stata in un capu in u stomacu. Hè stata cuncessa à i invitati, i medichi in a policlini, ancu i ghjente di passatori. Dopu ddu puntu, a reputazione di un "difficult child" hè stata firmata in a famiglia.


Mamma, u me caratteru rapidu assai deterioru ùn hè micca scary. Hà avutu a so idee propria di crià i zitelli, è hà sicuru d'affinallu tutta a cosa equalizà finu à u so figliolu criscinu. Per fà utilizà à a cura di a mio surella, hà publicatu è Alinka in u gruppu di i zitelli "Neposedy". Eiu cinque, Alina - dui. Aghju fattu rapidamenti addivintatu, diventenu un solista. Ma l'idea di a mo mamma di "making friends" cù a mo sughjera ùn hà micca travagliatu. Quandu Alina cresce, u nostru odiu diventenu mutualità. L'adulti fora di u limite - sìammu in una lotta. Ùn avemu avutu nisunu locu di l'altri: avemu stava in una stanza, induve era un bedu lettu. Tutti i ghjorni fubbe pienghje per un prestu superiori più prestigiu. A fine, i genitori sò stanchi di questu quì, è pruponenu di fà un schedariu: quale è quandu dorme à a cima. Avà duie simane sei, eru felicitu, dui - a mo surella.


In l'anni iniziale a nostra vita hà cuminciatu à cambià. Dopu à u còmpiu, u babbu, chì in questu tempu era digià in u rangu di maggiormente, partissi u Ministru di l'Assicuranza interna è hà principiatu un affari in quale ellu avia assai successu. Ci era u dirittu, è a mo mamma hà dicisu chì a mo sughjura è avè avutu l'educazione in l'Inghilterra. Era nove, Alina - sei. Ùn avemu micca nisuna ingressu. Ma a mo mamma era rassentante: "Senza lingua, nimu".

I scoli britànnici s'ammolanu, o rende l'ultimi parole. A virità hè, com'è solitu, in qualchì parte di l'intermediu. Un paradisu, sicuru, ma ùn hè micca un pesadore di "Dickensian", induve i zitelli arrastralizate l'esistenza di mità di saziella è anu battutu.

A nostra scola in a vicinanza di Leeds hè stata circundata da una alta frebba. In un finu di u tribunale hè l'edificiu di a donna, in l'altru - u male. In l'abitazioni enormi per ottu persone si trovanu i letti sardini. In l'inglese, sò solu sapè à ringraziallu è addiu. Questu era chjaramente micca bè per cumunicà cù i carusi. Quandu ghjè avendu chì a mo sorella hè una persona nativa. Ancu, i ordini in a scola eranu stritti. Si truvamu solu in l'aula, più prezzi - à i cambiamenti. È si ghjittassi in u collu di l'altri. A separazione di i genitori, in particulari cù a mo mamma è a mo sughjera, è aghju avutu assai forte. A notte, quandu i so vicinanti s'addurmisciu, chianciavisse è dumandate, guardendu u tettu scuru: "Mamma, pigliate dinò da quì!" E Alina. Ùn ùn combatemu più. Senza ricu! "


Ma a mo mamma ùn ùn si prisintò, affidate à l'assistenza di u curatoru inglese chì stava in Leeds. Appena, i genitori parianu chì i so visitati impediscenu di adattà.

In una classa paralleledda scusciu un zitellu russu. Dopu adduppava à questu. Egor era già fluente in l'inglesi, è, pigliatu pietà di u so cumpagnu infeliz, hà pigliatu sottu à l'alaria. Ma aghju sussistutu di missu i mo parenti è di modu cusì cunvintava u mo novu amicu per fughje. U pianu era questu: arrivanu à a cità, find my curator, è chjamanu i genitori - allora vulete fly out right away. Eppuru era sicuru ch'elli ùn sò micca sapete quantu male hè quì.


Aghjustitu per surtì di a porta di a scola è passa dui centu metri. E allora i fugitiani si sò stati supranati da u guardianu di a scola in u carru ... Avemu avutu una forma notevuli: pantalon grise è chjami russi brillanti. Pò esse facilmente vistu da afar. Per embarkà un viaghju in questi piani hè cum'è a fughje da una cattighja americana in una robba d'un prune d'orange. Ma hè pensatu à l'età di novi?


U direttore amparò à espulsà da a scola si avemu cuntinuatu a nostra tentativa di scappà. À chì Egor hà dettu: "Ammuppa di mè stu taburete. Ùn aghju micca vede Topalov chiancennu. Hè tuttu u so tortu! "

Purtò un solu amicu per una scappata stupida. In ogni casu, a nostra aventura ùn era micca solu. I meditori informanu à a me mamma per u mio miscu. È à a fine di u livellu scanu, pigliate a Mosca per vacanze, hà dettu: "Eccu micca avè imparta più. Pensu di qualcosa ".


Alinka è eru happy: adne, odiata di prisión! Ma in Augustu a mo mamma hà avviata à cullettà da noi in Inghilterra. Ùn vulia micca rinunzià l'idea di dà i seus figlioli una educazione britannica. E ancu u mo paese ùn pudia micca convençà.

- Parlate cun Vlad, u so furmazione di furmazione si detta da u russo. In particulare in matematica.

"Povinu mai gustu à a matematica," Momia tinia stubbornly. "U vostru stessu sapere bè, hè un umanista à u core." Ellu hè precisu un sviluppu cumuni. "Pudete facilmente fà vene quì."

- In l'Inghilterra, i zitelli pudarammu cavallu è boni modi. Vlad, per via, questu hè più impurtante, pudete sapè ciò chì u so caratteru hè.

"Hà u vostru caratteru" rispondeu u so babbu. - L'alterazione cambièssiu ogni cinque minuti.

- Ma hè amatu! - Mom flared up.

Avanzatu, avemu mai avutu chì i parenti eleghjanu e so vuci. Ma oghji i barbares sò spessu cum'è postu. E in i so cunversi u nomu di a donna hà constantemente presente-Marina.

"Hè u mo sicritariu è assistente", u mo babbu discutissi à a mo mamma.

"Eccu perchè ùn passate più tempo cù ella cù a to famigghia?" - Mom urdinatu.

"I love you, I love children". I travaglià assai, fate tuttu ciò chì ùn avete bisognu nenti!

- Io stessu, puderia travaglià, ma per a famiglia di a famiglia, perchè perchè, sò stata mutagliu!

"Sò una donna".

- E quale hè ella, a unità di travagliu?

"Tanya, firmò!"


Cù u patri succiviu chì spessu succorsi à i boni pratichi ricchi. Inevitabbilità diventanu un ughjettu di caccia. À ogni passu sò perseguiti da i zitelli, pronta per fà di qualcosa per affirmà u so destinu. Qualchi pò contru à a tentazione ... U Patre ùn era alcuna esurtazione. Inoltre, fù partutu à ellu stessu: a mo mamma, spavintatu da a mio depressione è u volu da a prima scola, avà era vicinu cun noi per un longu tempu in l'Inghilterra.

In Harrogate, a mo sorella, è aghju piacevule. Alinka hà sempre datu i studii, è aghju u primu amuri.


Charlotte hà studiatu in una classa parallele è ùn m'offindianu micca. I Russi in a scola sò trattati in generale com'è e seconda persona. Tuttavia, no solu in russiu, ma ancu per tutti micca inglesi: Corea, Giappone, Italiani. Diceu un amicu chì eru in amore, è hà cunsigliatu: "Write a note. S'è capitu chì ùn piace micca à voi, almenu ùn avete micca stà in vanu.

Allora scrivi à Charlotte chì l'aghju amatu è ùn sapia micca ciò chì facenu ...

Aghju fattu u messagiu durante u cambiamentu. À a lezziò, aghju saccu. E dopu u campanellu parlò, è aghju vistu Charlotte. Ella era ridìglia à mè!

Emi cumincià à currisponde. Caminate nantu à i cambiamenti. Quand'elli si sò pusendu vicinu à l'altri, stanu in silenziu è di sposta u toccu l'altru cù i so ghjinochji. Aghju blushed and moved away. Dopu una nota hè stata: "Perchè vo ùn avete parlatu?" - "Avete a paura chì avete offrittu. E stete in silenziu.


È in quellu tempu i me amichi sò in orgogliu i so "vittorii": tutti avianu ancu bastavanu una zitella chjamata Jousi. Per ùn esse un picciottu nìvuru, aghju abbiunatu ancu u so bè. Ma ùn aghju micca piace à tutti.

A fine di l'annu, a me mamma hà dettu:

"U papa hè ragiuni". Se si stanu in Inghilterra, almenu un annu, ùn puderà mai alcune cù i vostri parenti in Russia. Avete bisognu di fà finisce u scudu o da ritornu à Mosca. Scegli.

"Home!" Home! - Tutti cridiani cun Alinka.


E veramente, aprenu a lingua in trè anni, ma altri u pituitu tornatu da Foggy Albion. Quist'annu, in u seimu grazu, i fraccioni foru spartuti, è quì i radichi cotati eranu già estratti. Ùn aghju micca sapè quì avvicinari. Aviu avutu a stari ogni ghjornu peri classi supplementari in algebra, geometria, russa ... Di sicuru, ci era micca assai gioia.

Ma più peggiu era l'altru. Quandu Alina è iiu à l'Inghilterra, avemu avutu una famiglia, è quandu turnonu, ùn era praticamenti micca una famiglia.

I Patri ùn sò giuravanu ogni ghjornu. Forse bastà à sparà un scandalu. A me mamma hà patutu da a tradenza di u so babbu, ma ùn era ancu micca u debitu. Eventualmente, altru oghje pare in a so vita, è andò per ellu.


A mo sughjura è eru cusì stancu di l'scandali chì, quandu avemu intesu parlà di u divorziu, vultemu un suspiru di sollievu. A verità scala di a calamità chì ci hà cascatu ùn hà micca avellu apertu. I parechji sughjenu, pensanu, sensitivamenti: dividenu i zitelli. Mamma hà cridutu chì u figliolu addisignava l'educazione di l'omu, è l'abbandunatu à u so babbu. E hà pigliatu a so surella cun ella. Turnu assai vicinu cù Alinka per i anni passati in Inghilterra. E ora avà persu a so mamma è à e mamma à l'ora. Mamma hà micca firmatu alloghju à mè. Ùn avemu vistutu à l'altri, certi volte solu parla cù telefunu:

- Vladyush, cumu site?

- Hè bè.

"Cumu sia studi?"

- Hè u normale.


Hè all communication. Dad, puru, era sempri occupatu, è ùn era micca cun mè.

"A solità cum'è lodger hà purtatu in a nostra anzianu casa". Pò scriva questu tardu è in un altru occasione, ma i sentimenti sò da quì, da quellu tempu.

Ùn pudia micca stufatu u sensu di abbandunà. Vi aghju offesi di i mo genitori, ma aghju avutu l'urdinatu à questu, è ancu à principià a piacemu sta vita: senza cuntrollu, fate ciò chì vulete. Avà ùn aghju micca chjamatu Mom for weeks or even months, è hà sappiutu cù l'amici. U più vicinu era Sergei Lazarev. Hè stata studià travaglià in l'Scola di u Teatro di Artu di Mosca è era una auturità indisputable per mè. Ùn importa ciò chì passa entre noi, iu amava, è aghju sempre ad ellu cum'è un fratellu, cum'è una persona nativa.