Cumu piacè cù un criaturu?

Un picculu infante hà campatu in un ambiente aquaticu per novi mesi da u so sviluppu intrauterine. U zitellu nasci cun un set di riflessi specifichi , unipochi di quale, senza più sviluppu, sdegnu solu. U riflettu di a natazioni hè ancu di rifuggiivi sfarenti. Pudete esse avè quì si i so parenti piglia a capacità di u zitellu à mantene in l'acqua.


Per cunvince chì qualchissia chì ci tocca à cuncepisce un ziteddu u beneficu hè innecessariu. Hè cunnisciutu chì questu hè quasi u sportu più demucraticu è affordabbli. U Natale hè utili per a salute, per immunizate l'immunità, temperatu u corpu è prumove u sviluppu emutivu di i zitelli.

Quasi ogni zitellu sanu pò esse a natari di l'età di deci à quindici ghjorni (per suprattuttu, in l'absenza di contraindicazioni). In casa, e classi sò tenuti in un bagnu normale.

I règule principali di e lezziò d'entra cù u zitellu

Prima di cumenciu per fà i primi exercitzi, ricurdativi un pocu di reguli simplici ma assai impurtanti.

Duranti a prima classi, a mamma o u babbu pò esse in a tina, in più di u zitellu. A battazione maghju hè un piacè maiò. Ma un adultu pò ancu esse in terra.

À u principiu di u zitellu hè mantinutu nantu à u stomacu, postu chì l'altri pusizioni ùn sò micca amichi è spaventu. A manu isciuta hè postu nantu à a volta di a testa, a manu dritta soporta a testa sottu a chjucu. Se ùn site micca sicuru di sè stessu, intercepte a manu manu di u zitellu cù u so zumme sottu a vostra panna o a mantene a sarrazioni trà i gambi. Se u babbu s'era afflittu, pusava in una colonna - l'acqua saldà solo è un belch. Pudete puru pressu u zitellu retour à ellu, pressu i so mani in l'area di l'animali.

Durante a furmazione, u corpu di u zitellu devenu sempre in l'acqua in una pusizione horizontale. Se sente chì u zitellu ùn hè micca teme da l'acqua è hè prestu di piacè, cumencia à esercitassi in a pusizione nantu à a so back. Mantene a prima prima cù e mani. Ai dettu à appogni a manu di moda.

Se decide di insignà à u to baziu per nàcciu, cumincià à fà u primu exercitu simplici è persunale.

Annunziata Reversa

U corpu di u zitellu hè tutta in l'acqua, a testa in a superficia. Sceglie à u bagnu, cum'è una spiaggia in vastu spaziu.

U Vittu

Cù l'aiutu di tali esercitu, puderà scrive u zitellu di u zitellu cù u zitellu. Pruvate per fà a traghjettica di u vostru muvimentu s'assumiglia à a figura ottu.

Ripulsione da u rim

Move u zitellu annantu à u cantu. Reflexibile, ellu pruvirtà di risicà e so pereddi mediocennu e si alluntanassi da l'ughjettu straneru.

Dopu l'uttèsimu aiutà à assicurà chì a repulsión di u zitellu sera prodotta indipindente, senza u filu "in ligna" di u partitu è ​​da ellu.

Coups

U coups sò realizati da a volta à l'abdomen è tornu.

Appressu u zitellu in questu casu, portate e duie mani: una manu chì sustene u partitu di a testa, l'altru - u quattru è u pettu. Allora u pesu di u corpu di u babbu hè trasferitu da una mano à l'altru.

Partemu cù u zitellu avantaghju nantu à u bagnu, da turnà in a so back, accumpghemu in a direzzione opposta, poi turnate in u stomacu. Ùn bisognu micca di questu tempu per eseguisce in forza di "float-sail", incurificatu u travagliu attivu di u zitellu è riparazione in a so mente a rilazioni trà e vostre parolle è i so azzioni.

Respira dilettante

Sì u zitellu hà impegnatu in l'acqua cun piacè, pudete cumenciu à insignà a mente di respira.

Dicià a parola "immersione", pour l'acqua nantu à a testa di u zitellu cù una palma. U zitellu deve maestru di u "squadra": ellu u so ochji, attivamente pressu i articuli. Puderete pudite avè un breve "scuba" - immersione in acqua per 2-3 segundos. Dunque, un ritornu in respirazione hè pruduttu, è u zitellu ùn manca di manghjà.

A cosa principale in u stadiu iniziu di l'esercitu hà respiru. Solu solu hè u sviluppu di a tecnulugia. Per natru ndividuali, pudete passà quandu u zitellu hè furmatu ind'i respira ritarda è hè assai attivu in a cumpetenza per rinfurzà cù e mani. In ogni casu, a natale propiu ùn hè micca u scopu di a classi. A principal cosa hè chì u zitellu amè l'acqua è mantene un buen humor in classe.

Crece sana!