Inseme à un zitellu per cuntrullà emozioni negativi

Ancu ma a maiò parte di i prublemi à e persone si ponenu in emozioni negativi, hè impurtante per esse amministrativi è emozioni pusitivi. Inseme à u to figliolu à gestisce emozioni negativi. Saltate, currianu è bracciuzzi ùn sò micca sempre apprupti, è perchè u zitellu deve esse indicatu modi più prublemi per l'altri chì manifistanu i so sentimenti. Allora, se u so zitellu hè abituatu di spiegà a giòia in a furmazione di u mutore - ùn offre micca curreghju, è abbagliacanu qualchissia di i carchi. O pigliate a manu in ellu, è cumincia à gestisce e mani. Vaghjime ghjovanu pò esse sustituitu da una canzone silentia, è serà bellu si u vostru babbu canta in chorus. Pudete ancu offre à u zitellu per annunziate a so felicità à a so avanna, u fratellu, u amicu o a ghjocu favoritu.

L'emoczioni anu un impactu enormi annantu à a vita di l'adulti - chì pudemu dì di i zitelli? Molti mariani sapemu chì i zitelli volte o histerefichi, disturbati, o diventerenu micca cuntrullati di gioia. Hè impurtante insignà à u zitellu à gestisce e so emozioni.

Ùn impedite micca, ma direttu
L'abilità di cumprenderà i vostri emozioni è l'espressanu cum'è acceptable à l'altri hè una di e qualità più impurtante di una persona maturita. In ogni casu, i fundatori di sta scenza sò stati disposti in a zitiddina. Un zitellu ùn hè micca capaci di cuntrullà l'emozioni: elli, cum'è l'ode, annullò l'miglii cù i so capelli. È a cumpagnia di i genitori hè di aiutà u zitellu.
U prublema principali per l'adulti hè l'emozioni negativi di u zitellu, chì sò spessu accumpagnati da i chianci, i lacrime o l'agressioni fisica. In questa situazione, i genitori soli dumandà à l'eredi ùn esse ingeratu è micca di chianciri. Sfortunatamente, stu mètudu hè raramente efficace. Ma ancu pudete insegni à u zitellu à gestisce emozioni negativi.
U primu, ancu un adultu ùn pò micca impidisce chì cunniscieghja un sentimentu solu perchè ellu avia dumandatu. E sicondu, una emozione negativa prutita, cum'è una acqua sfucata da una presa, circate di altri viaghji. Allura, l'ingerimentu chì ùn era micca manifestatu pò esse trattatu da un zitellu à un caticu innocenti o ancu per ellu stessu, chì spessu porta à consecuenzi desegiale: dipressione, malati psicosomatique. Hè per quessa hè impurtante ùn suppressione emozioni negativi, ma per insignà u zitellu per guidà à un cursu tranquillu.

Cumu micca affucallu in un mare di sentimenti
Cosa da fà chì un zitellu si in còllera o i chianci di u resentimentu? Riceve u dirittu à quelli sentimenti. Ancu s'è i so motivi parissenu stupidu o insignificanti. Perde un ghjocu favoritu, una disputa cù un amicu, l'intentu successivi di vincerà i cordone cù i scarpi sò stati parechji picculi pà un adultu, ma micca per un zitellu. Dite chì u zitellu hè stufa per u sensu, ùn dettu cunnosce chì ùn piglià micca i so sentimenti è senteri, è quandu ellu necessite assistenza. Ùn deve micca valutazione negativa di i sentimenti di u zitellu. Questa parolla cum'è "i zitelli bè ùn anu ingeratu è micca dalli" o "i picciotti ùn chianci micca", insegni à i zitelli chì anu a varghezza di i so sentimenti è a oculte da l'adulti.

Fate simpatia. Hè impurtante per i zitelli a sapemu chì ùn sò micca solu, ancu quandu sò in còllera o sgranate. Dà i vostri figliolu à capisce chì site vicinu.
In questu casu, indicate l'emozioni di un figliolu o figliolu, chjamanu e so parolle. In seguitu, aiutà à l'apprezzà per identificà i so sentimenti è micca di chianciri, ma per dì: "Sò annudatu" o "Inghjùlia sò". Fighjulà u zitellu un modu "salvu" di spressione emozioni. In u focu di l'ingerimentu i zitelli di 2-3 anni di età, pruvate à spassighjà à i so amori. Ùn lasciemu! Pigliate u zitellu da a manu è dicemu calma: "Ùn pudete micca battaraghju a mo mamma", è dopu invià, per esempiu, per sbattà u pilaticu o u bulu per liberà l'emozioni negativi.
Se u zitellu hè digià in l'impastatu di i sensi, ùn micca micca quistioni nantu à i ragiuni. A megliu dà l'oppurtunità di chiancià o ingaghjate, è dopu, quandu ellu si stende, parlate cun ellu di ciò chì successe.

Studi di disculuzioni
A megghiu modu per i zitelli hè di amparà da l'esempiu di l'adulti. Perchè, per indicà à u zitellu cumu gestisce i vostri sentimenti, avete è avete bisognu à esse capaci di fà. E ancu cumu l'adulti sò abituati di cuntrullari, sò in cumunicari cu i zitelli chì sta capacità volte oghje.
Intantu, u zitellu hè impurtante per sapè chì i so emozioni negativi ùn fate micca una reazione negativa di i genitori. Sì mamma è dadani sò capaci di sopravviviri sti scumpressioni emozionale senza mustrà affissà o risentimentu, u zitellu entende chì i so sentimenti ùn ponenu micca una amenaica per ellu stessu o à l'altri. Questu ci duna fiducia supplementu in e so capacità.
Per quessa, hè impurtante chì puderete rispunse qualchì ghjustu à l'insignamentu, risentimentu o scantu. Inoltre, i genitori sò ancu i pratichi viventi, anu anch'elli ghjorni duri o a mala salut. E se capisci chì ti cumincià à "fracete" in risposta à "spedizione" emotiva di u zitellu, pruvate di ricurdà chì i zitelli pò fà cumu fà per questu, perchè vulianu in la còllera o l'offentori di i genitori. Senza ùn cunnosci micca cumu si puderà cumbatte cù i so sentimenti, ùn sanu micca cumu di esse l'espressioni di una manera diversa; Se u vostru zitellu hè triste o in còllera, ùn significheghja micca chì ghjè una mala mamma. L'emozioni negativi sò una parte nurmale di a vita umana, è solu dopu à scopre, u zitellu averà cuntrolallu.
Se ùn avete micca rializatu è, per esempiu, gridò à u zitellu, truvate a forza per dumandà u pirdunu. Allora vi mostra chì un adulte si deve esse purtatu s'ellu ùn mancanu l'emozioni.

Chì significanu?
E nostre emozioni ùn sianu sparati da scarrafi, cum'è questu. Ogni ghjucà hà a so propria funzione. Per esempiu, u "signale" negativu chì a situazione ùn avà micca avà per noi è chì avemu bisognu d'esce da quì. Emuzioni positivu - un indicatore chì tutti ci davverna, hè bonu per noi. Questu hè un tipu "tacchino di gingerbread": vogliu turnà à un statu pusitivu. È per questa, hè necessariu di fà qualcosa da quale si sorgieghja. A funzione di surprise hè di "report" chì a realtà ùn cumpleta micca e nostre expectazione. L'intiritu anticipa l'avvenimenti, è u teme averebbe di risicu.