Influenza di rilazioni cù i genitori nantu à a criazione di i so figlioli


A criazione di i zitelli, com'è u prublema più urgente è strategica impurtante, hè stata attentina particularmente in ogni u tempu in u globu. A so impurtanza hà sempri statu ricanusciuta, assai migghiara di travagli di specialista di diversi campi - da i psiculoghi à l'atleti - sò dedicati à questu. Infatti, u tema hè cusì multifucitu è ​​unlimitedu, cum'è topicale. Dopu tuttu, primurà cumu a ghjeneru generazione creciarà, depende ancu di cumu a società continuarà à vende è sviluppà.

Ùn ci hè micca un mudellu inescumente chjuicu di a educazione è, di più propiu, ùn hè mai statu. Hè bellu evidenze chì in i paesi differenti sò stati distinti approcci di l'educazione in i seculi diffirenti - hè abbastanza per paragunà à questu sparta in u Sparta in u Giappone anticu per pudè capiscenu a manera distinta. A simbolizzanza era osservata solu in a direzione principali - a murali. E questu hè largamente debbutu à u fattu chì finu à u XXu seculu, a direzzione principalu di i so messageri di u travagliu scumparu in religione. Hè ancu dominata a famiglia, è per quessa hè stata quì, da a so nàscita di u zitellu, a basa di l'educazione hè stata posta.

Di sicuru, a diffarenza di i metudi di educazione hè statu dictautu da genere - i carusi è e zitelli sòranu cultivati ​​in parechje modi, ancu in u Mediu Evu densu. Ma, anche u fattu chì i picciotti prima di l'età di 7 aviani cunduti per omi è nannini, sapianu bè bè chì deve esse diventatu. In famiglie moderna, cù un pocu eccezzioni, a criazione di i zitelli hè dinò nantu à e spalle di e mamma. Allora u so dipende di e so qualità umana, a vista, l'amore, a fede è a responsabilità chì depende di quale ghjente chì u so figliolu o figliola cresce, benefiziu o dannu si portanu, chì saranu riformulatu è cresciute in u turnu. Hè bellu, se u zitellu natu in a famiglia hè chjesa, i rilazioni in a famiglia sanu assai, è a mamma hè amatu è tigna: in stu casu per a persona, ci sò allu possibbili di cultivà una persona notable. È s'ellu hè "furtunatu" di nascita in una famiglia chì a relazione trà i genitori ùn hè micca à u livellu più altu. L'influenza di rilazioni cù i genitori nantu à a criazione di i so figlioli anu un gran effettu.

L'omi sò più participati in relazioni familiari. Sfortunatamente, sò implicati direttamente è indirettimente - postu di tuttu, e ragiunione malu in a famiglia ùn sò nunda, ma una reazione di dispirazioni, quandu questi di famiglia, cares, affari, è travagliu, è a scola, è a criatura sò à caccia à una donna. Quandu avete bisognu di tuttu ciò, remake, guadagnà, cumprà, cocce, quandu chì nimu aiuta è pudete sperate d'esse tù stessu. Ma i forze ùn sò micca unlimitedse, un viaghju di vultà, in duie nervi, è cumincià à fallimentu. È per piglià u corpu da stu impasse, a còllera vene in u salvamentu.

Ogni sapiulu chì "l'odiu pò crede più à l'amore". Hè com'è questu un vientu sicuru, siate ferma, friddu, senza pesti, fate u vostru modu, senza cuntà più cù qualcosa. Ma cumu chì ognidisce ferma bè chì sta cundizzioni hè periculosa per a donna è di sicuru daveru per a so famiglia. L'aggressioni solu dà alloghju à l'agressioni recíproca, u campu di informazioni di u nostru munnu l'accumule è torna à l'"autore" in un grande assai numeru. È, per quessa, prende più forza è furia per purtàlla di novu, per vendu ... E sta strada hè chjesa. Accuminciatu è ridduciutu à u cìrculu di a puta stessu, cunnanna di un passaghju constante, infinitu è ​​perenne.

E u prussimu di tuttu, questu cù ella in questu cercu, u vortexu di l'emozioni negligenti spilling out in u mondu, a lotta constantemente è l'ingerimentu sò furzati à esse "ostesi" impurtanti - i so parenti, u maritu, i zitelli. Hè strana chì i piume di famiglie spartu, è u figliolu è a figliola cummincianu per copre u cumpurtamentu femminista di a mamma? Dopu tuttu, i principali media di l'educazione hè un esempiu vivente. Indipendente di u desideriu di i genitori, i zitelli cuncientamente o inconsciente anu da elle un patronu di cumunicazione, relazione, rieziu è cumpurtamenti. È cusì, se a mamma ùn mancassi micca cusì chì i so figlioli ùn sò micca cambiando per u migliori, ùn ci hè nimu à ripensà: hè u so mudellu di cumpurtamentu.

Hè cumu chì a femina hè diventata più è più, è, disgrazia, questu ùn hè micca surprisante, cum'è una nova "norma" di vita. Allora chì aspira à noi in u futuru - una sucità cugina?

Vogliu cridutu micca chì nimu. Fortunatamente, assai donne chì si sò cose da sta definizione sò abbastanza amori è pacienza per i so figlioli. A situazione hè ancu megliu quandu ci hè qualcosa chì l'aiuta in questu. Dopu tuttu, quantu era questu, è u genitori aghjunghjenu i zitelli, è micca una sola mamma, anche si ideale. U primu, perchè u prucessu di l'educazione hè cuntinuatu, ùn si pò micca esse impegni solu in u so tempu. E sicondu, qualchissia vi dicerà chì u zitellu deve bisognu di u babbu - è cum'è un modellu vivu di cumpurtamentu, è cum'è un amicu, cum'è assistente, è cum'è mentor. Ci hè nantu à l'spalle di u babbu chì u pesu principale hè stallatu nantu à a furmazione di u so figliolu. In una famiglia duv'è per un prublema quì ci hè sola una mamma, unu di i parenti pò è deve rimpiazzà u vostru babbu, postu chì a contribuzione maschile à a criazione di u zitellu ùn hè micca ricustituita altri, ùn importa ciò chì a donna pruvà.

Certu, per a figliola, u babbu deve esse un mudellu masculinu, sustegnu è prutezzione, è per questu nuddu libberu d'educà a zitella. Ci hè ancu una necessità di accordu generale è participazione. Per quessa, quantu i genitori sò fora di a famiglia, duveranu sempre a casa solu a luce è u calore, boni è gioia, partenza sincera è amore. Un esempiu di relazioni trà e genitori hè a prima cosa chì i figlioli adoptendu, è quantu rispettu mutualu, aiutu è sustegnu, a bona fatezza è l'amore sò in a famiglia faranu una persona cusì armoniosa à una persona.