Ivan Urgant hà pigliatu cura di rinfurzà a tacquante in Ksenia Sobchak

Per a prima volta di diventà una mamma un pocu di menu di un mesi fa, Ksenia Sobchak hà decisu di ùn deve a vita seculare. U presentatori di TV hè inundatu cù critichi per i so campagni nantu à ogni forma di partiti, invece di dedicà tutti i so tempi à u zitellu.

Tuttavia, Xenia ùn hè troppu preoccupatu di a discussione è a negativa in u so indirizzu. L'ex-capu di "Doma-2" cuntinua per assistisce à ogni ghjornu d'avvenimentu, l'ultime nutizie nantu à quale hè infurmatu nantu à e pagine di a so Instagram.

I Hayters avec vengeance post comments in u stilu di "no mother", ma Xenia tradiziunale aderisci à u principiu di "caravan goes". Sobchak ùn hà mancu appena risposte nantu à l'ultime nutizie in u so microblogu, cum'è assai di i so culleghi facianu.

Ksenia Sobchak funu à una festa seculara in Tsaritsyno di notte

Stasura, Ksenia Sobchak sulluzzata à Tsaritsyno. À questa prucessione di a stidda di TV dicenu per u cuncepimentu di u ghjovanu direttore Alexander Molochnikov:
Qualchi à quale i camminare di notte in Tsaritsyno. Ma à ellu, sì. U più ghjovanu è reale talentu "Finu chì a film hè stata fatta, per vede i so emanazioni nantu à un schedulu d'oltremare è cadunu in amore! "Bunters" di i rivoluzionarii in Russia è "1914" circa 1914 :)))
Ùn hè chjaru chì questa fiancée era l'armature legale di una lione secular, ma in a so Instagram there appeared a photo touching ùn hè micca cun Maxim Vitorgan, ma cun un ghjovanu direttore:

È questu ùn hè micca solu l'unica in Tsaritsyno. In u blog, Xenia pubblicò un video (filmatu per una ragione per una camera invirtita) da u situ di u cinema, induve Ivan Urgant era in u centru.

U puparu hè statu datu un bouquetu di fiori, chì dettu immediatamente Ksenia Sobchak, recommandante per fà u tè da questi fiori, chì aumenterà a quantità di latti:
Ksushushima, avemu adore! Stu bouquet, vogliu dàriti. Perchè pudete fà è edite tè. E questu pìcculu rinfurzò a lactation!

Fans apprezzé l'ughjettu di Ivan Urgant, chjamatu "rè di a tacitazioni". Quelli seguitori di Xenia Sobchak anu cunsigliatu di guidà i programmi cumminci:
Yuliyakokorina Iè, Vanya hè un bonu cumpagnu! Xenia, bisognu di fà cumercii suciali cun ellu! Un bonu tandem serà! Avete un gran sensu di l'umuri!
ilananikol Urgant hè spumante! Cum'è sempre. Re di a lactation!
_musova vierebbe vede è ti rispose