La mama di i zitelli

Ciò chì pò esse più impurtante ch'è u sviluppu sanu è tuttu di u zitellu? Tuttu u più utile, necessariu, prezzu hè assorbitu da u zitellu cù u latti di mamma. Sapemu tutta a cosa di l'ameglie hè a scienza sana chì ogni donna hà bisognu di capì.

U lettu di mamma hè u più deliciosu per i vostri migghiori. Inoltre, ùn hè micca solu assai gustoso, ma ancu utili per u zitellu, perchè stimula u crescitu di a microflora è si forma l'immunità, cuntene regulatori per u sviluppu è u sviluppu di u zitellu.
Nisunu mezdei sicchi è cinerea compru indiscriminati è ancu vache o u latru caprunu pò prutezzione di u zitellu da parechje infizzioni. Questu hè solu pussibile in u latte maternelle, perchè contene sustanzi chì assicura l'operazione normale di l'intestinali immutivu di u cane.

Oghje ghjovani è senza novità adopranu un liquidu amarulu o più spessu transparente di latte - hè colostrum. Hè più ricca in prutini è anticorgii di u latti maturu.

In i sughjetti di maternità, i duttori utilizanu sta pratica - dopu a nascita di un zitellu, averigghiavanu immediatamenti à u pettu di a mamma. È hè ghjustu! Perchè Hè assai impurtante chì i primi candeddi di colostrum baby anu ricivutu, appena nascita.

U latti matura hè latte, chì vene in pocu di ghjornu dopu à u nascita di un zitellu in una grande quantità chì colostrum. Hè u solitu à separà u latte "di fronte" è "back".

U picciottu ricevi u latti di "frontière" à u principiu di l'alimentazione, hè un tonu grisassu-biancu è chì ghjè per quessa, quandu ellu vede, ghjovani oghje spessu pensanu chì u so latte hè liquid è u zitellu ùn manciarà micca à elli. Questu hè micca cusì - u latti "di fronte" hè riccu in proteini è di zuccaru.

À a fine di l'alimenta, u zitellu si fa da "tornà" u latte. Hè un culore biancu è culumbia da culori, perchè cuntene una quantità enorme di grassu, chì face più d'energia. Mentri chjappi stu latti, u zitellu hè satuatu, ma si avete firmatu prima, stà malatu.

Quandu allibera, ùn ci hè bisognu di l'acqua di un zitellu, anche si hè cale fora o u zitellu hà una frebba. Prima di l'intruduzioni di l'alimentazione cumplementaria, u latte maternali furnisce i zitelli ambie "alimentu" è "acqua".

U latti di mama hè assurvutu più veloce da e diverse formula di u zitellu, chì significa chì u zitellu manghjaraghju più spessu.

In i primi misi di a vita di u to bè, u pesu di guadantu à a mizana hè di mità à un kilogrammenu mensu. Se u zitellu hà recuperatu, ùn avè firmatu a norma chjamata, ùn hà micca pricatu di cumprà un alimentu alimentariu. Ùn aghju micca d'aspittà chì u to babbu chiancià, ùn mancà 2 et 3 ori à mezu à l'alimentari, è nutreghje u zitellu più spessu: quandu ellu vole, mostranu i primi signali di u zingnu. À quell'impadimentu bastanti à 7 à 8 cresce un ghjornu, è à spessu 10-12 i tempi. Avete pacienza.

Cumu ricunnosce se u zitellu hè famu o micca?

Se u zitellu hà famu, traspendenu attivamente i manichi, i purtemu à a bocca, cumincia à sfaccià a so lingua, u salivazione aumenta. U metu più desesperatu è estremu chjera.

Averaghju bisognu di u mo pettu prima di l'alimentazione?

I medichi ghjudiziati anu spessu dì: "Prima di ogni alimenta, lavate u to pettu cun sapori". Permettenu di oppostu: ùn hè micca cusì! Sapi, ghjuvelli aiutanu à rinfurzà a grass gras naturale, chì hè necessariu per prevene l'ovene di fessite. U latti di mama stessu hè propietariu di disinfettante, perchè prima di l'alimentazione ùn ci hè micca bisognu di lavà i zucche è u pettu, hè abbastanza solu per lavare in manu cù sapellu.

Chì pruvucarà una piccula quantitata di latti di una donna d'infirmità?

Succe chì a mo mamma hà un latti pocu. U raghjuntu più cumuni per questa hè l'alimenta rara di u zitellu da u pettu o a so stà à strettu per l'ora (2 a 3 ori trà e posicinarie). Un altru raggiuni hè a mancanza di alimentà u zitellu in a notte, soprattuttu se a mamma stalli d'alimenta prima chì u zitellu hà da tempu di manghjà. Superazione insuficiunale guida à u fattu chì u zitellu ùn hè micca u tempu di fatta "latte trasparente", è per quessa, un calore di calori, u poviru sugliu di latte da u pettu porta à una diminuzione di a so pruduzione.

L'attachete incorreite à u mussu hè ancu a causa di una piccula quantitata di latti, cum'è chì u zitellu ùn pruduce in modu effittivu, è questu, in u futuru, impone una prufette inadecuada di latti.

U zitellu hà da succià menu di u prugettu si supplementazione supplementaria hè intrudutata in a so dieta prima 5-6 mesi. In cunseguenza, a produzzione di u latti di minissimu diminuinu.

Reguli di i zitelli.

Pigliate una pusizione cómoda. Mantene a zitella in tale manera chì ùn hà micca bisognu di alcuni per i vostri petti. Ci hè una regula chì deve esse scorda: u zitellu deve esse attiratu per ellu durante l'alimentazione, è micca micca di ghjunghje per ellu. U mugliera ùn deve esse à u livellu di a so bocca. Turn it to the barrel so that with your vignette tocca u so abdomen. Senza torna, assicuratevi di cunfurmassi per ellu. Ùn movisce u pittore, altri o zitellu ùn pudere micca fà capisce è serà difficiule per ellu. Se u zitellu hè troppu ristittatu o sullofunia, toccu finamente à i so labbra o a prugna, pudete ancu toccu in bè cù u pughjenu, u mo attruvarà a so attenzione. Una gota di u latte maternale nantu à a superficia di u capezzolu - un maravigghiusu migghiore stimulante appetite. Sì avete vistu chì u zitellu hà apartu a bocca aperta - pianu lentamente vicinu à ellu, perchè accummenta di movimenti.

Ci sò parechji aspetti pusitivi di i zitelli in patti psicologichi
L'ammaje faciule una relazione stretta trà a mamma è u zitellu, chì più tardi diventa un affettu profughtu è a tenerezza chì dura una vita.

L'amarezza di i figlioli cuntribuisce à una sicura siculugia più grande di u zitellu. Tali bebbelli chianci micca menu, si cumportanu più calmu.

E assicuratevi di ricurdari: ùn impedite micca eterni si u zitellu ùn hè micca prontu per questu, si ùn vole micca. U latto di mammali hè per u zitellu chì un protettore naturali contru i malatii infizziosi.