Per sorte o di sughjurnà: hè un futuru per a vostra rilazione?


Ci sò parechji raggiuni chì portanu à u fattu chì ancu i più boni relazioni pò manighjà. Però, quantu succediri, a decisione di finisce a rilazioni hè più spessu sottumessa assai difficili. Pensemu à una longa volta nantu à a quistione, chì hè megliu, per sughjate o di lascià. Se ùn pudete micca decide di manera di ciò di decide - pruvate à cumpurà e seguenti sei passi.

Step # 1. Be yourself, micca ciò chì vulete vede u to cumpagnu

Se vulete fà qualcosa chì ùn hè micca spécialiste per voi, site cumu avete vulutu, o avete sempre difendenu a vostra pusizione? Sì stanu invistiscenu oghje u vostru parolle è pruvate à fà cumpagnie à l'altri, questu hè un impactu assai negativu nantu à a vostra dignità, esse, pudete dì, nantu à tutti i vostri sentimenti. Perchè, se avete bisognu di sti atti, pruvate di fà un spirimèntu - accunsenu cù u vostru cumpagnu chì, durante un certu tempu, solu parlarà micca ciò chì pensanu veramente, mentre chì pigliate u cumpunente di u sustegnu. Stu spirimintu amparà quellu si hè pussibule di ristabilisce l'antica armunia o altru a rilazioni hà bisognu à esse firmatu.

Passo numero 2. Ùn pinsate micca di ciò chì altri pensanu à voi.

In a relazione hè impurtante chì dite, pensate o fate u restu. Questa hè a tòia è solu a vostra dicisioni d'accettà è di rispunsevule, perchè ellu avete solu. Puderete darete assai cunsiglii distinti, ma hè megliu di ricurdà a vechja di dicentà "scrivite à tutti - pensate per voi". Ùn cumpunite micca a situazione, pigliate i teme è l'alarmi di l'altri populi. A manera più faciule per supremu i difficultà di e rilazione si sia mantene a calma è pensa soberly.

Step # 3. Pigliate una di e lathe di a vostra "furchetta"

A menudo, quandu ci hè obligatu di piglià una decisione cumplessa, in mente di una persona, ci sò duie dùie duminii nantu à questa mena, chì dìranu diametricamenti oppostu. Più spessu solu, un avutu per rischià, u so mutivu principalu "tuttu ciò chì passa hè di u migliore". Mentre una altra voce dice chì forsi per piglià una decisione, fate un errore, o chì in fattu, ùn hà micca cambiatu nunda. Mentre ùn si cunnene micca di l'esistenza di stu cunflittu d'opinioni, vi farà toss about from side to side, ùn sapianu chì fà.

Per affruntà questu, si pò esse quand'elli sò scritte à l'argumenti chì guverna à u primu opinione, è oppostu scrive l'argumenti di a second opinion. Scrivite à a tech finu à chì pudete micca tutta a panoramica, tutti l'aspettu positiu è negativu di a situazione currente è ùn vene micca à una conclusione lòggica. In regula, dopu à tali travagliu, sti dui opposti sò vistuti com una solu solu naturale.

Step # 4: capisce chì u solu megliu solu à u prublema

Imaghjate chì avete u cunsigliu per falla per u divorziu è lasciate i zitelli à u vostru maritu. A maiò parte di a risposta à questu serà "Ùn pudere micca fà!". Avà pruvate a produzzione a stessa frase, ma cambia "Ùn puderebbe" per l'espressione "Ùn vogliu". È strana, ma questa sustituzzioni òpere - l'ambienti in relazione si spettava quandu a persona si ricorda chì invece volenu a mantene a so rilazioni. Questa sostituzzioni si permette una persona per capiscia chì in fattu sò liberi di fà ciò ch'elli vulianu, è à l'altri - chì sempre puderanu sceglite u so bisognu.

Step # 5. Pigliate i vostri interessi

Ùn cume chì qualchissia da u cantu vi vene è sùbitu à dìllu cumu per fà facete, hè micca chjaru. Ùn ùn pruvà micca di seguità à l'cunsiglii di l'altru, è à scuntrà l'aspettazioni è i normi. Ùn àbbia paura è ùn abbia da esse diventate cum'è vede bè.

Step # 6. Pensa à cumu si puderebbenu esse cunnisciutu s'ellu avete chì avete solu sei mesi à vive

Imagine chì ùn deve micca vive senza più di sei mesi - salvu in questu casu erate preoccupatu da alcuni mancalli minori di a relazione, cum'è pelei à a sera. Se si vulete finisce a relazione - fate per sempre. Se decide di salvà, accede cum'è correze qualcosa chì ùn si pò micca suità. Questu esercitivu aiuta à vede u veru situ di l'affari è à principià à esse attu.