A ligenda di a Tuscana: Florence hè un simbulu di u Rinascimentu

Florence hè bellu chjamata bè «Cradine di u Rinascimentu»: i brillanti ddegni, Dante, Michel'Angiulu è Leonardo da Vinci, ricadienze sughjetti sò stati in u Palazzo Medici-Ricardi, è di discussioni filosofichi in l'Accademia Platonica duratu for hours.

Piazza, Duomo, (Cattedrale), vista, vista, vista

L'edifizii di Firenzi pudenu esse ammiraghjotti infinitamente. Tra d'elle ci sò immubilatorii monumenti architettoniali in a cità Cattiche: a basilica majestuosa di Santa Croce cù l'imbezziunati adagiu di Giotto è a vitra multicolorale, a cattedrale gòtica di Santa Maria di Fiore, magníficamente imbuffulighjata cù chenchi stampata è cumplementatu da un campanile elegante, u battistero di San Giovanni cun un octogonal una cupola è una triadata di porte di bronze perseguite, a Chiesa di San Lorenzo, errata da u famosu architettu Filippo Brunelleschi.

In a chiesa di Santa Croce hè u "Panteonu di Firenze" - i tombi di Galileo, Rossini, Machiavelli, Michelangelo

Pareti di marmo tagliata di Santa Maria del Fiore - a cima di l'arti architetturale di u Rinascimentu Italianu

Fragmenti di Cavour Baptisterium di San Giovanni

U ponte più anticu di a Firenze - Ponte Vecchio

Musei di a cità sò tesorii di i creazioni più preziosa di i persunenti figuri di u Rinascimentu. U Palazzo Pitti Museum Complex presenta opere di colti di costume è articoli di porcellana, è a famosa Uffizi Gallery, u simbulu culturale di Florence, hè chjucchjata di quadri di Raphael, Caravaggio, Sandro Botticelli, Rembrandt, Titian, Michelangelo è Leonardo da Vinci.

Complexe di Palazzo Pitti: Boboli Gardens, Medici Treasury è Palatina Gallery

Galleria Uffizi - Patrimoniu di a Dinastia Medici