Calzature d'alta tecnulugia di l'avvene à a Semana di Moda in New York

In a simana di a modesta in New York hè statu prisintata un pezzi micca freundance. Avà digià pudemu dì chì i buttigli introduciti Sols Adaptiv, stampatu nantu à una stampetta 3D, sò i scarpi di u futuru.

U materiale da quale u super-stivali sò parechji s'assumiglia nylon. Ma per sperienza in questu rispettu à a ventilazione fugliale di u pede ùn valuta. Anu stampatu nantu à stampa di stampa 3D sò equipati di sacchetti di l'aire è coffi per u massimu consoladoru à qualchì temperatura di l'aria è di carica. Grazie à l'ultime tecnulugia, oghje hè pussibule creà un tali paru di coghju pè a usu un usu cusì particularmente - prima, u pedi è l'ostere sò scanati, è cusì ponu creati cera shoes using "measures" individuali.

I giroskopi stampati è i sensorii di pressioni sò constantemente aduprà i scarpi à a carica currente - caminendu, corrimendu, furmazione, rinfriscante o diventendu a ventilazioni di pedicole più intensivi. A presentazione di u Modu Week in Adaptiv - finu à quandu un solu prototipu. Hè urdinata di appricà a tecnulugia di ricunniscenza di colore è cambiamentu, perchè chì u listessu paru di coghju pò adattà à a scala di u culore principale di a robba d'usu. Quandu u sediu pruduttu in a pruduzzioni è quantu costu, hè ancu ignoratu.