Karl Lagerfeld sviluppa una cullizzioni di fur naturali per Fendi

In u mità di l'estiu, una cullizzioni di a collezione di Karl Lagerfeld per Fendi sarà in Parigi, chì hè stata cuminciata à parlà in l'inguernu. È sempre, era una cullizzioni "non ecològica" di furia naturali è di u pelle. Trascendenza di a censurazioni tacità di u publicu mudernu, u couturier famosu cuntinua à travaglià cù pirsie naturali - Lagerfeld crede chì ancu a furmazione artificiale di qualità più impurtante ùn ùn dà l'effettu desiderate è anch'ella a pussibulità creativa di u designer.

Infatti, a nuzione previamente franca di "Haute-fourrure" ùn hè micca familiara à parechji oghje: e ricerche di fur furia sò menu è menu, i famose brands succumbire à a pressione di u "verde" è pruvate à appronzà a moda à l'ecologia. È solu u più valente o cinu stanu permette à stà in l'opinione. Attualmente, Karl Lagerfeld hè un violator cunnisciutu di diversi taboudi ...

Allora, in July Fendi prisenta a so prima cullizzioni di couture di fur naturali. In seguitu, a casa di moda integrava pezzi separati solu in a linea pret-a-porter. Cusì, u spettaculu di Karl Lagerfeld in certi modi diventene un debut per a marca. Inoltre, a moda sanu serà un jubileu - questu annu u dissettante celebra u 50 anniversariu di a cooperazione cù a marca.