Ksenia Sobchak hà dettu chì u so maritu scolds

In dui anni è un mità mesi, Ksenia Sobchak è Maxim Vitorgan celebreni un casu in coiu: sò da trè anni da a so famiglia. Eppuru i prossimità di i scettichi, Xenia è Maxim durante u tempu puderanu pruvucari chì a so unione hè forte è armoniosa. I Cunessi ùn sò micca solu assai interessu cumuni, ma ancu di ricentimenti accuminciati à travaglià.

Ksenia Sobchak hà fattu u so debutme in u palcuscenicu stu ghjornu, ghjucatu à Fekla Ivanovna in a pruduzione di u "Matrimoniu" di Gogol. Per u presentatori di TV, issu travagliu hè particularmente rispunsevule, cum'è ghjucà cum'è Maxim Vitorgan nantu à u palcuscenicu. Questa ghjornu, Xenia è Maxim ritruvà per piace u auditu, chì venenu à a so ghjucata.

In a so pàgina in Instagram, induve l'accolta di TV accunsente l'ultima notizia, Sobchak ammessi à l'abbunati chì ellu era teme di Maxim, chì criticò u so talentu attore:
Sempre hà sempri sunnatutu di not only living, ma ancu hà travagliatu cù un amatu. Ciò per sicuru, "tenete a paura di i vostri desiderii". A sera attuale, è aghju paura di ellu :) @ mvitorgan scolds me per u più chjucu in l'u palcuscenicu. "Eppo, almenu ùn fate micca meatballs" -I cunsumi.