U desideriu principali hè di vende un cavaleri reali!

U scopu principali hè di vende un cavaleri reali, ma cumu per crià un cavallu? Duvete site di questi cavaleri riali? Sò e carusi di u curcu vicinu. Hè veru, se i so oghji cunnosciunu parechji sutilzii di formà un caratteru masculinu. Qualchidine mamma, quandu u so figliolu cresce, mette assai di sforzu di crecerà una persona forte, valente, cunfidente. È u desideriu principali hè di educà un cavallu veru, perchè ellu hà crisciutu per esse un assistente attente, amatu, noble è assistente di cura. Veju ciò chì hè necessariu per questu.
Circò e simule. Parechji parenti di i figlioli sò cunvinti chì anu bisognu à esse educatu in l'austerità, per abbufferà è di basgià menu. In ogni casu, per un successu emocionale è ancu mentale di u zitellu, i bracce è i bacio sò decisive. Un figliolu piccu deve esse carizzione, abbandunata è misgiutta. È u zitellu annunziate cuntinua u cuntattu cù u corpu. Ancu seconce l'età, cambia un pocu - hè un pugnu amichevule in u spalle, una lotta ghjucatu cù u babbu è strufinate a testa. Cusì, u zitellu stessu aprende à dimustrà amassi è simpatia, è per quessa, principia cù u vostru scopu principali - l'educazione di un cavallu veru. Un altru puntu importanti hè a indipendenza. Teaching the boy to dress, brush the teeth and cleanse the bed, aiutà à crescenu. Vulendu veramente u zitellu, quantu pussibule, per avè un abbilitariu utili.

Questu facenu a nostra vita assai faciule. Ma avemu sempre bisognu di u figliolu ùn sia capriccioso, micca stubbatu, ma ubbidienti. Eppuru, cum'è un risultatu, cum'è regula, avete un figghiu còmico, agradable è ubbidientiu. Ma per fà u figliolu felice è successu, questu hè micca abbastanza. Sapemu quantu prublemi è prublemi una vita adulta porta à noi è avemu d'insignà u zitellu per fà e decisioni indipendenti. Hè per quessa, prima di tuttu, vi deverà u vostru figliolu per fighjà a so indipendenza. È cusì chì u vostru scrittu chjaru sarete vera, avete bisognu di darellu à meditate, à valutà i sentimenti di e persone è e so propiu azzjonijiet. Dà à u vostru figliolu più libertà è permette culpisce i sbagli, amparate da i sbagli. Allora hè educatu da un cavaleri reali.

Circà e tànevule innecessarii. "L'omi reale ùn chiancenu!" - Olvidiu sta frasa per sempre. Ùn pò esse cunsideratu chì i lacrimi di l'omi sò una debuluzione spirituale. Hè difendiziu per suppressione emozioni è emozioni. Senza d'insignà u zitellu per affirmà i so sentimenti ùn vi mancu faricci e ùn anu micca favurizà l'histerefia. Se u vostru figliolu hà tagliatu un ochju o cariu, ma ùn chiancianu, dì: "Sò un omu veramente!" Pudete u babbu hè sempre per u figliolu di l'autorità! Cusì ùn chjamanu u vostru maritu un patrice perdedor!

À u putere. Per fà un veru cavaleri, avete bisognu di spiegà à u zitellu chì deve esse diventatu forte è cunfidenza. Hè pussibule per quarchi cù pugno per ghjunghje à un omu chì, cù tutte e so apparenza, insegna chì ùn ùn lasciarà micca stettutu? E comu ricanuscia una persona? Solu solu s'ellu hà una fiducia interna. L'altru serà sempre ricanuscià è pensanu un centu volte per vincere. U putere hè u cuntrollu internu, hè una bona misura di u mondu, micca l'aggressioni è l'ostilità.

Un pocu di cura. A sustegnu qualsiasi iniziuziu di u zitellu per aiutà, ùn avè micca sarparu è ùn culpè micca, ancu se qualcosa ùn ci ne scurdate micca per ellu. Cumentu situazioni unni u mo figliolu pò esse manifestatu cum'è rappresentante di u sessu più forti. Dìdi storii di l'omi chì portanu portafizii pè e zitelli, dà u modu à u trasportu è si generalmente cumportanu cum'è cavaleri in generale! È se u figliolu si cumportanu a manera ch'è insegna, u vostru chjaru principali hè di vende un cavaliere!