Stomatitis - inflammazione di a mucosa orali

U so figliolu refuse à manghjà è hè capricciusu, u guardò in a bocca. Sì avè voi biancu è una carattere tipica nantu à a mucosa da a bocca, indetta chì l'stomatitis di u zitellu hè una inflamazioni di a mucosa orali.

Sottu à u terminu "stomatitis" hè necessariu di cumminà l'inguientia di a mucosa da a cavità orali di diversi origini. Comu una malatia indipindentaria, l'stomatitis ùn hè micca assai cumuni, hè stata a ghjustizia contru l'u fondu di l'altri prucessi infjammatori in u corpu.

Spessu chì sta maladugia hè infittivi. A sola bocca mucosa in i zitelli hè assai finita è suscettibile à diverse infizzioni. A stomatitis pò esse per u debilitante di l'immunità in a mamma, per esempiu, dopu avè una malatia è piglià un antibioticu. E duranti l'eruzzioni di i denti, ponu infettà l'infizzione, perchè in questu tempu i zitelli allonu in a bocca per scarrà e chjudi penali.

Chì hè stomatitis?

Segù u microorganisimu causatu da stomatitis hè divisu in infizziasi, fungus, herpetic.

Stomatitis infecciosa , pò esse occulte cù qualchì malatìa causata da virus o bacteria. Per esempiu, i viruses pruvucalà a varice, sarampelle. Bacteri cause angina, sinusitis, otitis, scarlatina. In stu casu, l'stomatitis pò esse cum'è unu di i sintomi di a malatia sottucalizzata.

Quandu a stomatitis batterica, i labbra di u zitellu sò cuparti cun una crosta gialla gialla, fate unitu, a bocca aperta cun difficultà. A munzunità orali apparecenu una pesta, vesicule chì sò chini di cuntenutu purulente o fluidu sanguinoso. A temperatura di u corpu hè elevatu.

Infruenza patogènica pò esse cun traumu mecànicu. Per dopà a mucosa mucosa dilicatu di a bocca, un ziteddu pò, spicchatu accidentalmente a so gatta o lingua, ferite ferite per un oggettu durante u ghjocu. Pijenti tantu è aspettu pò ancu causà irritazione. Un pocu traumu pò passà per ellu stessu, ma siddu troppini microorganismi patogeni entre a bocca è stomatitis hè furnita in stu casu. In questu casu, addurmisciiu a curruzzione in u focu dulore. U zitellu hè difficiule di bè, manghja, parle di parlà.

Da quantu ch'ella era pussibule (è dopu à manghjà, assicuratevi), l'acqua di a bocca di u babbu cun una decocultura di marigoldia, chamomile, casca di torra o infuzione di foglie di nettu . Per lavà, u tè in tè nìuru hè ancu adattatu. Intra i pinsamenti, trattate a mucosa orali cun una soluzione oliu di clorofita, o una solu secunda di u celu (ancu s'ellu ùn hè micca assai esteticu) cun un attu ditte in un vènia.

Fungus (levastiche) stomatitis. Hè fattu per un fungus like yeast-like special, chì hè presente in a cavità orali di ogni zitellu sana. A malatia hà altru nome - felucci - più famosa trà e mamma. Da spicchzia à spessu da u fucinare pate babbi prematuri è infermati, in chì a risposta immune hè ridutta. In i zitelli più anzeddi, stomatitis d'aghjunzione pò esse dopu una infizzione severa è un usu prolongatu di antibiotici. Quandu u corpu hè assai debilitatu, u funu hè cuminciatu à multiplicà attivamente.

Quandu u zunardu di stomatitis di uvedu nantu à a lingua è a membranze mucosa accumpagna bianca, chì s'assumiglia a massa di curd. A infeccion pò pruvucà latti in a bocca di u zitellu dopu l'alimenta. Un mussu ùn manghja micca bien, hè invechje è capriccioso.

Ogni vota dopu avè alimentatu a bocca di u babbu, hè bisognu di trattà dinò cun una solu suluzione (1 cuttuni di suttana di dessert à un vetro d'acqua fogera). Intra i manichi, lubricate u zitellu cù a cavità orali cù una solu di 10% di borax in glicerina. A mamma ùn deve esse sicura, prima è dopu avè alimentatu u zitellu, lavate u pettu cun sape di u so cumpagnu, è po cura cun cura cù sora.

Stomatitis herptique. U virus d'Herpes pò vene à u zitellu da l'adulti: per un bacio o toccu da mani brutta, ghjucate, articuli di casa, è dinò per minuci. I zitelli vulnerabbli particularmente à i viruses sò da unu à trè anni. À questu tempu, i zitelli analizanu pocu l'anticorpi pruteggiivi, ricevenu da a mamma per via di a placenta è di u latte maternelle, u sistema immune propiu ùn hè ancu micca cumpostu. Stu tipu di inflamazioni hè u più cumuni.

Eruptions in a forma di burbuli aparicenu prima in li labbra. A temperatura di u corpu si righime à 38-39 ° C. U zitellu ùn pò micca bevià o manghja, diventanu prestu è capricciusu. Graduatu, l'infezzione pò spenderate più. A cavità di a bocca esatta in russu, i vesicule sò notori nantu à i membrani mucosa è in i diluenti.

In più di l'utilizazione tutti i prucedure di l'stomatitis herptiti, hè necessariu di lubricate u focu nantu à i labbra incù l'ungitura antivirale.

Se u zitellu hè a zenza, l'alimenta di a mamma d'invalidazione deve esse cumpletu. Se u zitellu ùn si pò manghjà micca solu u latte maternelle, ma ancu l'alimentariu d'adulte, ùn l'avete micca salatu, agrìbule, assai dolce, è ancu alimentu solidu. Prrezziunate zucchetti verbi, fritteddi. U pezzu è u carattere di carne è scricicule per u mozzatore di carne. U picciottu pò manghjà i prudutti d'alchimia, ma senza zuccheru. I platti ùn deve micca troppu caldu o friddi, ma solu caldu. Fate à u vostru figliolu parechje volte in ghjornu in porghje parechji. Ma in i rotizzioni trà e manufatti ùn aghjunghja micca qualcunu comestible: quant'è u tempu hè necessariu per a medicina per travaglià. U zucchiei chì ùn anu irritatu u mucosa, infuzione di rosa è cadiretti, i compoti di u zitellu pò esse dati in ogni mumentu, ma micca immediatamente dopu a droga hè stata trattata cù a bocca. Se u dulore hè assai siveru, prima di manghjà, lubricate i labbra, bocca è gumi cù un anestèsimu. Pudete aduprà una strumentu per rinfuccà u dulore quandu u dentru.

In questa maladie, u zitellu ùn deve tene un'antra contactu cù altri figlioli. Pruvate più spessu à a stanza induve u zitellu hè aduprà è aduprà a purità. Hè necessariu assignà un pezzu separatu è i pezzi di higiene per u zitellu.