Tips è cunsiglii à e donni ghjovani

L'apicultori di un zitellu hè l'avvenimentu più ghjelu in a vita di ogni mamma, ma à u listessu tempu u più impetuoso. Ci sò parechî novi preoccupiori è dispiacissi, è certi volte, si ùn ci hè micca assistenti cunnisciuti, a ghjovana mamma hà un sensu chì tuttu hè cascatu da e so mani è ùn hè micca incapaci à trattà cù u zitellu. In questa situazione, a cume principale ùn hè micca perch'ellu in panicu è ùn perde micca, perchè cura di un zitellu hè un prucessu naturale per ogni matri, è ùn cerate rigalu. Hè megliu preparalli in anticipu, leghjite l 'literatura pertinente è memorizà i punti principali. U tema di u nostru articulu di u ghjornu hè "Tips è cunsiglii à i ghjovani ghjovani".

Prima di tutte l'alimentazione. Disputati nantu à casu d'esse esse naturali o artificiusamenti, quandu si cumincianu à manghjà è à seguità u regnu d'alimentazione o di alimenta cum'è spessu chì u zitellu vole, continuamente. Prima di tuttu, hè bisognu di centru nantu à una situazione specifica. Sicura chì a bona scelta hè l'amegione. Ma à u stessu tempu fatevi esse sicuru chì u zitellu ricevi nutizia suficientemente. In vista di u deterioru di a situazione ecologica è di l'estremu postpartu, parechji maridate anu prublemi cù l'ameglie: u latte hè o nutritiu, o ùn hè micca solu saturatu u zitellu. In questu casu, a quistione risultatu di i mezi di a crescente di a tacchizzata - ma sò micca sempre effittivamenti - o à l'eletta di una mistura. Oghje, i buttoni sò rapprisentati da una varietà di i so tipi. Hè impurtante prestu attirà à i cumpunenti di u mischju - ùn deve micca avè allergens. Cumprate a misura solu in una magazzina specializata o in un supermecchè grande.

A transizione à l'alimentazione artificiale spessu prublemi di u digestivu in i zitelli. Mistura pò causà stinata, chì disturbe i zitelli è disturbanu u sonnu. Per evitari prublemi, l'usu di tavulinu spiciali da i stessi pruduttori cum'è a mistura. Pudete ancu aduprà un enema.

Da quattru à cinque mesi hè permettenu introducing alimentarii cumplementari - per espansione è diversificà a menzione. Cumincià cù una cuchja di purè vegetale, acchianannu a dosina. Segnu attente à u cambiamentu in a cundizione d'u zitellu. À a più nica reazione negativa, sguassate u pruduttu da a dieta. Ricurdà chì u stomacu di u zitellu hè tantu chjucu è sensu assai sensu, utilice solu prudutti freschi è sicuru chì ùn anu micca allergiensi. Hè megliu di cumincià à catturà cù patati purciuti, è i zuccheri deve esse introduttu in a dieta cun prudenza: sò assai substituti d'utilità più pocu ch'è u puree, è arricanu l'intestini assai più.

Tridà sceltu trà patati macinati è purcelli di patati cottu nantu à a casa, fucalizza solu nantu à e so capacità: solu sera difficultu di gestisce di cocilu, perchè tutti l'attinenza si rimbursatu à u zitellu. Se u tempu permette, hè megliu aduprà tuttu ciò naturali, ma cura cuncepitu solu prudutti freschi è di qualità.

U sicondu aspettu impurtanti in a cura di u zitellu hè a sicurità. L'ùacchi di u zitellu sò lavati cù u linu di cuttuni mannatu in acqua calda, è l'ore è u beccadoru sò limpiati cun un sbattulu di cuttuni, chì hè sottumessu à bonu in l'oliu. Tutte manipulazioni cù u cuttuni di cuttuni sò deve esse fatta accurately, ricurdendu chì avete bisognu di purificà solu l'armati senza toccu u passaghju audettu. Ma u tarritoriu più impurtante per una ghjovana mamma hà datu per un bagnu. Per questu sta passaghju per passà facilmente è ùn ne ùn causate sensibilité sfavigliate in tutti - in anticipu, preparanu tuttu ciò chì avete bisognu. L'acqua deve esse 36-37 gradi. I primi posti si mette u zitellu in l'acqua nantu à u diaperu - serà cunfurmate per un ziteddu chì ùn hà micca avutu usatu à e novi sensazioni, è per voi - incù l'accustomatu usu u zitellu pudete scappatu di mani, è u fugliale impedisce. Pudete bagnallu un zitellu cù l'aghjunzione di purificazione di l'erbe o una solu suluzione di manganese. Preparate una bagnata in pappagallo per avvicina à u zitellu dopu à paesi. Dopu un pocu tempu, a natación per a sera serà un momentu favuritu per voi è u zitellu.

In più di i prucedure prufessiunale, hè necessariu di cura di u sviluppu di u zitellu. In i primi ghjorni di a vita, a mamma per ellu hè l'unica fonte di a cunniscenza di u mondu, a so prutezzione è u sustegnu. A vostra prima priurità hè di furnisce i vostri zitelli cun tuttu ciò chì hè necessariu per u sviluppu. Oghje piglià u zitellu in i vostri brazzi, toccu, parla cun ellu. Hè necessariu a realizazione di gimnastica lumi - duverebbe cambiante è doblegà i manichi è i ghjambi. Massaggio strugnante è lumerau vi aiutà à u zitellu sviluppà in armunia. U massaggio pò esse realizatu in casa, ma prima ùn hè megliu cuntattate cun specialista à a policlinu.

Hè assai impurtante per un zitillù pè piglià spassighjati regularmente in l'aire frescu. Hè un pocu calore per purtà à un carìtelu ch'è avete vistutu: quì si stalla immobile in u stroller è cungiate più veloce di ciò chì fate - ma l'altru, hè tutta da u friddu da a manta è u teddu di u stroller.

Tutti issi cunsiglii è cunsiglii à i ghjovani ghjovani aiutanu à primu à trattà cù u zitellu. Ma u più impurtante hè di amparà à sente à u zitellu è à capì. Ùn àbbia paura di dumandà cunsiglii: ancu s'ellu ùn sò micca amici o parenti, bè versi in i prublemi di i zitelli, cuntattate i vostri mariti nantu à a strada - per sicuru d'elli ci sò quelli chì vi aiutanu cun piacè. Ùn aghju daveru per dumandà aiutu in casa - vi tocca à pudè ritruvà solu, dorme. Questu hè assai impurtante, postu chì una donna fatta è sfatata, à a fine di u tempu, principia a voluntarii à vedà à u so zitellu una fonte di fatica eterna è ancu una pisu. Hè megliu per impediscenu sta situazione, è i vostri amici definitamente sò.

Chì sò i cunsiglii più impurtanti è cunsiglii per i ghjovani ghjovani chì pudete darà? U più impurtante, ricordate: un zitellu hè una felicità enormosa chì hè stata in a vostra vita, a vostra creazione, è nimu cumprenderà u vostru figliolu più megliu chì una mamma, cusì eseguite u zitellu; stà à sente è dopu un pocu tempu quandu tutti i tempi tempuritoghji saldanu à u fondu, solu sughente gioia di ognunu di cumunicà cù u zitellu.