Itaggi femminili in relazione cù l'omi

In questu articulu, avemu dettu qualcosa di i sbagli di a donna in relazione cù l'omi, à dì in u lettu. Quandu parra cù e donne, quasi tutti dì chì in i so relazioni sessuale cù l'omi sò tutti bè. Sicondu statistiche, più di un terzu di e donne ùn sò micca satisfied with their sex life. Ma sicondu i sexologi, sta figura hè appuntu sgunata. Spessu, i donne in a so dissimulazione culpiscenu l'omi, ma in questu ùn sò micca definitu micca u dirittu. Avemu da discutiri i sbagghi tipuli di una donna à un omu. U primu errore à trattà cun l'omu hè chì e donne pensanu chì facianu un favori di un omu. A maiò parte di e donne crede chì accunsenu à u sessu, fà un omu un favore. E pensanu chì per elli, u cuntattu sessuale in a vita ùn hè micca di grande impurtanza, hè per quessa chì l'omi ùn ponu micca vive senza ellu è chì si avianu micca, ùn puderianu micca vivi. Hè per quessa chì e donne pensanu chì ci anu da esse ghjustu finu à u lettu, è devenu esse satisfaci per un omu, se ellu hè unu.

Sì una donna pensa ch'ella ùn hè perfetta. Capisci chì, facennu un favuri, accunsentendu à una rilazione sessuale, ùn pò micca mai piacè di u sessu. Avete bisognu chì dui ghjente anu da esse attivatu in sessu, ma micca solu un.

Ci hè un altru errore femminile in relazione à l'omi, quandu una donna hà da urighjina di imità l'orgasmi. A maiò parte di e donne creanu chì un omu hè obligatu à rializà u so orgasmo in qualse modu è nunda ùn interessa micca più. Ma s'è vo avete parlatu cun un patronu di spéciale o leghje un bonu libru nantu à u sessu, puderete sapè chì ci sò quelli ghjorni chì una donna ùn hè micca pussutu bè di tutte e cundine cundizioni. Pò esse cun un state nervu, da a energia brudda di u corpu è ancu per l'inconvénenza in u lettu.

Una lotta di e donne scopre un orgasmo, questu hè digià divintatu un modu di moda. Sicondu statistiche, 9 di 10 donne anu fattu questu più di una volta. I raghji perchè a donna hà cumportatu stu modu hè assai. Unipochi sò teme à dì à un sociu, è pensanu chì ellu perderà fiducia. Sì d'ocultu stu fattu, ùn pudete mai piace u sessu. Avete bisognu di guadagnà forza è dicenu à u to cumpagnu è se u vostru omu amessi chì hà cumprà tuttu.

Se un cumpagnu cù u so cumpagnu sapi quantu è ciò chì facenu, seranu garantiti bona sessu.

Avà sapete à i sbagli di e femine in relazioni cù l'omi. Sì sinceri.

Elena Romanova , in particulari di u situ