Great designer Alexander McQueen

Great designer Alexander McQueen, durante a so vita ricunnisciuta da i so culleghi è i genichi critichi, u megliu in a so generazioni. Quit'ellu ùn hà micca dettu l'adiu.

A risposta à a question "Ghjè per què?", Perchè un successu, talentu, circundatu di amici è cumpagni chì hà veramente resuscitatu decide di espansione cù a vita, cù i so mani stretchi u ciclu in u so collu, à u listessu tempu si trova nantu à a superficia è ùn sia micca cunnisciutu à nimu. Nuddu pò sapà ciò chì succidia in l'anima di u Lee McQueen (questu quì hè u primu, nome di "nativa" di u designer), di a so vita una per una, e trè nanzi più vicinu per eternu. In u 2007, perde a so mòglie, musa, una donna chì crede in ellu cum'è un artistu veru - Isabelle Blow. Allora ellu hà partitu per l'India, abbandunà tuttu, si n'andò per un mesi, è dopu à vultà, introduciu a cullizzioni à u mondu, "A Girl Who Lived on the Tree". Ci hè caputu chì questu era tuttu ciò chì puderia fà per ella ora. Un ano ago Aunt Dolly hà partutu.

Stu nomu hè cunnisciutu solu da un cittimentu ristrettu di amici di u grandi designer Alexander McQueen, ma per ellu u so propiu significava assai. Una piccula donna chì ùn mancava un manifestazione unica di Lee. U u 2 di frivaru 2010 a so adore ama Joyce McQueen hè mortu. Dopu à a morte di McQueen in u 11 di frivaru, solu l'omu svugliatu ùn ha micca chjamatu una entrevista cù u so figliolu, datata in u 2004, per unu di i periculi Britannichi punenti. "Chi avete a paura di più di quarchi cosa in u mondu?" "Die before you". "Ti ringraziu, figliolu". Chì ci hè più orgogliu? "Per voi". Questi paroli sò ricurdati da i ghjurnalisti, l'amici mi ricordenu l'altru: "Hà amatu di vultà à a mo mamma è edite tè è biscotti mentre ella era assicata nantu à u sufettu cun ella". Perde a so amare sò solu attruvà l'assistenza di i carchi. Ma l'omu chì era amatu di Lee McQueen, hà da ellu sei mesi prima di a morte di a mamma.


Stand up for yourself

Un picciottu di tri anni, dipinta à u wallpaper pupi in vestiti di bola. U figliolu di un mutori di taxi, u più chjucu di sei figlioli, nascinu in unu di i distritti di u liceu di u Londra. L'elettricista, u machinista, u taxista in u megliu - queste sò e pruspettivi chì l'aspittàvanu. U studiu à una scola locale per i carusi cù i so ordini cruel ùn anu micca cambiatu per u megliu. L'ùnicu utilità hè chì dopu avè aiutatu u grandi designer Alexander McQueen chì sustene: "U regula principali hè questu: sempre pronta per piglià a lotta ... Avete bisogna à esse stallate per ellu stessu. E ancu s'è vo ùn guadagna micca, avete sempre ghjucatu! "Dopu dopu abbandunà a scola, pruvò tanti travagghi: da u messageru à i costi in u venditore in a libreria teatrale. Finu à un ghjornu, a mamma di Alessandru hà vistu un documentale nantu à i mischieri masculini è si ricurdò i scontri di i zitelli nantu à u muru. In u studiu per u menu in Savile Rou ghjustificanu i studienti. Eccu, in i travaglii in custruzzione di costumi per Mikhail Gorbachev è u Príncipe di Gales, ghjornu dopu à u ghjornu per quattru anni fendu scarpi di capelli è i pantaloni, hà amparatu u più impurtante - design, cut and respect for the craft. "Hè una furmazione impurtante. Da quandu mi piace l'articulu è pensu chì nunda ùn hè più impurtante in u nostru cummercializazione. In my collections, ancu questu pret-a-porter, tuttu hè fattu da a manu. Hè per quessa chì avè vistu cum'è cusì alta couture. "


Allora era Milanu . "Vulendu veda cumu si travaglia in moda per veru. Per vede è amparà ". Maestru era Romeu Gigli, chì McQueen, contru à l'opinione di a maiuranza, cunzidirau u capu trà i disignatori di l'anni 80. Allora - u famusu Università Centru Saint Martins di l'Arti è u Disegnatore, quandu McQueen, sicondu i rumuri, anche anchi prima di a so arrivu arrivò cun un suggerimentu veru di ellu stessu in quantu maestru. A so cullezione di tesi hè compru in tutti è immediatamenti dopu à l'espetazione per £ 5,000. Hè una misura herdita da u so babbu, un militante aristocràticu extravaganti, l'editore eccèntrici di a repertorii inglesa Tattler Isabella Blow.


Awakening the senses

Dopu un gustu impeccable è una grandi autorità in u mondu di a moda, Isabella hà sempri dettu à tutti chì u grandi designer Alexander McQueen hè distinatu à diventà u scrittore più populari di u XXI seculu. U so cura ùn era micca limitatu à l'exclamazioni entusiasmi. In seguitu McQueen trasfirìu a una casa abbandunata nantu à a piazza Belgrava, chì Blow truvò per ellu è u so amicu Philip Tracy. Eccu a storia di a marca Alexander McQueen hè stata cuminciata. U primu manifestu pruvucò l'effettu di una bomba chì splende. Eccu eranu unforgettable rendimenti incantevuli, ricreatu mondi sani nantu à u podju. "Quandu fece una cullizzioni, aghju avutu una storia in u mo capu ... Viu tutte di tuttu, finu à u make-up, cuncidimentu è, sicuru, musica. Qualchese digrissioni à a storia sò impressiunanti, è a moda puderà imprese! "Dopu a prima stagione tutti avìanu averia à ottene u so show. "E persone chì ùn mai avè fattu un interessu di a moda sfundate a galeria cum'è à i cuncerti di roccia", i ghjurnali scrivi. "Nihilism", "Birds", "Avanzate à a jungla" - successione colectueli seguitanu unu after another. E prestu - Notizie sensacionale: a Casa Burguesa conservadora Givenchy - un simbulu di l'eleganza francese - hè datu in manu di stu "punk frenziede", in l'espetazione di quali autucati spuntavanu sopra à u podju, era chiuvutu, robots spray paint di spray guns in vestiti di mannechi è usati com'è mortu locusts.


U so prima manifestazione di moda per a Casa di Givenchy hè stata metta aggressivamente da a stampa francese. McQueen ùn seguitanu a modu tradiziunale per esse cases, copiatu l'estilu Givenchy, ma offre a so visione. E ùn avia nunda di fà cù l'imaghjini di Audrey Hepburn, chì hà tipificatu l'estilu di a Casa per a maiò. Hà fattu una chancee è ùn era micca sbagliatu. Prestu in Givenchy hè straccatu una linea di clienti chì anu pricidutu pricisamenti altre designer, i scettichi anu avutu esse silenziu.

A quellu tempu hà duie volte in u designer di l'annu in u Gran Bretaña, hà arranle un manifestu brillanti à u metro de Moscou, furzendu l'audienza in diamanti da Carder à falà à u metro da a prima volta in a so vita. "Aviu avutu cun l'apparenza di ciò ch'elli ùn vulianu micca vedà: di famu, di sangue, di miseria", admite McQueen. - Fighjate à tutte questa festa di moda in nuova occhi scuru e entende chì ùn anu micca idea di ciò chì succede in u mondu. Chì sentenu l'odi è disgust, mi piace perfetta. Iu sapemu chì almenu certi sensazioni sò stati risuscitatu. Doppu u partitu inevitabbile cù Givenchy, u talentu di McQueen hè solu guadagnatu nova forza.


Parrava cù u mondu di i so cullezzione. U so vistitu era gridendu di a famine è di millioni di morte in l'Africa, à a lentimentu morte di u pianeta, chì era a so casa, à l'indiferenza, in chì tutti sò stati - ricchi è poviri. Ma i critichi di a moda, i clienti, i citadini sò visti più vitture micca i piu di stizza stranera, cintura estrema, lace è troppu complicata, impossible di rimpruverà u cut. "Pensa com'è un diavulu, ma ellu cume cum'è un angelo", anu scrittu annantu à quellu.

A billezza imparzia di i so vistimenti, u spettaculu, quellu chì, cum'è scuba diving in a prufundità di l'oceanu (u passatempu predilettu predilettu), un corpu complicatu è simplice, comprili à tutti chì hè prontu à sente, i pinsamenti sò tutti quelli chì ci hè da Alexander McQueen. "Seraghju cuntentu sulu quannu fazzi di praticà a moda", Lee anu dicitu ...