Kindness - un signu di u caratteru di u male?

Perchè assai pirsuni pensanu chì l'amori hè un signu di u caratteru debbule di un omu? Probabilmente, u fattu hè chì u cuncettu di "bonu" hè spissu identificado cù i cuncetti di "soft", "gullible", "spineless". Ma, in fattu, questu hè micca cusì. A Kindness hè un signu di assai qualità pusitivi, ma micca in tuttu spinelessness. I Signori di u caratteru debbuli di un omu sò in parechje diversità. Parramu di tuttu quì, discutendu u tema: l'amuri hè un signu di un omu spirituale.

Allora vi vale da cumincià cù a benessia hè una di e caratteristiche caratteristiche di a natura umana. In fatti, ùn hè micca cusì faciule per esse tipu è micca ogni omu hè bravu. Sfurtunatamenti, a buntà in u mondu mudernu prupone l'impurtanza E persone chì sò assai amici, pruvate manipule assai è assai. Hè per quessa chì a benezza hè cunsideratu cum'è un signu di caratteru debbile, senza avè capendu chì una bona persona ùn si pò micca perchè ellu hè debbule, perchè ellu ùn hè solu sdruve per tutti. In fattu, a benessia umana hè un signu chì un omu hè capaci di sentimenti reale. Pudete amà ùn solu l'ellu, ma altri. Inoltre, spessu chì l'amori hè un signu di coraje. U fattu hè chì i poviri boni ùn pacenanu micca l'ingiustizia, è, per quessa, sempre pruvate à prutezzione di i debbuli è fate tuttu ciò di vende quellu chì hè bè. Cù una debule congenital, una persona ùn hà mai risoltu per pruteggiri l'olii è offènnusi. Inturbarà di s'amalzà sottu à l'espere d 'altri populi, siddu solu per ùn soffrenu. Dunque, in un caratteru debbule, unu ùn mai vede a benezza. Inoltre, una persona febbone hè quarchi un individu falendu è vilatu chì prova di surviglià per qualsiasi mane è hè prestu per andà à qualcosa finu à chì nimu ci tocca. Se un omu hà un bonu cori, questu ùn significa micca chì ellu hè un raginu chì ùn ponu maiori a testa, è fate tuttu ciò chì cumanda. In contru, i omini boni ùn sò micca sempre calmu. A Kindness ùn impedisce micca di esse prestu attraversu, scuprennu i so rilazioni, è indignatu è in còllera. Un omu bonu ùn mai ferite micca à nimu per nunda. Ma questu ùn significheghja micca à tuttu ciò chì quellu silenziu si vede l'injustice, o chì qualchissia sarà imparziale à parlà à ellu o versu i so parenti. Parechje per qualchì parolle pare avete chì un omu bonu ùn hè mai statu capaci di dà cambiamentu. Pensendu di una tale persona, tutti per qualchì ragione raprisentate un zitellu fissivu è pallidu chì literalmente curva da a brisa ligera cum'è un stunted tree. In fatti, sta vede hè sbagliatu. Culturale è i levantaglie hè ancu tipu. È, se ùn hè micca visibili bellu aspettu, ùn significheghju micca chì e ghjente odiè u mondu sanu è sempre tandu pruvate à astru d'alcuni, o ancu a morte. À u cuntrariu, si sustinueranu sempre ghjustizia è cunfronta a suludicità solu induve hè necessariu. Per via, i poviri boni pò esse cruel. Questu ùn hè micca un sensu nimu. A crucizza è a benezza pò assicurà facilmente in u caratteru di una persona. Sì quelli persone palesanu a so cruelità ùn hè micca spessu è micca tutti. Sò chì si cunghjilate, per ùn offend à quelli chì ùn sò micca culpèvuli di qualcosa. Ma, mentri i culpiti sò sempri puniti in ogni severità. L'omu chì culpèvule davanti à un tali un omu ùn hà mai hà adivinendu chì ellu hè, in fattu, bellu scappatu.

In fattu, e zitelli chì anu voi boni sò assai furtunati in a vita. U fattu hè chì i boni bonu pupulati sò sempri più preoccupati di i so amori, pruvate per fà un cose piacevule, fendu cura di i so wishi è opinioni. Per una bona persona, i caratteri amici è familiari sò spessu impurtante più importanti ca sè stessu. Dunque, ellu hè prestu à vultà i monti è à u mondu, s'ellu solu per quelli chì sò cun elli, era divertitu, bè è cunghjuntu. Per i boni bonu natured, a felicità di l'altri hè più impurtante. Hè questi mutandine chì pruteggenanu straneri di i vurpi è di trasmissione immubiliare in a strada. Fate questu ùn affruntà è pruvucate qualcosa à qualchissia, ma solu per chì averianu spessu per i persone. Avete scrittu solu per a benezza di l'ànima è micca mai, ùn dumandate nunda. Questa hè a funziona distintiva di i pirsoni boni - per fà quarchi unselfishly and not get angry when you do not get a similar in reposizione. Inoltre, un omu bonu ùn hà mai risuscitarà a manu à una zitella è ùn l'offre micca, salvu ch'ella spia ind'è un calore biancu. Tali omi sò unipochi maravigliosu è maravigliose amici. Puderanu sempre sente, pruvate di cunsigli. Aiutu è sustegnu. Tali persone ùn sustite micca è ùn abbandunate micca in situazioni difficili. Ùn crèle micca in chjaru è ùn ne micca cunfirmati rumori. Di sicuru, si sò veramente boni, è ùn ne staghjanu in un such mask. Ci hè l'omi chì fate di diventà boni per vincite u favore di e donne. Quelli ghjovani ammucciate a natura, spresse i gatti è cuccioli, adore i zitelli è cuntinuanu à fà sempre boni. Ma, tuttu questu locu per u spettaculu. Infatti, si mettenu arrogantly, solu per ottene u so goal. Dunque, ùn fate micca cunfundà una persona bona u qualchissia è qualchissia chì tene d'esse cusì, per attruvarà l'attinzioni di una zitella.

Boni boni sò bisognu à valurizà è ùn mai aduprà a so misericòrdia, perchè una tale attitudala decepi in a vita è a scumparsa. Puderete capisce chì un omu bonu, dopu tuttu, vulerà esse u gattivu è rifièggiunu rimettivu stu trait di carattere. Di sicuru, nuddu pò esse rifieghjate, ma assai pirsoni poni amuce a so amatezza. È hè tristu per vede, cum'è un zippu tortura stessu è favurisce l'opinioni di l'altri nantu à a so persona.

È se l'omu chì hè quellu à voi ùn pò fà nunda, hè timbi è teme di tuttu, ùn deve micca chjamatu "bonu". Ùn hè micca meritatu. Hè solu spineless, è hè più faciule per ellu à qualchissia cù un pezzi chì pruvalla è curre a situazione stessu. Tali gente, spessu, ùn sò micca in tuttu. Senza ùn anu micca boni putulze, chì ùn hè micca prutegginu. E i boni piacè, più spessu chì nun, sò saggi e puru quannu sò silenziu, questu ùn hè micca degutu per u scantu, ma picchi ùn anu micca vulintà l'energia di vita à l'indelicadori.